Onmogelijke opgave

DeletedUser

Guest
volgens de regels:

Meerdere spelers met dezelfde internetverbinding

Grondstoffenleveringen, gezamenlijke aanvallen, aanvallen op elkaar en ondersteuning van spelers die één internetverbinding of één computer delen zijn tijdens het gezamenlijke gebruik en 24 uur daarna niet toegestaan. Wanneer regelmatig dezelfde internerverbinding of computer wordt gebruikt, moet dit worden aangegeven.

Deze regel geldt voor iedereen die aan één computer of LAN spelen. Het maakt niet uit of dit een keer of regelmatig gebeurd. Als LAN geldt bijvoorbeeld dezelfde huishouding, werkgever of school. Alle jou bekende spelers, die regelmatig één internetverbinding delen (meer als vier keer per week) moeten dit in hun account onder "Instellingen ->Internetverbinding delen" aangeven.​

Ik weet echt niet met wie ik allemaal ook school zit!!!!!!!
Dus deze zijn mijn niet bekend???

Ik snap niet dat jullie scholen of werkgevers niet schrapen. De meeste school heb namelijke een eigen provider dit is makelijk te controleren. En wat is er leuker dan een klasgenoot eff op weg helpen en hem een actief lid te maken. :cool: :)
 

DeletedUser

Guest
Ik weet niet hoor, maar op de school waar ik zit, heeft elke computer zijn eigen ip, zodat je aansprakelijk kan worden gevonden voor downloaden van virus en zo. Ik, Tycho, Durbatuluk, zijn allemaal klasgenoten, wij hebben helemaal geen problemen.
 
Bovenaan