Onwaarschijnlijke boeken geschreven door W74 spelers.

Reactiescore
1.380
Naar een idee van @Sebastian Valmont.

De opzet is simpel, de bedoeling is op een sarcastische, cynische, spottende maar vooral slimme wijze andere tw-spelers te benaderen. Dit dient een parodie-thread te worden waarin we boektitels zogenaamd geschreven door onze medespelers voorstellen, titels die grappig zijn omdat het waarschijnlijk het laatste is waarover deze spelers zouden schrijven. Het liefst wereld gerelateerd waar dat kan.

Ik zou zeggen, leef je uit. Maak er geen flamefest van en ik geef al een paar voorbeeldjes.


Onzinnige posts maken doe je zo - Underground Tacticz.

Hoe ga je om met P&P - @JokersBrain
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
5.598
Martijn, denk dat je hier de plank een beetje mis slaat. Het is de bedoeling dat de uitspraken zo sarcastisch mogelijk zijn, dus iets wat diegene nooit zou zeggen.

Momenteel geef je alleen maar voorbeelden van dingen die diegene wel zou kunnen zeggen.

Bijvoorbeeld: Een wereld winnen zonder PP gebruik, 10- stappenplan. - Against all Odds.

(Niet om je te bashen op PP gebruik, kon alleen niks andere verzinnen aangezien ik de wereld niet ken)
 
Reactiescore
1.380
Ehm...

Goede onwaarschijnlijke boeken schrijven is mijn kwaliteit - Against All Odds

in iedergeval leven op het forum daar ging het mij on.

Te veel onzin en te weinig leuke dingen op W74 forum (en ik verveelde me op het werk).
 
Bovenaan