Onwaarschijnlijke boeken geschreven door w41 spelers

Reactiescore
241
Je geeft wel vaak je cos de schuld van alles ,dorpen verlies muren uppen :confused:

Mvg MrGrizzly PNT 41

Er zit een groot verschil in:
- uiterst zeldzaam muren uppen
- regelmatig muren uppen
 

DeletedUser67063

Guest
Je kan het gebruiken van door het spel aangeboden mogelijkheden noob noemen of je kunt het verdienen van gratis pp en dit in je voordeel te benutten zien als het slim spelen van een spel ;).

De term noob wordt me nogal te veel in de mond genomen.
 
Reactiescore
420
Je hebt als verdediger gewoon te veel voordeel tov de aanvaller. Als ik mijn clears kon boosten met PP dan was het eerlijker geweest. Nu zit je bijna door een stack heen en dat lukt dan niet omdat mensen er PP tegenaan smijten.
 

DeletedUser62436

Guest
gewoon doorgaan, lekker alle hq's, smidjes, boertjes, leem en opslagen naar 0 knallen, kijken hoeveel geld die heeft ^^
 
Reactiescore
241
Zal vanzelf een keer opraken ;)
 

DeletedUser

Guest
Je hebt als verdediger gewoon te veel voordeel tov de aanvaller. Als ik mijn clears kon boosten met PP dan was het eerlijker geweest. Nu zit je bijna door een stack heen en dat lukt dan niet omdat mensen er PP tegenaan smijten.

Een clear bouwt dan ook 3x zo snel op als de meeste def samenstellingen dus ik zie je probleem niet.
 

DeletedUser37875

Guest
als ik het goed begrepen heb, wordt er in zowat iedere stam pp gebruikt vr dingen die initiëel niet eens bestonden... nu is 't eenmaal zo dat innogames 'n bedrijf is die dus ook winst moet maken om verder te kunnen draaien... persoonlijk ben ik ook tegen het gebruik (zelf ook nooit gedaan), maar nood kan wet breken en ik hoor dit bij elke stam...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser62436

Guest
ja dat zegt ie binnen de stam ook vaak genoeg tegen ons, maak je daar maar geen zorgen over :p
 
Reactiescore
31
Laatste keer: als men niet netjes elkaar kan aanspreken, spreek elkaar dan niet aan en mute elkander.
Verdere beledigende zaken zullen harder berispt worden.
 
Bovenaan