Only vs Exe.!

DeletedUser1435

Guest
inspector what
rambo what
killer what
pro what
king what


!!!
 

DeletedUser

Guest
Er is maar 1 King en dat weet heel W7 en dat ben ik :)
Een maand lang beuken met 13 man tegen 1 King en niks kunnen veroveren.
Ik pleeg een paar tegen plaagstootjes en haal ineens heel makkelijk dorpen binnen van actieve leden dus niet zoals exe doet puur edelen van inactievelingen

Zijde 1:
Spelers: King Ringo
Zijde 2:
Stammen: Exe.!

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 94
Kant 2: 6
Verschil: 88

chart
 

DeletedUser26940

Guest

dat ze jouw nog accepteren op deze wereld is mij een raadsel

dief dat je bent

beste mensen deze maikelzzz is een pure dief en jat PA van andere spelers,ban deze speler svp

mensen die mij kennen zullen weten dat ik niet gouw lieg, en deze speler heeft ook van mij PA GESTOLEN die ik uiteraad weer terug heb gekregen van TW

29.12.11 14:46 Overdragen -583 0 to: PigSty.
29.12.11 14:45 Overdragen -1000 583 to: PigSty.
29.12.11 14:45 Overdragen -1000 1583 to: PigSty.
29.12.11 14:45 Overdragen -1000 2583 to: PigSty.


PigSty. is een alias van maikelzzz en deze meneer heeft ook op mijn account gespeelt totdat ik hem betrapte van zijn diefstal.

Mvg, Jan

O ja voor de mensen die me nog kennen heel veel plezier met jullie oorlog
 

DeletedUser14313

Guest
Er is maar 1 King en dat weet heel W7 en dat ben ik :)
Een maand lang beuken met 13 man tegen 1 King en niks kunnen veroveren.
Ik pleeg een paar tegen plaagstootjes en haal ineens heel makkelijk dorpen binnen van actieve leden dus niet zoals exe doet puur edelen van inactievelingen

Zijde 1:
Spelers: King Ringo
Zijde 2:
Stammen: Exe.!

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 94
Kant 2: 6
Verschil: 88

chart

643096.gif


onze enige echte kingringo
 

DeletedUser

Guest
dat ze jouw nog accepteren op deze wereld is mij een raadsel

dief dat je bent

beste mensen deze maikelzzz is een pure dief en jat PA van andere spelers,ban deze speler svp

mensen die mij kennen zullen weten dat ik niet gouw lieg, en deze speler heeft ook van mij PA GESTOLEN die ik uiteraad weer terug heb gekregen van TW

29.12.11 14:46 Overdragen -583 0 to: PigSty.
29.12.11 14:45 Overdragen -1000 583 to: PigSty.
29.12.11 14:45 Overdragen -1000 1583 to: PigSty.
29.12.11 14:45 Overdragen -1000 2583 to: PigSty.


PigSty. is een alias van maikelzzz en deze meneer heeft ook op mijn account gespeelt totdat ik hem betrapte van zijn diefstal.

Mvg, Jan

O ja voor de mensen die me nog kennen heel veel plezier met jullie oorlog

beste mensen deze maikelzzz is een pure dief en jat PA van andere spelers
- van wie zou ik PA hebben gejat dan? want ik speel al jaren geen w7 meer en er is nooit ook maar 1 iemand geweest die mijn PA jatter heeft genoemd?


mensen die mij kennen zullen weten dat ik niet gouw lieg, en deze speler heeft ook van mij PA GESTOLEN die ik uiteraad weer terug heb gekregen van TW

niet gouw? nou je gooit meteen bullshit uit dat mondje van je jan... gooi die IP adres dan op het forum dan gooi ik de mijne er ook op kun je zien dat ik het totaal niet ben? vraag aan TW team na hoeveel jaar het geleden is dat ik ooit w7 heb gespeeld?

PigSty. is een alias van maikelzzz en deze meneer heeft ook op mijn account gespeelt totdat ik hem betrapte van zijn diefstal.

ik ken die kneus ten eerste niet eens? zowel hoe zou ik hem moeten kennen? ik heb trouwens ook niet op jou account gespeeld dus wat voor onzin verkoop je...

nou kom maar met je bewijs meneer ik lieg niet gouw... beetje triest dat je zoveel onzin gooit terwijl ik nergens niks van weet en niks mee te maken heb ;)

zegt genoeg over jou zielig niveau

laatste accounts waar ik gespeeld heb zijn kaxy22 ofzo en dragonfire12 ofzo beide in Only en demo73 & boka kunnen dit beamen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
enigste bewijs waar hij mee komt is dat de support aan zijn kant staat dat er PA weg is :rolleyes: nou ik speel al jaren geen w7 meer laatste waar ik speelde was in Only dus ga me niet zwart proberen te maken om iets wat ik niet heb gedaan;) triest ventje:)
 

DeletedUser26940

Guest
enigste bewijs waar hij mee komt is dat de support aan zijn kant staat dat er PA weg is :rolleyes: nou ik speel al jaren geen w7 meer laatste waar ik speelde was in Only dus ga me niet zwart proberen te maken om iets wat ik niet heb gedaan;) triest ventje:)

dat ik triest ben was ik al van op de hoogte :p

maar heb alles nog is nagekeken en moet je mijn excuus aanbieden
ging namelijk niet om jouw persoontje maar om Vinnie Bruggeman

nogmaals mijn excuus voor het ongemak waar ik je heb ingebracht
 

DeletedUser14313

Guest
vossie122
Re: Only vs Exe.!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maikelzzz Bekijk bericht
enigste bewijs waar hij mee komt is dat de support aan zijn kant staat dat er PA weg is nou ik speel al jaren geen w7 meer laatste waar ik speelde was in Only dus ga me niet zwart proberen te maken om iets wat ik niet heb gedaan triest ventje
dat ik triest ben was ik al van op de hoogte

maar heb alles nog is nagekeken en moet je mijn excuus aanbieden
ging namelijk niet om jouw persoontje maar om Vinnie Bruggeman

nogmaals mijn excuus voor het ongemak waar ik je heb ingebracht

en of er nog spelers zijn die maikel vertrouwen ja ik
ik zou maikel zonder een sec te twijfelen me ww geven me pin code enz
maikel is een ondeugend ventje maar wel eerlijk en een dief zou ik nooit gelooft hebben
en weet je waarom hij zou dat nooit hoeven te stelen zolang ik er ben zou ie in nood komen kan ie bij mij aan kloppen en dat weet ie
net zoals ik weet als ik met iets zit zou maikel voor mij klaar staan
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan