onprofessionele zaken in de wereld

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
1.690
ik ben het eens met een dubieuze naam. er is niks vervalst. anders stonden de echte logjes toch allang hier?
 

Deleted User - 487971892

Guest
Hoe diep kan je zinken gast, waarom zou ik mijn hoofd op het AF laten zien, als het mij alleen maar negatief beïnvloed?
Ga een hobby zoeken in plaats van onschuldige mensen zwart te maken.
 

Deleted User - 487971892

Guest
Maar als je wilt dat ik ook even wat teksten bewerk zoals jij, dat kan hoor. Hoe grof wil je het hebben?
 
Reactiescore
1.525
het is een trieste zaak hoe hier mee om wordt gegaan vanuit de kant van smoking, de vf stam zal genadeloos terug toeslaan

overigens was ik oprichter van de andere vf stam op deze wereld en daar zat antraxxtrol ook in, ik ken hem als een eerlijke en oprechte jongen en zal nooit jouw teksten aanpassen in het gesprek
 
Reactiescore
786
Wat een grap dit. Laat je niet in het harnas jagen @Smoking ;)
 

Deleted User - 487971892

Guest
Homohater??? 0 problemen met mensen van een andere geaardheid, en sinds wanneer heeft een flikkerlicht iets te maken met seksualiteit?
 
Reactiescore
1.577
Homohater??? 0 problemen met mensen van een andere geaardheid, en sinds wanneer heeft een flikkerlicht iets te maken met seksualiteit?

het is intussen bewezen dat je iets tegen flikkers hebt door het veelvuldige gebruik van het woord ervan

call me sherlock maar ik vermoed dat je flikkernicht wilde plaatsen en met 'flikkerlicht' een slinkse manier hebt gevonden om dat te omzeilen

ik roep iedereen op om deze bewezen homohater te reporten
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan