Only VS =OAD=

DeletedUser38246

Guest
Beste spelers van W7,

Jullie weten allemaal wel dat er zo’n beetje wat oorlogen aan de gang zijn.
Zo zijn ook wij van Only hevig bezig allemaal edeltjes en cleartjes op pad te doen naar de juiste personen.
Op 05.02 om 12:13:51, precies 5 maanden geleden, hebben wij officieel de oorlog verklaart aan =OAD=, die nu nog volop aan de gang is. Vele spelers hebben al aan beide kanten geleden aan de grote nummers die op de teller stonden. En er zijn heel wat uren in gestoken om alle clears te verzenden, en ook niet te vergeten om te ontvangen.
Waar wat zijn de vorderingen nu precies van deze oorlog? Dat zullen wij jullie nu eens gaan tonen 

Zijde 1:
Stammen: Only
Zijde 2:
Stammen: =OAD=

Timeframe: 02/05/2011 00:00:00tot02/10/2011 20:15:48

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,837
Kant 2: 1,072
Verschil: 765

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 17,406,330
Kant 2: 9,913,458
Verschil: 7,492,872

chart


Deze statistieken schetsen al een aardig beeld van wat er gaande is. Wij zijn met een verschil 800 dorpen nu toch aardig in de positieve kant van deze oorlog. Maar denk maar niet dat dat alleen van een paar maanden geleden is! Op zeer korte termijn is er ook al van alles gebeurd!
Neem nou eens de stats van de afgelopen maand. De afgelopen maand zijn er massa’s over en weer geweest. Maar ons target de laatste 2weken is globaal =OAD=bluekiller geweest. Daar hebben we aardig ons voordeel uit gehaald.

Zijde 1:
Stammen: Only
Zijde 2:
Spelers: =OAD=bluekiller

Timeframe: 17/04/2011 00:00:00tot02/10/2011 20:15:48

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 492
Kant 2: 19
Verschil: 473

Verder is er ook nog heel wat bezig. Maar om die stats allemaal appart te gaan posten is ook zoiets, maar om dan even met wat laatste stats af te sluiten. De statistieken van de afgelopen maand:

Zijde 1:
Stammen: Only
Zijde 2:
Stammen: =OAD=

Timeframe: Laatste maand

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 793
Kant 2: 268
Verschil: 525

chart


Namens heel Only wensen we =OAD= nog een verdere fijne oorlog, en laat het vooral sportief, mooi en respectvol verlopen! Laat de discussie maar losbranden 

Met Vriendelijke Groet,
Namens Only

Credits naar Rico <3
 

DeletedUser

Guest
respect vol noemen wij leden ontvangen uit de vijandelijke stam?
 
Reactiescore
0
is in iedergavel respectvoller dan dorpjes afbreken tot 126 punten :rolleyes:
 

DeletedUser42482

Guest
HAHAHA IK BEN BETER!!!

126p???? tsssssssssss!!! Ik breng spelers tot de 116 p als ze niet uitkijken :eek:
 

DeletedUser

Guest
kata's zijn er om te gebruiken .... en zeker tegen fulltime dodgers ...

dan ben je maar een triest vent;)
er zijn zat andere manieren om effectief te edelen.
Alleen kan je dat wss niet en lijkt mij niet echt nuttig om ze naar 126 punten te schieten;)
 

DeletedUser38246

Guest
kata's zijn er om te gebruiken .... en zeker tegen fulltime dodgers ...

Kan ik er wat aan doen dat ik mijn stam niet een cluster van 400 dorpen vol laat zetten.. En als de aanval geweest is ook maar gewoon laten staan, en op andere plaatsen bakken vol dorpen verliezen.. Misschien toch is wat os terug sturen?
 

DeletedUser25273

Guest
Kan ik er wat aan doen dat ik mijn stam niet een cluster van 400 dorpen vol laat zetten.. En als de aanval geweest is ook maar gewoon laten staan, en op andere plaatsen bakken vol dorpen verliezen.. Misschien toch is wat os terug sturen?

Nee joh, lekker laten staan, mijn clears hebben honger.:p
 

DeletedUser

Guest
Kan ik er wat aan doen dat ik mijn stam niet een cluster van 400 dorpen vol laat zetten.. En als de aanval geweest is ook maar gewoon laten staan, en op andere plaatsen bakken vol dorpen verliezen.. Misschien toch is wat os terug sturen?

tja, niet iedereen wil fulltime met tw bezig zijn, voor mij is een paar uur per dag al meer dan voldoende (eigenlijk al teveel) ... vigor is het mooiste voorbeeld, een permanentie van 24/7 die alles dodged behalve de edels ... je zou gaan denken dat sommigen hun beroep gemaakt hebben van tw ....
 

DeletedUser25273

Guest
tja, niet iedereen wil fulltime met tw bezig zijn, voor mij is een paar uur per dag al meer dan voldoende (eigenlijk al teveel) ... vigor is het mooiste voorbeeld, een permanentie van 24/7 die alles dodged behalve de edels ... je zou gaan denken dat sommigen hun beroep gemaakt hebben van tw ....

Of je zou gaan denken dat er bij Only wel goed samengewerkt wordt....:rolleyes:
 
Reactiescore
0
tja, niet iedereen wil fulltime met tw bezig zijn, voor mij is een paar uur per dag al meer dan voldoende (eigenlijk al teveel) ... vigor is het mooiste voorbeeld, een permanentie van 24/7 die alles dodged behalve de edels ... je zou gaan denken dat sommigen hun beroep gemaakt hebben van tw ....

da verantwoord nog steeds niet waarom je de dorpjes afbreekt.
een deftige uitleg hiervoor zal je wel niet hebben.
 

DeletedUser

Guest
da verantwoord nog steeds niet waarom je de dorpjes afbreekt.
een deftige uitleg hiervoor zal je wel niet hebben.

hier volgt dan de deftige uitleg : als een speler alles dodged behalve de edels, en er zit een permanentie van 24/7 op die speler dan kan je maar één ding doen : die speler uitputten door zijn dorpen af te breken .... en het is de bedoeling dat de aangevallen speler het heel ambetant vind dat zijn dorpen afgebroken worden ...
 

DeletedUser

Guest
Of je zou gaan denken dat er bij Only wel goed samengewerkt wordt....:rolleyes:

als er een permanenetie is van 24/7 dan moet dat toch een serieuze samenwerking zijn, zelfs al doe je het met 4 spelers dan nog moeten die elk een shift van 6 uur paraat staan ... en als het nog meer spelers zijn dan wordt het wel heel moeilijk om de vv-regels niet te overtreden ... tenzij die spelers die de verdediging moeten doen inloggen met het wachtwoord natuurlijk ...
 

DeletedUser38246

Guest
als er een permanenetie is van 24/7 dan moet dat toch een serieuze samenwerking zijn, zelfs al doe je het met 4 spelers dan nog moeten die elk een shift van 6 uur paraat staan ... en als het nog meer spelers zijn dan wordt het wel heel moeilijk om de vv-regels niet te overtreden ... tenzij die spelers die de verdediging moeten doen inloggen met het wachtwoord natuurlijk ...

Hoe weet jij nou dat mijn account 24 uur perdag online kan zijn. Kan ik er wat aan doen dat jij edelclears stuurt vanaf 30 uur, ja die zijn heel moeilijk te taggen ja. Je zegt maar zo wat, zonder de feiten te kennen, want ook ik zit niet zolang op tw als jij denkt. Maar ik weet dat je het moeilijk hebt, dat je geen dorpen kunt edelen, en ik wel van jou.
 
Reactiescore
0
hier volgt dan de deftige uitleg : als een speler alles dodged behalve de edels, en er zit een permanentie van 24/7 op die speler dan kan je maar één ding doen : die speler uitputten door zijn dorpen af te breken .... en het is de bedoeling dat de aangevallen speler het heel ambetant vind dat zijn dorpen afgebroken worden ...

misschien eens deftig leren timen?:rolleyes:
 

DeletedUser34957

Guest
:catapult: zitten toch in t spel?

Waarom mag je ze dan niet gebruiken! :confused:

Je zegt toch ook niet dat je rammen niet mag gebruiken omdat je de muur dan afbreekt?
Iedereen speelt het spel op zijn eigen manier toch? :p
 
Bovenaan