Only vs TNW.

DeletedUser

Guest
hij heeft bij geluk wat dorpjes kunnen veroveren. en gaat stoer doen met stats.

voorlopig is het altijd nog 110mil vs 13mil dan mag je wel wat meer verwachten dan 5 dorpen verschil.....

Volgens mij heb ik dat net uitgelegd dat wij maar 2 spelers daar in oorlog hebben....:cool:

___________________________________________________



Wel grappig bij missions

Heb al 1.009297 troepen verslagen in de massa op mij.(Fear)

En sta ook nog steeds bovenaan als aanvaller met de massa op team.
Huidige awards

Aanvaller van de dag
vandaag heb jij als aanvaller de meeste eenheden in deze wereld verslagen (733.769 eenheden)!
Behoud dit record tot 0:00 uur om de award te winnen!
 

DeletedUser

Guest
Lol jij zegt dat team overdrijft en dan noem jij dit een massa????

Zijn 2 spelers die aanvallen man, of dat nu een massa genoemd kan worden xD
 

DeletedUser

Guest
Lol jij zegt dat team overdrijft en dan noem jij dit een massa????

Zijn 2 spelers die aanvallen man, of dat nu een massa genoemd kan worden xD

er zijn 3 spelers die aanval uitvoeren dus ben jezelf ook niet op de hoogte....en ja owwwwwwwww stoer doen massa is pas als wij ook meedoen bla bla.

je kan hier ook echt helemaal niets neer zetten alleen als ze zelf dom lopen lullen.

maar ik vondt het wel grappig dat ik (mission)de aanvaller van de dag bent terwijl ik al 1milj troepen verslagen hebt.
maar sorry dat ik wat zeg.....

Mierenneukers zijn jullie allemaal en maar zeiken en trappen naar ons.

PS;(owow ze zeggen weer wat .....wie ja die van TNW ....kom gaan we die mierenneuken :biggrin:

Kleuterschool :rolleyes2:
 

DeletedUser55041

Guest
er zijn 3 spelers die aanval uitvoeren dus ben jezelf ook niet op de hoogte....en ja owwwwwwwww stoer doen massa is pas als wij ook meedoen bla bla.

je kan hier ook echt helemaal niets neer zetten alleen als ze zelf dom lopen lullen.

maar ik vondt het wel grappig dat ik (mission)de aanvaller van de dag bent terwijl ik al 1milj troepen verslagen hebt.
maar sorry dat ik wat zeg.....

Mierenneukers zijn jullie allemaal en maar zeiken en trappen naar ons.

PS;(owow ze zeggen weer wat .....wie ja die van TNW ....kom gaan we die mierenneuken :biggrin:

Kleuterschool :rolleyes2:

Oke afspraak. Als ik dom ga lullen zal ik je een PM sturen zodat je ook wat mag zeggen:rolleyes::D
 

DeletedUser69205

Guest
er zijn 3 spelers die aanval uitvoeren dus ben jezelf ook niet op de hoogte....en ja owwwwwwwww stoer doen massa is pas als wij ook meedoen bla bla.

je kan hier ook echt helemaal niets neer zetten alleen als ze zelf dom lopen lullen.

maar ik vondt het wel grappig dat ik (mission)de aanvaller van de dag bent terwijl ik al 1milj troepen verslagen hebt.
maar sorry dat ik wat zeg.....

Mierenneukers zijn jullie allemaal en maar zeiken en trappen naar ons.

PS;(owow ze zeggen weer wat .....wie ja die van TNW ....kom gaan we die mierenneuken :biggrin:

Kleuterschool :rolleyes2:

dus jij speelt op Missions, Corsar speelt op Just Awesome, JA speelt op Slither (correct me if I'm wrong).
Zit er eigenlijk bij jullie nog wel iemand op zn originele account??? :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
dus jij speelt op Missions, Corsar speelt op Just Awesome, JA speelt op Slither (correct me if I'm wrong).
Zit er eigenlijk bij jullie nog wel iemand op zn originele account??? :rolleyes:

Goed geprobeerd maar iedereen speelt zijn eigen account....en soms zal je eens een vv moeten doen.

Zijn jullie ook heel goed bekend mee dacht ik....
 

DeletedUser

Guest
hij heeft bij geluk wat dorpjes kunnen veroveren. en gaat stoer doen met stats.

voorlopig is het altijd nog 110mil vs 13mil dan mag je wel wat meer verwachten dan 5 dorpen verschil.....

Klopt niet wat je aangeeft.
Het gaat om ik en Just tegen Only.




Even voor de goede orde, aangezien ik zie dat jij de verkeerde stats erbij gehaald heb. Dit is de officiële stand van de oorlog, die pas 1 dag loopt:

The New World 1 dag 21:11:27 +2 -3 -1 Verschil (+-1 --9.763) 136.192 14.451.045

Dit betekent dus, dat jij 1 dorp meer dan ik van jou overgenomen hebt.

Wat betreft jouw stats; dit zijn 5 dorpen die jij van mij overgenomen hebt, net nadat ik ze zelf overgenomen had. Dit waren die 10k barbs die voor een deel in jouw cluster lagen. Deze tellen ten eerste al niet mee omdat ze van voor de oorlogsverklaring waren en ten 2e omdat ik ook niet de kans heb gekregen die dorpen te verdedigen. Ik vind het prima als jij ze opneemt voor jouw eigen tussenstand hoor, maar dan moet je ook zelf wel bekennen dat je jezelf voor de gek houdt.

In ieder geval gefeliciteerd met je 1 dorp voorsprong :p

Je info klopt niet en kan ik met rapporten ondersteunen.
Alle dorpen stonden flink gestackt zelfs de nieuwe. Uitzondering van 2 dorpen. Al de rest hebben we neer geknalt.
Ik kan gerust honderden rapporten posten?
Plus hoeveel ladingen os heb ik al weggespeelt. En dat allemaal met restjes off van boendal.
Je moet dringend deftige def leren maken misschien snap je nu waarom u muren zo snel omlaag gaan , zelfs als het 60k gestackt staat ;)
Je hebt pas oorlogsverklaring gestuurt nad je 2de wave os binnen was zodat ik je stats niet kon schaden. Anders hadden die dorpen wel meegetelt. :D Maar toch pech gehad. Dus wie houd wie voor de gek.
De helft van je uitstekent front staat blanc. Na 3 dagen beuken. Laat staan als jij de volle lading had gehad en niet Boendal.


vergeet niet dat TNW nu tegen 3 fronten vecht:
Boendal, Team en Only.
Ze hebben zich dit misschien zelf aangedaan, maar toch moeilijk om dan de 3 fronten aan te vallen in 1x en nog veel dorpenwinst te boeken.

4 Fronten, Je vergeet Fear :p


niet overdrijven, ze voeren enkel oorlog tegen stammen die de helft zo klein zijn als hun
en dan is dit geen grote prestatie
Eerst was het corsar tegen Boendal? Lijkt mij fear game.
Dan Corsar Just vs Mellow geurt.
Dus eigenlijk sµstrijden Corsar ik tegen 3spelers.
Waarvan er 2 flink wat groter zijn en meer achterland hebben///
 

DeletedUser62248

Guest
Dan zou ik graag je rapportjes willen zien :) Ter informatie, ik heb ze zojuist ook al bekeken en je hebt maar voor 3 of 4 dorpen stacks moeten slopen.

Verder stond alles maar met 6 deff gestackt omdat ik niet direct een massa verwachtte. Dan krijg je idd verliezen. Ook zijn mijn deffdorpen niet op jouw clears aangepast, dus daar zal ik binnenkort ook even naar kijken ;)
 

DeletedUser

Guest
er zijn 3 spelers die aanval uitvoeren dus ben jezelf ook niet op de hoogte....en ja owwwwwwwww stoer doen massa is pas als wij ook meedoen bla bla.

je kan hier ook echt helemaal niets neer zetten alleen als ze zelf dom lopen lullen.

maar ik vondt het wel grappig dat ik (mission)de aanvaller van de dag bent terwijl ik al 1milj troepen verslagen hebt.
maar sorry dat ik wat zeg.....

Mierenneukers zijn jullie allemaal en maar zeiken en trappen naar ons.

PS;(owow ze zeggen weer wat .....wie ja die van TNW ....kom gaan we die mierenneuken :biggrin:

Kleuterschool :rolleyes2:

Je lult zelf dom. Binnen Fear! worden niet alle aanvallen in de stam besproken en gecoördineerd. Deze aanval op missions is onderling besproken en als je er niet naar vraagt weet je er idd niet zoveel vanaf.

Daarbij vind ik het een massa noemen toch iet wat overdreven aangezien er totaal geen voorbereiding in gezeten heeft maar gewoon dom weg clears sturen en maar is kijken hoe erop gereageerd wordt. Het is puur aftasten van je tegenstander, maar dat snappen jullie natuurlijk niet ;)
 

DeletedUser55041

Guest
Je lult zelf dom. Binnen Fear! worden niet alle aanvallen in de stam besproken en gecoördineerd. Deze aanval op missions is onderling besproken en als je er niet naar vraagt weet je er idd niet zoveel vanaf.

Daarbij vind ik het een massa noemen toch iet wat overdreven aangezien er totaal geen voorbereiding in gezeten heeft maar gewoon dom weg clears sturen en maar is kijken hoe erop gereageerd wordt. Het is puur aftasten van je tegenstander, maar dat snappen jullie natuurlijk niet ;)

*bedanken*
 

DeletedUser56496

Guest
2x bedanken!
daarbij kan je Max 500-700 niet echt een massa noemen als dit met 3 man is
 

DeletedUser62248

Guest
Er wordt tenminste weer eens wat meer gezegd op het w22 forum ^^
 

DeletedUser59349

Guest
vergeet niet dat TNW nu tegen 3 fronten vecht:
Boendal, Team en Only.
Ze hebben zich dit misschien zelf aangedaan, maar toch moeilijk om dan de 3 fronten aan te vallen in 1x en nog veel dorpenwinst te boeken.

Ze hebben ook o zo veel tegenstand gehad :eek: Maar dat komt nog wel ;)

er zijn 3 spelers die aanval uitvoeren dus ben jezelf ook niet op de hoogte....en ja owwwwwwwww stoer doen massa is pas als wij ook meedoen bla bla.

je kan hier ook echt helemaal niets neer zetten alleen als ze zelf dom lopen lullen.

maar ik vondt het wel grappig dat ik (mission)de aanvaller van de dag bent terwijl ik al 1milj troepen verslagen hebt.
maar sorry dat ik wat zeg.....

Mierenneukers zijn jullie allemaal en maar zeiken en trappen naar ons.

PS;(owow ze zeggen weer wat .....wie ja die van TNW ....kom gaan we die mierenneuken :biggrin:

Kleuterschool :rolleyes2:

Rustig maar, het is maar een spel... Ik vind het goed van je!

Goed geprobeerd maar iedereen speelt zijn eigen account....en soms zal je eens een vv moeten doen.

Zijn jullie ook heel goed bekend mee dacht ik....

Slither -> king@marcel
vxi -> slither

Dat is wat ik weet iig xd
 

DeletedUser69205

Guest
Goed geprobeerd maar iedereen speelt zijn eigen account....en soms zal je eens een vv moeten doen.

Zijn jullie ook heel goed bekend mee dacht ik....

hahaha, good try!!

maar maakt niet uit, we houden van jullie!! :D
 

DeletedUser

Guest
Als je dat al tegenstand noemt the rots dan is het mooi dat jij niet in fear zit. Daar zaten we constant met een 3 frontenoorlog!
 
Bovenaan