Only vs Exe.!

DeletedUser42482

Guest
only wordt dik afgeslacht door ons, simpel als dat.. En binnenkort wilt Tada ook grond inwinnen en zullen ze de aanval ook wel starten. (of te wel internen :D)
 

DeletedUser

Guest
Welke hoogmoed? Bij mijn weten zijn wij altijd zeer correct met de vijand omgegaan. Jullie hebben 43 spelers, wij 19, zou niet best zijn als jullie dat overwicht niet zouden weten uit te buiten.

Demo en correct hier klopt iets niet, achterbakse slijmbal dat je bent je heb in verleden verschillende praktijken uitgehaald om je eigen te beschermen dit ging ook vaak ten koste van andere spelers die je naaide.
 

DeletedUser

Guest
Wij in verhouding toch veel meer? Rekenen niet je sterkste kant?

Jullie hebben altijd de schoothondjes van TA achter jullie gehad, OAD was misschien niet veel maar hebben nooit zwakker en dieper zinken als TA zodra Only iets zei moest TA het uitvoeren.
Zelfde als ik tegen mijn hond zeg zit zo deed TA dit ook voor Only, TA waren schijters meer niet.
 

DeletedUser25273

Guest
Je roept een hoop, maar kun je er ook maar 1 woord van bewijzen? Ik heb het spel altijd eerlijk gespeeld, met open vizier. Zelfs vv's van vijandelijke accounts gaf ik nog terug zonder het account schade te doen. Markiekjh kreeg toen zelfs niet alleen zijn account ongeschonden terug, hij kreeg zelfs de tijd om de boel weer op orde te brengen voor we hem aanvielen. Je mag mij vertellen wie ik benadeeld heb en op welke wijze. Mag hier gewoon op het forum, ik heb niks te verbergen.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb niks met Markiejh te maken, iedereen waar ik destijds mee speelde vertrouwde jou al voor geen meter en dit is toen zelfs uitgekomen, je had genoeg spionnen al voor je op jullie forum stonden dingen die alleen vanuit uit onze groep kon komen als je rechtuit bent ga je niet met zo iemand in zee.
Ik ben altijd trouw aan OAD geweest en ik had hekel aan vele dingen maar vele (oud) en degene die nog spelen van OAD die momenteel in Exe zitten waren vrienden dit was een hechte groep waar ik veel plezier mee heb gehad tijdens TW maar diepte punt was overlijden van mij Co.
Jij als leider van Only en iedereen in Only wist hiervan en jullie hebben toen misbruik hiervan gemaakt en daarom vertrouw ik jou voor geen meter en gun ik de rest van Only geen moer en hoop dat dit jullie ondergang gaat worden.
Ik had graag nog TW gespeeld alleen om jullie lastig te maken want Only denkt dat ze goed zijn maar jullie hebben altijd het geluk gehad dat die hondjes zoals ik ze noem van TA achter jullie hebben gezeten en dat jullie veel Os beschikbaar hadden op front.

En Demo heb jij nooit gesprekken gevoerd met OAD leden? ik speel geen TW meer maar weet 100% zeker dat jij met bepaalde leden contact had en dat je precis wist wat in OAD gebeurde.
 

DeletedUser25273

Guest
Ik heb niks met Markiejh te maken, iedereen waar ik destijds mee speelde vertrouwde jou al voor geen meter en dit is toen zelfs uitgekomen, je had genoeg spionnen al voor je op jullie forum stonden dingen die alleen vanuit uit onze groep kon komen als je rechtuit bent ga je niet met zo iemand in zee.
Ik ben altijd trouw aan OAD geweest en ik had hekel aan vele dingen maar vele (oud) en degene die nog spelen van OAD die momenteel in Exe zitten waren vrienden dit was een hechte groep waar ik veel plezier mee heb gehad tijdens TW maar diepte punt was overlijden van mij Co.
Jij als leider van Only en iedereen in Only wist hiervan en jullie hebben toen misbruik hiervan gemaakt en daarom vertrouw ik jou voor geen meter en gun ik de rest van Only geen moer en hoop dat dit jullie ondergang gaat worden.
Ik had graag nog TW gespeeld alleen om jullie lastig te maken want Only denkt dat ze goed zijn maar jullie hebben altijd het geluk gehad dat die hondjes zoals ik ze noem van TA achter jullie hebben gezeten en dat jullie veel Os beschikbaar hadden op front.

En Demo heb jij nooit gesprekken gevoerd met OAD leden? ik speel geen TW meer maar weet 100% zeker dat jij met bepaalde leden contact had en dat je precis wist wat in OAD gebeurde.

Bullshit, anders kan ik het niet verwoorden. Ik had geen spionnen, wil dat ook niet. Je haalt wat dingen door elkaar, want het was niet Only die aanviel bij het overlijden van jullie speler, dat was CN. Als je mij ook maar een beetje zou kennen als speler en als leider weet je dat ik in dat soort situaties juist mijn stamgenoten oproep om respect te tonen, iets wat jullie naar mij toe zeker niet doen. Dus voor je nog meer onzin de wereld ingooit, check je feiten. OS van TA? Waar? Zeker niet aan jullie grenzen, dus ook daar vertel je fabeltjes. Jullie hadden echter altijd wel informatie uit onze stam, dus het helemaal the bloody limit dat jij me hier van zoiets durft te beschuldigen. Ik had goed contact met stafford, maar heb van haar NOOIT informatie gevraagd uit =OAD= en zij heeft ook nooit vrijwillig informatie uit =OAD= gegeven. Enige wat ze wel vertelde was toen staffy stopte en zij een nieuw thuis zocht. Zij kreeg echter wel ondersteuning van mij en ik heb ook wel vv voor haar gedaan, omdat jullie daar nogal in tekort schoten. Dus hou op met die onzin hier te roepen en mij en Only vals te beschuldigen.
 

DeletedUser23322

Guest
Ik heb niks met Markiejh te maken, iedereen waar ik destijds mee speelde vertrouwde jou al voor geen meter en dit is toen zelfs uitgekomen, je had genoeg spionnen al voor je op jullie forum stonden dingen die alleen vanuit uit onze groep kon komen als je rechtuit bent ga je niet met zo iemand in zee.
Ik ben altijd trouw aan OAD geweest en ik had hekel aan vele dingen maar vele (oud) en degene die nog spelen van OAD die momenteel in Exe zitten waren vrienden dit was een hechte groep waar ik veel plezier mee heb gehad tijdens TW maar diepte punt was overlijden van mij Co.
Jij als leider van Only en iedereen in Only wist hiervan en jullie hebben toen misbruik hiervan gemaakt en daarom vertrouw ik jou voor geen meter en gun ik de rest van Only geen moer en hoop dat dit jullie ondergang gaat worden.
Ik had graag nog TW gespeeld alleen om jullie lastig te maken want Only denkt dat ze goed zijn maar jullie hebben altijd het geluk gehad dat die hondjes zoals ik ze noem van TA achter jullie hebben gezeten en dat jullie veel Os beschikbaar hadden op front.

En Demo heb jij nooit gesprekken gevoerd met OAD leden? ik speel geen TW meer maar weet 100% zeker dat jij met bepaalde leden contact had en dat je precis wist wat in OAD gebeurde.

ofwel leer je fatsoenlijk te liegen ofwel leer je zwijgen. Het is duidelijk dat je fantasie hier de vrije loop neemt en de waarheid langs alle kanten aan het verkrachten is.

Only en OAD waren toendertijd BG (bestond toen TSG ook nog of al niet meer? - geen idee eigenlijk).
CN heeft toen idd de aanvallen op OAD BULL gelanceerd, en als antwoord heeft HEEL ONLY op AICARAMBA (want dat was de speler die OADBULL aanviel) clears gestuurd.


Only heeft nooit, maar dan ook nooit informatie vanuit OAD gekregen. ex-TSG-leden hebben idd wel onderling informatie uitgewisseld als het hun "vriendjes" betrof. Want hun vriendschapjes waren belangrijker dan stamgenoten. Zo zijn er hele stukken van't Only aanvalsforum doorgesluist naar de "vriendjes". Het zijn deze ratten die je moet viseren. En ja, uit Only zijn ze gekicked, in EXE zitten er nog een paar...
 

DeletedUser25273

Guest
@=OAD=Bull, als je iemand vals beschuldigd heb, dan is het wel zo netjes om een excuus te maken als blijkt dat je het fout hebt.....:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Wie is nu de leider van Exe.! ? Kan iemand me in contact met hem brengen:p?
 

DeletedUser17372

Guest
Hebben jullie elkaar nou nog steeds niet afgemaakt....:eek:
 
Bovenaan