onredelijk

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
ik lees net dat enkel verdedigers troepen vergoed krijgen..

ik was zo intelligent om al mijn troepen opzettelijk in de stop aan te laten komen, zodat ik ze later nog eens serieus kon inzetten, maar de tegenstander wel meteen doorkreeg dat er met mij niet te spotten valt.

Nu ben ik 50 clears kwijt!!! en de verslagen troepen van de tegenstander. minimaal 25 dorpen inhoud worden wel vergoed. WAANZIN!

door een fout van hoofd mod :(
 

DeletedUser

Guest
ik lees net dat enkel verdedigers troepen vergoed krijgen..

ik was zo intelligent om al mijn troepen opzettelijk in de stop aan te laten komen, zodat ik ze later nog eens serieus kon inzetten, maar de tegenstander wel meteen doorkreeg dat er met mij niet te spotten valt.

Nu ben ik 50 clears kwijt!!! en de verslagen troepen van de tegenstander. minimaal 25 dorpen inhoud worden wel vergoed. WAANZIN!

door een fout van hoofd mod :(

Dat is gewoon dom van je?
Wat ga je aanvallen terwijl er een stop is-.-
 

DeletedUser

Guest
waarschijnlijk niet.
Het is trouwens dom om hele clears te sturen in een aanvalsstop, een fake geeft hetzelfde effect en je verliest minder als er, zoals nu, een fout wordt gemaakt
 

DeletedUser

Guest
Dat is gewoon dom van je?
Wat ga je aanvallen terwijl er een stop is-.-

dreigend overkomen?

waarschijnlijk niet.
Het is trouwens dom om hele clears te sturen in een aanvalsstop, een fake geeft hetzelfde effect en je verliest minder als er, zoals nu, een fout wordt gemaakt

die fouten mogen niet gemaakt worden. Punt uit. Als ik zo capitale blunder maak op het werk lig ik eruit
 

DeletedUser

Guest
open support aanvraag

en over duckje, wat wil je er tegen doen, hij is de baas van TW-team en hij doet het vrijwillig
hij steekt er veel tijd en energie in!

Hij is de enige die betaalt krijgt (nog iemand dacht ik maar weet zo niet)

En ja, een foutje kan kunnen. En dit besluit heeft Duckje niet eens gemaakt.
Had je niet aangevallen had je nu ook geen problemen...
 

DeletedUser

Guest
Maar ik kan het me voortellen dat je als groet wat naar iemand hebt gestuurd, ben je nu mooi je clear kwijt (iemand overkomen op w16? ^^) :D
 

Deleted User - 9131

Guest
Dat is dan jammer voor diegene die heeft aangevallen, er moet altijd rekening worden gehouden met eventuele problemen. Je kunt er niet vanuit gaan dat de aanvalsstop om elke reden zal doorgaan.

Seppe (Duckje) is de Community Manager van InnoGames, en hier zal zeker geen sanctie tegen komen. En nee, je krijgt je troepen dus ook niet vergoed.
 

DeletedUser

Guest
Dit is idd zeer onredelijk van TW , ik stuurde vroeger altijd bezoeken naar mijn stam , meestal iets van een 500 lc naar iedereen ofzo, dus hier zou het 500x30 zijn , is 15000 lc. Dat zou ik dus kwijt zijn als ik nog speelde. Of je vergoedt aanvaller en verdediger of je vergoedt niemand , zo simpel is het ... Na een proces waar een fout is in gemaakt krijgt de persoon zijn geld die hij in zijn advocaat had gespendeerd toch ook niet terug , net zoals de aanvaller . (wel dom voorbeeld ,maar kon niet sneller iets bedenken.

Het is mij ook een raadsel hoe ze dit allemaal gaan doen per wereld , dit gaat lang duren :eek:...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser20968

Guest
Is het niet zo dat je aanvalt en de aankomst licht binnen de aanvalsstop, uw troepen gewoon op bezoek komen en er geen schade aangericht word, en dat er geen info verkregen word.Ik dacht dat ze dan een maaltijd aangeboden kregen en terug naar huis komen.
 

DeletedUser

Guest
Is het niet zo dat je aanvalt en de aankomst licht binnen de aanvalsstop, uw troepen gewoon op bezoek komen en er geen schade aangericht word, en dat er geen info verkregen word.Ik dacht dat ze dan een maaltijd aangeboden kregen en terug naar huis komen.

Ja , maar de aanvalsstop was 3 kwartier te laat , dus veel mensen hebben bezoeken gestuurd , en alleen de verdediger krijgt die troepen terug.
 

Deleted User - 9131

Guest
Dit is idd zeer onredelijk van TW , ik stuurde vroeger altijd bezoeken naar mijn stam , meestal iets van een 500 lc naar iedereen ofzo, dus hier zou het 500x30 zijn , is 15000 lc. Dat zou ik dus kwijt zijn als ik nog speelde. Of je vergoedt aanvaller en verdediger of je vergoedt niemand , zo simpel is het ... Na een proces waar een fout is in gemaakt krijgt de persoon zijn geld die hij in zijn advocaat had gespendeerd toch ook niet terug , net zoals de aanvaller . (wel dom voorbeeld ,maar kon niet sneller iets bedenken.

Het is mij ook een raadsel hoe ze dit allemaal gaan doen per wereld , dit gaat lang duren :eek:...

Ik vind dit helemaal niet onredelijk, je moet er nooit vanuit gaan dat iets zeker is, ook niet in een spel, ook niet als dit nergens wordt aangegeven. Als je dit risico neemt moet je ook voor de gevolgen instaan. Het is dan jammer als je meerdere clear's of andere troepen verliest, maarja, dit is en blijft ook jouw eigen schuld, en niet alleen die van Seppe (Duckje), ook al heeft hij er een grote rol in gehad als Community Manager.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan