Only vs TNW.

DeletedUser59349

Guest
Tuurlijk raakt hij wel een of een wal :)
Hoe vaak heb ik al niet gezegd dat een stam kan veranderen (in dit geval dus Tnw voor de duidelijkheid) maar dan begin jij terug over backstabs enzo :)

Dit was de eerste keer dat je dit zegt? xD

Ik heb daarentegen al vaak gezegd dat ik de backstabs niet meer aan de orde wilde halen omdat ik in gesprek was met leider Hindsight.

Waar zie jij dat ik begin over de backstabs? Want volgens mij was/ben jij degene die er over begint ;)
 

DeletedUser

Guest
Ze kennen niets anders dan dat zeggen :p , simpelweg omdat ze zelf konstant met zulke akties bezig zijn hahaa :p
En dan gaan ze kannen met kruiken vergelijken :p
 

DeletedUser69459

Guest
Dit was de eerste keer dat je dit zegt? xD

Ik heb daarentegen al vaak gezegd dat ik de backstabs niet meer aan de orde wilde halen omdat ik in gesprek was met leider Hindsight.

Waar zie jij dat ik begin over de backstabs? Want volgens mij was/ben jij degene die er over begint ;)

Op dat vlak heeft The Rots 100% gelijk. Jij lult je er altijd onderuit :)

Missions weer gedumpt?

Mss een nieuwe nog niet ontdekte tactiek? :eek:
Pas maar op zou ik zeggen :)
 

DeletedUser59349

Guest
Ze kennen niets anders dan dat zeggen :p , simpelweg omdat ze zelf konstant met zulke akties bezig zijn hahaa :p
En dan gaan ze kannen met kruiken vergelijken :p

Juist ja, weer zo'n hypokrieteling. Maar wat weet jij nou eigenlijk meneer speelt een paar dagen/weken in ~TNW~ :eek:

Op dat vlak heeft The Rots 100% gelijk. Jij lult je er altijd onderuit :)

Ik heb daar alle recht toe omdat ik toch 100% de waarheid spreek?

Zo'n simpele one-liner gaan we die nog vaak zien? :D
 

DeletedUser69459

Guest
Tja, als hij van toepassing opje is mogen we die toch zeggen? :)
 

DeletedUser

Guest
Juist ja, weer zo'n hypokrieteling. Maar wat weet jij nou eigenlijk meneer speelt een paar dagen/weken in ~TNW~ :eek:



Ik heb daar alle recht toe omdat ik toch 100% de waarheid spreek?

Zo'n simpele one-liner gaan we die nog vaak zien? :D



Nieuw? Ik ben een oudspeler van Tnw, en daarbuiten heb ik genoeg leesvoeder gehad om in te zien als buitenstaander waar de werkelijke waarheid zit ;)



Jij waarheid spreekt? Wie zegt dat?
De mens gelooft nogal eens graag wat hij zelf zegt :p En dan zijn er altijd poepjeslikkers die graag volgen uiteraard.
 

DeletedUser

Guest
Trouwens welke noob zit nu op Mellow als vv?
Echt wel lachwekkent :D
 

DeletedUser59349

Guest
Tja, als hij van toepassing opje is mogen we die toch zeggen? :)

Weet je wel wat een one-liner is? :eek: In ieder geval komt het slecht voor je uit dat je telkens het laatste woord wil hebben ;)

Nieuw? Ik ben een oudspeler van Tnw, en daarbuiten heb ik genoeg leesvoeder gehad om in te zien als buitenstaander waar de werkelijke waarheid zit ;)



Jij waarheid spreekt? Wie zegt dat?
De mens gelooft nogal eens graag wat hij zelf zegt :p En dan zijn er altijd poepjeslikkers die graag volgen uiteraard.

Wie geloof je eerder? Een backstabbende stam of...? Zal waarschijnlijk meer over jou poepjeslikkende gedrag zeggen als over je objectiviteit ;)

Ik ben god trouwens, wist je dat nog niet? Ik spreek dus altijd de waarheid :cool:
 

DeletedUser69459

Guest
Weet je wel wat een one-liner is? :eek: In ieder geval komt het slecht voor je uit dat je telkens het laatste woord wil hebben ;)



Wie geloof je eerder? Een backstabbende stam of...? Zal waarschijnlijk meer over jou poepjeslikkende gedrag zeggen als over je objectiviteit ;)

Ik ben god trouwens, wist je dat nog niet? Ik spreek dus altijd de waarheid :cool:

Nu doe je het weer :p
 

DeletedUser59349

Guest
Nu doe je het weer :p

Als je het hebt over backstabs, het gaat over geloofwaardigheid, dan kun je het aan zien komen dat ik de backstabs aanhaal om ~TNW~'s geloofwaardigheid aan te tonen. Nogmaals daag me niet uit om het te gebruiken en het zal ook niet gebeuren, maar blijkbaar is dat te moeilijk? ;)
 

DeletedUser

Guest
En wat dan?
Je zet weer neer dan hier over jou verhalen en backstabs van Tnw...
Weten we toch allemaal al? We kunnen paar keer klikken en dan gaan we pagina's terug hoor hier :p
En wat iemand schrijft? Moet of is dat dan percé de waarheid?
Net zoals: de mens noemt de aardappel " aardappel, maar wat als ik nu honderden jaren geleden het selder had genoemt dan had het nu ook selder geweest...

Jonas fouten gebeurrrennnn nuu aanmaal :d
Als ik terug ga snuffelen vind ik vast ook wel ergens foutjes hoor ;)
 

DeletedUser59349

Guest
En wat dan?
Je zet weer neer dan hier over jou verhalen en backstabs van Tnw...
Weten we toch allemaal al? We kunnen paar keer klikken en dan gaan we pagina's terug hoor hier :p
En wat iemand schrijft? Moet of is dat dan percé de waarheid?
Net zoals: de mens noemt de aardappel " aardappel, maar wat als ik nu honderden jaren geleden het selder had genoemt dan had het nu ook selder geweest...

Jonas fouten gebeurrrennnn nuu aanmaal :d
Als ik terug ga snuffelen vind ik vast ook wel ergens foutjes hoor ;)

De aardappel is vroeger gevormd, en zoals je zegt heet het niet selder bijvoorbeeld. Als ~TNW~ vroeger eerlijk spel had gespeeld had het nu ook niet de naam backstabber bij zich gedragen. Aardappel gaat eeuwen mee, de vergelijking die je hier legt is zeker niet in het voordeel van je ;)
 

DeletedUser

Guest
Ach zolang het Ingame maar in ons voordeel blijft liggen is het goed he.
 

DeletedUser

Guest
peeta is een tries geval.

ja, ondanks dat team en fear mijn vijanden zijn en blijven ben ik het op het af met ze eens. en dat licht niet aan mij maar aan tnw
 

DeletedUser

Guest
Ja misschien omdat jij te goed gelovig zijt en dat is niet aanvallend bedoeld.
Veel bewijs in al voorgaande contexten heb ik eigenlijk nog niet gezien. Buiten wat heen en weer touwtje getrek van woorden.
Dus op welke basis baseer jij dan hun geloofwaardigheid? Hoe weet jij zeker dat zij de rest niet voorliegen?
 

DeletedUser59349

Guest
Ja misschien omdat jij te goed gelovig zijt en dat is niet aanvallend bedoeld.
Veel bewijs in al voorgaande contexten heb ik eigenlijk nog niet gezien. Buiten wat heen en weer touwtje getrek van woorden.
Dus op welke basis baseer jij dan hun geloofwaardigheid? Hoe weet jij zeker dat zij de rest niet voorliegen?

Er is bewijs genoeg geweest dus dan heb je waarschijnlijk niet alles doorgelezen... Zelfs een oud-TNW lid die dit toegeefd...
 
Bovenaan