onredelijk

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
ik lees net dat enkel verdedigers troepen vergoed krijgen..

ik was zo intelligent om al mijn troepen opzettelijk in de stop aan te laten komen, zodat ik ze later nog eens serieus kon inzetten, maar de tegenstander wel meteen doorkreeg dat er met mij niet te spotten valt.

Nu ben ik 50 clears kwijt!!! en de verslagen troepen van de tegenstander. minimaal 25 dorpen inhoud worden wel vergoed. WAANZIN!

door een fout van hoofd mod :(
 

DeletedUser

Guest
Dit is idd zeer onredelijk van TW , ik stuurde vroeger altijd bezoeken naar mijn stam , meestal iets van een 500 lc naar iedereen ofzo, dus hier zou het 500x30 zijn , is 15000 lc. Dat zou ik dus kwijt zijn als ik nog speelde. Of je vergoedt aanvaller en verdediger of je vergoedt niemand , zo simpel is het ... Na een proces waar een fout is in gemaakt krijgt de persoon zijn geld die hij in zijn advocaat had gespendeerd toch ook niet terug , net zoals de aanvaller . (wel dom voorbeeld ,maar kon niet sneller iets bedenken.

Het is mij ook een raadsel hoe ze dit allemaal gaan doen per wereld , dit gaat lang duren :eek:...

Moet je maar zelf weten als je zoveel stuurt als bezoekje, ik heb ook bezoekjes gestuurd en noem mijn dorp dan "Gelukkig Nieuwjaar", maar ik ga dan niet 500 lc sturen want dat heeft toch ook geen nut, maar 5 verkenners.

er zijn er ook die dorpen hebben verloren, krijgen ze die dan terug ?

Ik vermoed van wel, aangezien dat verliezen zijn voor de verdediger en die waren niet verondersteld om te verdedigen wegens de aanvalsstop.
 

DeletedUser22704

Guest
Als vergoeding voor de spelers hebben we het volgende aangeboden van InnoGames: Verdedigende spelers die troepen verloren zijn kunnen hiervoor een supportaanvraag openen en deze zullen vergoed worden.
Aangezien de aanvalsstop duidelijk aangekondigd was zullen spelers die aanvallend troepen verloren zijn geen troepen vergoed krijgen. Voor de vergoeding van troepen gelieve een supportaanvraag te openen en een link naar het gepubliceerd bericht bij te voegen.

Toen ik dat vet gedrukte stukje las dacht ik al dat dit problemen gaat geven. Want dit zo onredelijk (mooie titel trouwens) omschreven. Hij was duidelijk aangekondigd ja voor 18:00 dus dachten mensen dat ze daarna toch niks konden verliezen. Dus ja dan heb je mensen die daarna aanvallen sturen voor de grap. Niet hun eigen schuld zij gingen ervan uit toch niks te verliezen. Zij vertrouwden het TW team daar in. En nu krijgen alleen de verdedigers iets. En hun duidelijk ook de dupeerden krijgen niks. Het is en blijft de fout van duckje dat hun hun troepen kwijt zijn. En geen eigen schuld dikke bult. Nee dit moet duckje oplossen. Zowel bij aanvallers als bij verdedigers.
 

DeletedUser

Guest
Dan kun je ook zeggen, dat je de aanvallers hun edels moet vergoeden, bij diegene die dorpen overgenomen hebben. Kan niet, vind ik, je stuurt sowieso geen edels bij een aanvalsstop en toch ook geen massatroepen, degene die dat wel gedaan hebben, zijn volgens mij degene die niet wisten van een aanvalsstop (hoewel idd heel duidelijk aangekondigd) en moeten de gevolgen er maar bij nemen.
 

DeletedUser1435

Guest
mhmmwa..

alles moet vergoed worden. of niets. Als aanvallers ervanuit moeten gaan dat hun aanvallen niet voor 100% een bezoek wordt, moeten verdedigers dit ook.
Hadden ze er maar voor moeten zorgen dat hun verdediging erbij stond zoals zij het normaal ook zouden doen;). Zij nemen tenslotte ook een risico door niets te doen tegen incomings in de aanvalsstop. Eigen schuld..
 

DeletedUser40056

Guest
mhmmwa..

alles moet vergoed worden. of niets. Als aanvallers ervanuit moeten gaan dat hun aanvallen niet voor 100% een bezoek wordt, moeten verdedigers dit ook.
Hadden ze er maar voor moeten zorgen dat hun verdediging erbij stond zoals zij het normaal ook zouden doen;). Zij nemen tenslotte ook een risico door niets te doen tegen incomings in de aanvalsstop. Eigen schuld..
Nee die verdedigers waren mischien wel weg lekker eten ofzo. dus het slaat nergens op dat je die dan benadeeld omdat een paar aanvallers denken dat ze leuk zijn.
 

Deleted User - 9131

Guest
Ik zou zeggen, stuur een klacht naar Seppe (Duckje). Ik geef je weinig tot geen kans, omdat dit ten eerste niet te controleren valt, en ten tweede omdat je als aanvaller gewoon niet moet aanvallen in de aanvalsstop.

De aanvalsstop is er zodat mensen niet aanvallen, val je wél aan dan is het de bedoeling dat er troepen aankomen in een vijandig dorp. Als die dan verliezen is het jammer, maar is je doel bereikt. Voortaan beter nadenken en de essentie van de aanvalsstop volgen.
 

DeletedUser26945

Guest
aanvalsstop is er voor zij die bang zijn dorpen te verliezen omdat ze niet online kunnen komen of omdat er zogezegd niet genoeg mod's zijn om te controleren...
 

Deleted User - 9131

Guest
aanvalsstop is er voor zij die bang zijn dorpen te verliezen omdat ze niet online kunnen komen of omdat er zogezegd niet genoeg mod's zijn om te controleren...

Nee, een aanvalsstop is er om TribalWars niet boven het 'echte' leven te stellen door om 00:00 online te zijn, zodat het mogelijk is makkelijker te edelen. Dit is een goed gebaar van TW, en het zou ook zonder kunnen, dan stond er een zelfde verdediging en waren de clearlegers ook niet teruggekomen, door een fout wordt de verdediging vergoed, dit is dus zeker niet onredelijk.
 

DeletedUser22704

Guest
Ik zou zeggen, stuur een klacht naar Seppe (Duckje). Ik geef je weinig tot geen kans, omdat dit ten eerste niet te controleren valt, en ten tweede omdat je als aanvaller gewoon niet moet aanvallen in de aanvalsstop.

De aanvalsstop is er zodat mensen niet aanvallen, val je wél aan dan is het de bedoeling dat er troepen aankomen in een vijandig dorp. Als die dan verliezen is het jammer, maar is je doel bereikt. Voortaan beter nadenken en de essentie van de aanvalsstop volgen.

Misschien wouden ze wel op bezoek komen. En klikken ze maar snel alles van zwaard in omdat ze dat handiger vinden dan 1 zwaard in te vullen ofzo. En die zijn ze dan kwijt. Mensen zien de aanvalsstop ook als iets leuks om langs te gaan bij je stamleden. En die raken dan hun troepen kwijt dat is lullig. De essentie van de aanvalsstop is ook dat niemand troepen of dorpen verliest. En als TW dit heeft kunnen volbrengen in de tijden die ze hebben gezegd. Dan moeten ze ook hun verantwoordelijkheid opnemen en alle troepen vergoeden. En wat vind jij er mis mee als andere hun troepen krijgen vergoed? Heb jij echt geen last van.
 

DeletedUser38219

Guest
Ik vind het zeer redelijk van duckje dat hij de verdediger vergoed,
maar idd de aanvaller... In aanvalsstop stuur je toch gwn wat verkenners naar wat vrie
de, geen volledige clears
dus volgens mij heb jij je tegenstander verkeerd ingeschat, ofwel had je iets van /care over je troepen, anders was je wel voorzichtiger geweest
 

DeletedUser

Guest
Ik vind het zeer redelijk van duckje dat hij de verdediger vergoed,
maar idd de aanvaller... In aanvalsstop stuur je toch gwn wat verkenners naar wat vrie
de, geen volledige clears
dus volgens mij heb jij je tegenstander verkeerd ingeschat, ofwel had je iets van /care over je troepen, anders was je wel voorzichtiger geweest


Sorry hoor , maar je mag dus wel aanvallen tijdens de aanvalsstop , dan zijn er wel altijd lolbroeken bij. Dit trekt gewoon op niets !
 

DeletedUser38219

Guest
Er staat nogtans ook altijd bij dat de uren niet precies zijn,dat ze kunnen afwijken. Als hij binnen het half uur na start vd stop aanviel, had hij precies getimed om net na de stop aan te vallen, mss zelfs om de aanval toch nog te laten aankomen. Dan vindt ik hij geen vergoeding mag krijgen, als aanvaller heeft hij zelf die fout gemaakt, enkel verdedigers kunnen er nix aan doen als ze Werden aangevallen
 

DeletedUser

Guest
Persoonlijk vind ik dat ook de aanvallende troepen moeten worden vergoed aangezien de personen die aanviel verwachten op bezoek te gaan. Als je dan ineenkeer je troepen kwijt raakt slaat dit nergens op.
 

Deleted User - 9131

Guest
Conclusie: Volgend jaar gewoon niet aanvallen. Je moet er nooit vanuit gaan dat iets zeker is, nooit!

En inmiddels kan dit misschien beter naar discussies?
 

DeletedUser8730

Guest
Ik vind het toch altijd leuk dat je op bezoek kan gaan bij je vrienden.
Maar alles moet vergoed worden of niets!
 

DeletedUser

Guest
Conclusie: Volgend jaar gewoon niet aanvallen. Je moet er nooit vanuit gaan dat iets zeker is, nooit!

En inmiddels kan dit misschien beter naar discussies?

Dat is net hetzelfde dat je op een toets krijgt : ,,Je moet maar 2 van de 5 oplossingen geven.'' en je maar 2/5 krijgt omdat je er maar 2 hebt gegeven. :O

En idd , dit past nu beter bij discussie
Er staat nogtans ook altijd bij dat de uren niet precies zijn,dat ze kunnen afwijken. Als hij binnen het half uur na start vd stop aanviel, had hij precies getimed om net na de stop aan te vallen, mss zelfs om de aanval toch nog te laten aankomen. Dan vindt ik hij geen vergoeding mag krijgen, als aanvaller heeft hij zelf die fout gemaakt, enkel verdedigers kunnen er nix aan doen als ze Werden aangevallen

Er stond enkele minuten, geen halfuur - 3kwartier
 

DeletedUser2826

Guest
Er is geen enkele gegronde reden om dit te verplaatsen naar het discussie-forum. Er is een fout gebeurd van onze kant uit, we hebben dit gemerkt, hebben getracht dit z.s.m. op te lossen en hebben vervolgens (in samenspraak met InnoGames) getracht de gelede schade te beperken. Meer kunnen we niet doen, en meer zullen we ook niet doen.

Let er ook op dat wij als team niet zomaar kunnen beslissen om troepen/dorpen terug te geven na een fout. Dit zijn zo'n ingrijpende acties dat hiervoor de toestemming van InnoGames nodig is. InnoGames heeft ons toegelaten om de verloren troepen van de verdediger en verloren dorpen terug te geven. Wanneer je tot deze groep behoort kan je een supportaanvraag insturen met alle relevante berichten - publiceren en meesturen als link - waarin de buit, verliezen, etc. zichtbaar moeten zijn!

Dat er mensen zijn die tijdens de 45 minuten dat de aanvalsstop te laat is ingezet, hun eigen vrienden hebben aangevallen is een spijtige zaak. Tenslotte was het bekend dat aanvallen geen nut hadden en je dus ook geen aanvallen moest sturen is en blijft het deels de eigen verantwoordelijkheid (uiteraard is en blijft de fout bij ons liggen). Je weet dat zowel op het internet als elders onverwachte problemen kunnen voorkomen en dat die helaas niet altijd onmiddellijk kunnen worden verholpen. Het is 'gelul' om nu moord en brand te staan schreeuwen; opmerkelijk is ook dat het voornamelijk het select groepje is die nu plots begint te klagen, maar goed: geen slecht woord daarover, je verdedigt wat jij denkt dat je toebehoort.

Long story short: Er is een fout gebeurd (waarvoor uitdrukkelijke excuses zijn aangeboden), deze is z.s.m. opgelost waarna er met het moederbedrijf is overlegd wat een gepaste vergoeding is.

Dat is net hetzelfde dat je op een toets krijgt : ,,Je moet maar 2 van de 5 oplossingen geven.'' en je maar 2/5 krijgt omdat je er maar 2 hebt gegeven. :O
Dat is helaas een slechte vergelijking, gepaster zou zijn: De opdracht is om 2 correcte antwoorden aan te duiden, de opdracht telt 5 mogelijke antwoorden en bevat 3 correcte antwoorden. Jij als uitstekende leerling wilt laten zien dat je goed hebt geleerd en duid vervolgens de 3 antwoorden aan. Maar helaas heb je niet op de vraag geantwoord, je hebt teveel gedaan, waarna je punten verliest. Maar goed, uiteindelijk blijft ook dit een slechte vergelijking. ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan