Onwaarschijnlijke boeken geschreven door W42 spelers

DeletedUser3435

Guest
Dat is inderdaad de enige, en die zag ik al voordat ik postte, dus alsnog klopt het niet wat je zegt :p

Dat kan ik wel beamen ja :cool:
Ik zal het in makkelijkere woordjes zeggen.. heel dicht bij het front. :D Nee de grootste noobs zijn een tijdje geleden gekicked, nadat dat blijkbaar al gebeurd was op W30 ooit. Je hebt wel geluk gehad dat mijn langetermijnsgeheugen me in de steek laat haha.
 

DeletedUser44415

Guest
Ik zal het in makkelijkere woordjes zeggen.. heel dicht bij het front. :D Nee de grootste noobs zijn een tijdje geleden gekicked, nadat dat blijkbaar al gebeurd was op W30 ooit. Je hebt wel geluk gehad dat mijn langetermijnsgeheugen me in de steek laat haha.

Zeg gewoon dat je aan dementie lijdt.
 
Reactiescore
3.536
@Jannes, dus samenwerken is een teken van onmacht, oke. Leuk dat die onmacht dan alsnog zonder samenwerking gewoon dorpen van casimodo blijft pakken.

Als je een stam makkelijk oprolt zoals jullie het verwoorden is het vrij komisch dat je hulp gaat vragen aan een speler als Aftersky, een stam als SWAT en je tracht leden uit WAO te krijgen. Dat is inderdaad een teken van onmacht in dit geval.

Ja die 300 dorpjes zijn wel mooie stats om naar te kijken, iets heel anders als persoonlijke stats. Ja dus? Omdat een Seau. speler wilt samenwerken met Aftersky of Swat wilt dat zeggen dat WAO een moeilijke tegenstander is? 300 dorpjes lieve jongen, geen 50, 300... Nuja KD en KP deed je zelf, dat is omdat je niet serieus te nemen valt, die twee zijn overigens ook niet de enigste die WAO niet echt meer zien zitten. Daar heeft Seau. weinig met te maken hoor.

Met 300 dorpjes op een miljoenen wereld win je geen oorlogen Krepox niet dat jij daar iets van afweet natuurlijk als je oorlog kreeg joinde je gewoon een grote stam en klaar. Dat jij niet de ballen en skils hebt zoals WAO dat heeft verklaard inderdaad waarom jij jaloers op ons bent. 1 Seau speler? Maak er al maar meerdere van. Ja en stook stook stook iedereen is ontevreden in WAO we merken het in de stamchat hoor :D Zelfs nog poging tot stoken om WAO klein te krijgen :D:D

Gho wat zal het zijn, een paar maandjes? Nog eens, dat is niet moeilijk hebben. Jaja 'als' 'als', zijn we niks mee, ipv dingen te gaan suggereren zou je beter wel eens stats leren lezen haha. :D Ja WAO heeft een enorme druk op Seau gelegd man, hebben het echt zo druk met deffen tegen WAO, niet normaal. Die BG met Vitae is bullshit, van het oosten hebben wij ons nog nooit gemoeid in de oorlog met WAO, omdat het niet nodig was.

Ik haalde net aan dat wij geen ruk op Seau hebben gelegd??? Meer middelen betekend niet enkel in defensief vlak.
Nog nooit gemoeid? Wij hebben al van ELK Seau acc 100den aanvallen gehad nu ook weer MNIM die inc's stuurt :confused: En ja ook van UT. Al zijn het maar fakes jullie maken deel van de aanval om een grotere druk te zetten.

Ja, enorm gevaarlijke aanvallen hé? Hahaha, wauw zeg, dan krijg ik ook 'aanvallen' van Vayne nu.. Stelt ook niks voor. Ik heb al 5 keer aangehaald waarom je een verschrikkelijk slechte deffer en leider bent, jij begrijpt het gewoon niet. De enigste reden dat je defence terug optimaal is dat je geen target meer was en je stamgenoten heel wat dorpen verliezen, same result.

Je hebt 1x aangehaald waarom ik een verschrikkelijke deffer, heb een tegenpost gedaan en heb er nooit nog een reactie op gekregen. Moet ik zeggen waarom? Omdat je fout zat :eek: Ja hoor de grote Krepox weet het niet altijd beter :eek: Je top jaren zijn al even voorbij en je stelt inderdaad niet veel meer voor, kan mij nog goed herinneren dat jij maanden geleden zei dat WAO easy is opgerold. Nauw ik merk er bar weinig van.
Inderdaad ben ik niet terug een target mijn def is zoals ik al beweerde eerder klaar als de OFF van Seau. Ik kan zo'n aanval gewoon een 2de keer afslaan het verschil is dat er nu geen edelbooster meer is en ik geen dorpen meer kan verliezen door 3 edels :rolleyes:

OM NOGMAALS TERUG NAAR DE KERN VAN DE DISCUSSIE TE GAAN DIE JIJ DE HELE TIJD ONTLOOPT. Jij haalde aan dat Recappen beter was IPV blokken en daardoor veel def te verliezen. Jouw argument was dat de tegenstander zijn OFF rapper opgebouwd was en ik bij de volgende wave weg gespeeld zou worden. Dat argument klopt al niet aangezien ik geen 2de wave krijg en mijn def effectief eerder volmaakt is. Als je recapt sturen ze dagje later weer alle edels, en dag erna weer en weer. Wat ga je doen blijven recappen zodat je al je troepen in je dorpen weg vallen??? Nee hoor je blockt gewoon alles en de massa is GEDAAN zeker als je def nog eens eerder terug aangemaakt is. Reageer nu maar hierop dat jij er toch meer voordeel inziet te recappen IPV te blokken ben benieuwd wat je te zeggen hebt. Of ga je het weer negeren om geen gezichtverlies te leiden tegen een interner als mij die het beter weet? :boer:
 

DeletedUser

Guest
Jannes, wanneer ga jij eens complete waarheden vertellen:eek:
Hoezo wil jij bepalen wat voor soort medailles ik heb:eek:
 

DeletedUser3435

Guest
Met 300 dorpjes op een miljoenen wereld win je geen oorlogen Krepox niet dat jij daar iets van afweet natuurlijk als je oorlog kreeg joinde je gewoon een grote stam en klaar. Dat jij niet de ballen en skils hebt zoals WAO dat heeft verklaard inderdaad waarom jij jaloers op ons bent. 1 Seau speler? Maak er al maar meerdere van. Ja en stook stook stook iedereen is ontevreden in WAO we merken het in de stamchat hoor :D Zelfs nog poging tot stoken om WAO klein te krijgen :D:D
We zullen toch nog maar eens een laatste keertje ingaan op onze frontclown. :D Nee inderdaad, wij hadden echt een enorme oorlog met Seau., zeker aangezien wij ons net zoals WAO helemaal aan het ingraven waren met interns en nog zeker overbleven met meer dan 5 spelers. Moest ik jaloers zijn op WAO was ik al lang gestopt met dit spelletje haha, al ben ik wel jaloers op het feit dat je zoveel vertrouwen in jezelf kan hebben terwijl je faalt. Had je op W23 ook zoveel vertrouwen in jezelf? Ja net zoals je voor KD en KP ging verkondigen wat een sterk geheel WAO was, haha niks stoken, ik zie WAO niet eens als een potentiële dreiging.. Laat staan eens serieuze dreiging, heeft niks te maken met stoken.

Ik haalde net aan dat wij geen ruk op Seau hebben gelegd??? Meer middelen betekend niet enkel in defensief vlak.
Nog nooit gemoeid? Wij hebben al van ELK Seau acc 100den aanvallen gehad nu ook weer MNIM die inc's stuurt :confused: En ja ook van UT. Al zijn het maar fakes jullie maken deel van de aanval om een grotere druk te zetten.^
Geen ruk op Seau hebben gelegd.. Oké. Aangezien je denkt dat je sarcasme kan gebruiken kan je toch ook wel de verleden tijd herkennen denk ik hé? Ik zeg niet dat we ons niet gaan moeien, we hebben ons nog nooit gemoeid met WAO. Hahaha ja, blijf zo vooral denken, kom je ver mee. IK beloof je plechtig dat ik je 500 PP stuur als het fakes zijn van FU.


Je hebt 1x aangehaald waarom ik een verschrikkelijke deffer, heb een tegenpost gedaan en heb er nooit nog een reactie op gekregen. Moet ik zeggen waarom? Omdat je fout zat :eek: Ja hoor de grote Krepox weet het niet altijd beter :eek: Je top jaren zijn al even voorbij en je stelt inderdaad niet veel meer voor, kan mij nog goed herinneren dat jij maanden geleden zei dat WAO easy is opgerold. Nauw ik merk er bar weinig van.
Inderdaad ben ik niet terug een target mijn def is zoals ik al beweerde eerder klaar als de OFF van Seau. Ik kan zo'n aanval gewoon een 2de keer afslaan het verschil is dat er nu geen edelbooster meer is en ik geen dorpen meer kan verliezen door 3 edels :rolleyes:

OM NOGMAALS TERUG NAAR DE KERN VAN DE DISCUSSIE TE GAAN DIE JIJ DE HELE TIJD ONTLOOPT. Jij haalde aan dat Recappen beter was IPV blokken en daardoor veel def te verliezen. Jouw argument was dat de tegenstander zijn OFF rapper opgebouwd was en ik bij de volgende wave weg gespeeld zou worden. Dat argument klopt al niet aangezien ik geen 2de wave krijg en mijn def effectief eerder volmaakt is. Als je recapt sturen ze dagje later weer alle edels, en dag erna weer en weer. Wat ga je doen blijven recappen zodat je al je troepen in je dorpen weg vallen??? Nee hoor je blockt gewoon alles en de massa is GEDAAN zeker als je def nog eens eerder terug aangemaakt is. Reageer nu maar hierop dat jij er toch meer voordeel inziet te recappen IPV te blokken ben benieuwd wat je te zeggen hebt. Of ga je het weer negeren om geen gezichtverlies te leiden tegen een interner als mij die het beter weet? :boer:
Ik heb het al meerdere keren aangehaald, jij hebt gewoon het inzicht van een pinda in verband met TW.. Daarom dat je stam ook zo in het rood staat, je eigen leden achter je rug je stam willen leaven en je nog steeds niet doorhebt dat je het slecht doet. Je doet net alsof TW een sport is, er plakt geen leeftijd op TW waar je begint af te takelen hoor, laat staan dat een speler van jouw statuut kan zeggen wanneer ik over mijn topjaren heen ben. Jij moet al dan niet ooit je 'top' nog bereiken, tot dan zie ik alleen maar rode bolletjes als er iets bovenkomt van jou. WAO is ook easy opgerold, heb eens geduld, het is zoals je zelf zei een miljoenenwereld met snelheid 1. Hoe noob en slecht de tegenstander ook is, zeker in het geval van een bende internaapjes zoals WAO, is het niet meteen geklaard hoor.

Ja gelukkig was die edelbooster de enigste reden dat jij zo geweldig aan het deffen was en Casimodo nu weeral aan de lopende band dorpen verliest. Jij verdraait mijn woorden, al begrijp je ze nog steeds niet echt, ik heb gezegd dat als je nog een wave zou krijgen op een korte termijn je zo niet meer zou kunnen deffen. Dat een internaccountje zoals TUF meteen weggespeeld wordt lijkt me vrij sterk, zoals op W23 waar je ook compleet geowned wordt en je ook nog steeds 'wat puntjes over hebt'.

Ik heb er al meerdere malen hetzelfde op gereageerd, dat jij niet slim genoeg bent om te lezen is niet mijn probleem. Maar goed, ga nu maar weer wat verder taggen, bovendien kan je ook op W23 beter verdergaan met je enorme deff skills. 'Gezichtsverlies leiden'.. Lijden Jokersbraintje, de enigste reden waardoor ik gezichtsverlies zou kunnen lijden is door te blijven reageren op een blinde vink die op elke wereld geownd wordt.

Voor de mensen die er interesse in hebben: De beste deffer van W42 die massaal veel dorpen verliest en het opvult met... ja, barbarendorpen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser73696

Guest
Lieve Jannes, het feit dat Casimodo nog bestaat ligt zeker niet aan het goede deff werk wat je hebt geleverd. Wij hebben in de stam geen mensen die werkloos zijn en hun vrije tijd het liefst besteden aan een online spelletje ipv actief werk zoeken. Wij hebben geen mensen op het account die geen normaal leven hebben en 24/7 farmen. Wij spelen dit spel voor ons plezier, waardoor we niet constant 200 edels hebben. Dit is ook de reden dat Casimodo nog leeft, wij hebben heel hard moeten farmen om weer 180 edels te hebben & in 1x door te kunnen edelen. Weken geleden hadden we er nog maar 3, wat onmogelijk is om nog dorpen te pakken. Laat nou niet de ego's naar boven komen en zeggen dat jullie zo goed deffen, dat is alkes behalve. We konden moeilijk Deathstroke alles laten opedelen voor ons neus en onszelf vastzetten.

Dan nog even op je puntje in gaan dat jullie niet de focus op Seau leggen is gewoon grappig. Jullie hele buurt is NAP of BG, zodat alle stamdeff aan het Seau front kan staan. Jullie vragen nog net niet deff aan Vitae om daar neer te zetten. Wat ben je toch een grappig ventje dat je denkt geen focus op Seau te leggen. Verder heeft Seau wel betere dingen te doen dan zich te focussen op jou en je zielige stammetje. Aangezien we met het wegspelen van |WAO| de wereld niet gaan winnen. |WAO| is niks en zal het ook nooit voor gaan stellen Jannes. Hopelijk begrijp je het nu.
 
Reactiescore
3.536
Ik heb er al meerdere malen hetzelfde op gereageerd, dat jij niet slim genoeg bent om te lezen is niet mijn probleem.

Ik heb even alles weg gelaten wat geen betrekking had tot de kern van de discussie, deze zin was het enige wat overbleef en ook dat wou ik weg laten want hier verklaar je ook niet waarom recappen in mijn situatie beter was. Maar aangezien ik geen leeg citaat kan citeren heb ik het maar laten staan.

Eigenlijk negeer je dus WEERAL totaal niet op de discussie. Moet ik nog eens zeggen waarom? Omdat je beseft dat je fout zit waarom zou je er anders omheen lullen? :D:D Dus nogmaals leg eens uit waarom recappen beter was als blokken in mijn geval? Niet weer rond de kwestie praten, gewoon to the point. Gaat dat lukken denk je of is dat toch wat te hoog gegrepen voor je?

Lieve Jannes, het feit dat Casimodo nog bestaat ligt zeker niet aan het goede deff werk wat je hebt geleverd. Wij hebben in de stam geen mensen die werkloos zijn en hun vrije tijd het liefst besteden aan een online spelletje ipv actief werk zoeken. Wij hebben geen mensen op het account die geen normaal leven hebben en 24/7 farmen. Wij spelen dit spel voor ons plezier, waardoor we niet constant 200 edels hebben. Dit is ook de reden dat Casimodo nog leeft, wij hebben heel hard moeten farmen om weer 180 edels te hebben & in 1x door te kunnen edelen. Weken geleden hadden we er nog maar 3, wat onmogelijk is om nog dorpen te pakken. Laat nou niet de ego's naar boven komen en zeggen dat jullie zo goed deffen, dat is alkes behalve. We konden moeilijk Deathstroke alles laten opedelen voor ons neus en onszelf vastzetten.

Dan nog even op je puntje in gaan dat jullie niet de focus op Seau leggen is gewoon grappig. Jullie hele buurt is NAP of BG, zodat alle stamdeff aan het Seau front kan staan. Jullie vragen nog net niet deff aan Vitae om daar neer te zetten. Wat ben je toch een grappig ventje dat je denkt geen focus op Seau te leggen. Verder heeft Seau wel betere dingen te doen dan zich te focussen op jou en je zielige stammetje. Aangezien we met het wegspelen van |WAO| de wereld niet gaan winnen. |WAO| is niks en zal het ook nooit voor gaan stellen Jannes. Hopelijk begrijp je het nu.

Wow je overtreft jezelf weer om zoveel mogelijk onzin in 1 post te plaatsen. Kan je ergens citeren waar wij verklaren goed te deffen op Casimodo? Neemt ook niets van het feit af dat jullie hulp bij Aftersky en SWAT gingen vragen :boer:
Kan je ook ergens citeren waarin wij verklaren geen focus op Seau te leggen? Er is een verschil tussen volledige focus, grote focus en focus.
En als je toch dingen gaat aantonen wat je in deze post voor alle duidelijkheid niet hebt gedaan, toon dan ook meteen aan met welke stammen wij NAP's en BG's hebben.

Wel funny dat WAO niks voorstelt en jullie toch zoveel middelen inzetten om ons weg te krijgen, beetje tegenstrijdig allemaal :p
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
"Waarom het handig is om discussies in de daartoe behorende topics te voeren" - Een werk voortkomend uit de gebundelde krachten van Jokersbrain, Krepox en Mikeeee
 

DeletedUser68252

Guest
Kilkje

Hier dus de stab beschreven van Sven, mocht men meer informatie willen hebben. Stuur mij gerust een PM of vraag me dat hier openlijk op het AF. Al met al wil ik stellen dat dit een gebeurtenis is uit het verleden. Ik zelf vond het toen zeer spijtig dat er types waren als Sven die ervoor kozen om het spel met zo weinig respect te spelen en wij maar voornamelijk YKMN wachten nog steeds op een excuses vanuit kamp Story/Sven. Maar ik wil tegelijkertijd ook zeggen dat het niet mijn bedoeling was om bewust Sven zwart te maken, maar om meer lezers te trekken en daarvoor vind ik het niet erg om Sven te gebruiken (ivm verleden).

Hoe dan ook wil ik Sven tegelijkertijd ook meteen complimenteren, na gesprekken van anderen begreep ik dat Sven zich op 42 veel bezig houdt met het tegengaan van stabs, dit kan men hypocriet noemen zwak etc. Maar voor mij is dit een teken dat Sven zich op een positieve manier heeft ontwikkeld en ik hoop hem hierbij mee te geven dat hij dit gedrag vasthoudt en niet in herhaling valt van zijn gedrag op 37.

Stamgenoten hebben het al prima verwoord en waren ook prima op de hoogte gezien enkele in die tijd ook W37 hebben gespeeld.

Justin de speler welke voor mij op Deathwing aka Lagoon speelde heeft een sollicitatie gedaan bij Mental. Deze is vervolgens afgewezen en is na verloop van tijd gestopt. Heeft het account aan Story gegeven en via Auke en Glenn ben ik toen der tijd op het account gekomen. Een neutraal account zonder enige banden (Justin heeft er immers geen enkele banden bij vernoemd toen hij het account af stond). Heb het account omgebouwd gezien het heel raar ingedeeld was, regelmatig mix dorpen en ben erna Story gejoind en gaan aanvallen op een directe front speler youknowmyname. Een grove inschattingsfout van Mental, van een stab is nergens sprake. Verder is het natuurlijk louter onzin dat je dit niet zou posten om lezers noch aandacht te trekken voor dit onderwerp, anders had je het immers niet gepost. Weer typerend dat Seau hier als aasgieren op af komt. Wederom toont dat nog een keer de hypocrisie aan van Seau met betrekking tot bewijs last.

Om iemand zijn vraag halverwege het topic nog te beantwoorden welk front werd aangevallen. Youknowmyname had 2 clusters, een main cluster tegen Rokade, mij en Repelsteeltje en een ander cluster tegen tasarinan en co. Beide clusters werden vol onder aanval gelegd, waaronder het front tegen Rokade, Repel en mij.

Voor de mensen die beweren dat ik me voor heb gedaan als een ander persoon verwijs ik je door naar de vuilnisbak. Nergens heb ik me voor gedaan als Justin.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser68252

Guest
Om nog te antwoorden op Roald, welke ieder stukje met betrekking tot kata's omzet in een verwijt richting mij dat ik een ander gebouw gepakt heb dan de vz, muur of ah. Voordat ik op W37 kwam spelen werden er door beide partijen kata's in overvloed gebruikt. Actie > Reactie.
 

DeletedUser72524

Guest
Om nog te antwoorden op Roald, welke ieder stukje met betrekking tot kata's omzet in een verwijt richting mij dat ik een ander gebouw gepakt heb dan de vz, muur of ah. Voordat ik op W37 kwam spelen werden er door beide partijen kata's in overvloed gebruikt. Actie > Reactie.

Het kata drama vanuit mental begon pas vanaf repel. Daarvoor deed Videx het idd al, maar over het algemeen was het een cleane wereld op dat moment wat betreft kataen op de boer na en enkele spelers op kleine schaal.
 

DeletedUser73147

Guest
Mwha we kataden destijds al redelijk de boer + smederij ;)

Triador & Willemwever sws al vanaf het begin ^^ :)
 
Reactiescore
1.367
W37 is cool.
Katas zijn cool.
 

DeletedUser74005

Guest
Ik denk dat dit een goed moment is om de discussie te staken. Vanaf nu volgen er weer titels van pnwaarschijnlijke boeken. Veevolg de discussie maar in een topic, dat meer geschikt is.
 

DeletedUser

Guest
Discussies verpesten, hoe doe je dat? ~ DemocratischeZwijmelaars
 

DeletedUser74005

Guest
Dat is inderdaad een onwaarschijnlijke titel voor een boek.
 

DeletedUser

Guest
Niet slijmen bij de moderator, hoe doe je dat? ~ Global Knowledge
 
Bovenaan