Only VS =OAD=

DeletedUser39795

Guest
Het wordt nu Ingame uitgevochten, propaganda is overbodig geworden omdat de kaarten toch al geschut zijn;)
Als jij jezelf liever voor schut zet met die inhoudloze spam is dat goed.
Ik had liever nog wat mensen gezien die wouden discusieren over hoe het gaat eindigen, waarom, hoe iets gebeurd is , ...
 

DeletedUser43405

Guest
Hier zou er sowieso niet meer gereageerd moeten worden, aangezien =OAD= gevallen is. Nu =OAD= weggeëdeld zal worden door Only, komt de laatste oorlog met rasse schreden naderbij :)
 

DeletedUser

Guest
Hier zou er sowieso niet meer gereageerd moeten worden, aangezien =OAD= gevallen is. Nu =OAD= weggeëdeld zal worden door Only, komt de laatste oorlog met rasse schreden naderbij :)


Toen was OAD nog niet gevallen, en reageerde er ook bijna niemand, alleen in het begin even met de kata's. En eigenlijk gaat de oorlog gewoon door, maar nou tegen IA.

What is vast blij met de eer :)
 
Reactiescore
25
De spamposts zijn opgeruimd en de 2 voornaamste spammers gebanned.

Ik hoop dat ik geen on-topic posts heb verwijderd, laat het me anders even weten via PM dan zet ik hem terug.

Als ik nog berichten gemist heb, meld ze even met het schildje/driehoekje. Dan kijk ik er nog naar
 

DeletedUser

Guest
de spamposts zijn opgeruimd en de 2 voornaamste spammers gebanned.

ik hoop dat ik geen on-topic posts heb verwijderd, laat het me anders even weten via pm dan zet ik hem terug.

Als ik nog berichten gemist heb, meld ze even met het schildje/driehoekje. Dan kijk ik er nog naar

ily:d
 

DeletedUser23322

Guest
Details
Stam Only Us!
Vijand Old And Dangerous (opgeheven)
Start op 05.02. om 12:13:51 uur
Einde vandaag om 01:08:40 uur
Duur 333 dagen 12:54:49

Veroverde dorpen 6.833
Verloren dorpen 1.448
Verslagen tegenstanders als aanvaller 1.358.777.260
Verslagen tegenstanders als verdediger 3.077.683.139
 
Bovenaan