Onwaarschijnlijke boeken geschreven door tw-spelers |w21

DeletedUser71860

Guest
Ik kan me niet eens herinneren wanneer ik voor het laatst tw speelde. Vaag komt een classic nu bovendrijven. Een of andere dinosauriër als account.

Om maar te zeggen. I'm cured :D:D:D
 

DeletedUser

Guest
Nu nog van die AF verslaving genezen :D Onlangs zei je nog "adios", en hier ben je weer :D
 

DeletedUser71860

Guest
Was alweer een paar maanden geleden. Ik kwam nog eens langs, en plots las ik dat de wereld gedaan was. Apart einde. Zo apart dat het stijl wordt. Resist was op zich nog dominant als je de kaarten erbij haalt. ik schat toch nog meer als 40 procent van de wereld :D.

Ik vond dit zo episch dat ik besloot me nog eens onder de stervelingen te begeven.
 

DeletedUser

Guest
Was alweer een paar maanden geleden. Ik kwam nog eens langs, en plots las ik dat de wereld gedaan was. Apart einde. Zo apart dat het stijl wordt. Resist was op zich nog dominant als je de kaarten erbij haalt. ik schat toch nog meer als 40 procent van de wereld :D.

Ik vond dit zo episch dat ik besloot me nog eens onder de stervelingen te begeven.

Statistisch gezien was resist niet meer dominant ( stammenoorlog) Maar als je idd de kaarten erbij pakt dan had niemand voorspelt dat de handoek de ring in ging al wat ik persoonlijk zeer jammer vind. Want dan had de oorlog zeker nog een hele tijd geduurd :)
 
Bovenaan