[Ingevoerd] Ontwikkelingenoverzicht vlaggen wijzigingstijd implementeren

Goed idee?

  • Ja!

    Stemmen: 51 96,2%
  • Nee!

    Stemmen: 2 3,8%

  • Totaal aantal stemmers
    53

DeletedUser62715

Guest
Beste forumgenoten,

Na enige tijd out of business geweest te zijn, ben ik zoals velen onder ons, toch nog maar eens op TW terechtgekomen. Ditmaal is er echter iets anders dan ervoor, vlaggen. Aanvankelijk was ik er wat tegen gekant (spelers die al op vlaggenwerelden spelen hebben een groot strategisch voordeel in het begin), maar al bij al vind ik het toch wel een leuk systeem.

Een leuk systeem dat spijtig genoeg in mijn ogen toch ook een kleine frustratie met zich meebrengt; mensen die ooit al massa’s verdedigd hebben, massa-aanvallen verstuurd hebben of om welke reden dan ook massaal vlaggen moesten wisselen, zullen wel begrijpen wat ik bedoel:

frustratie.jpg

In het ontwikkelingenoverzicht kan je vlaggen wisselen (alle geluk hebben we dat nog :) ) van meerdere dorpen. Wat je echter niet kan is zien of een vlag recent gewijzigd is:

smederijoverzicht.jpg

Als men nu één vlag moet wisselen maakt dat niet zoveel uit, je klikt op de vlag, klikt een nieuwe vlag aan en krijgt een melding, waarna je nog het schermpje moet sluiten (= 3 kliks). Als het echter 50 dorpen betreft, waarbij de vlag niet kan gewijzigd worden verlies je hier wel zeer veel tijd mee. Daarom stel ik voor de grafische weergave van de vlaggen in het ontwikkelingenoverzicht te herwerken. Ik stel voor dat men op voorhand kan zien of een vlag al dan niet gewijzigd worden. Een mogelijke opmaak is hieronder weergegeven:

voorstel.jpg

De grijze tekst en het schuingedrukt zijn wijst er in dit voorbeeld op dat de vlaggen niet kunnen gewijzigd worden, en bijgevolg geen onnodige moeite wordt verspild voor het proberen wijzigen van die vlaggen.

Een andere optie is om een extra kolom toe te voegen waar men weergeeft hoelang het nog duurt vooraleer de vlaggen kunnen veranderd worden. Eventueel kan dit ook geïmplementeerd worden bij dynamische groepen (kan het dorp al dan niet de vlag wijzigen, welke dorpen hebben aanvalsvlaggen…).

Vriendelijke groeten,

Johannes
 

DeletedUser68252

Guest
Compleet nutteloos idee sinds hier al snellijst scripts voor zijn welke het mogelijk maken om in luttele seconde alle vlaggen te wisselen en welke ook rekening houd met die tijd. Dan zou ik er eerder voor kiezen om die scripts te integreren binnen het spel.
 
Bovenaan