Only vs Exe.!

DeletedUser42482

Guest
Nou ik ben vele male groter dan jou dus ik zou maar niks zeggen.
 

DeletedUser

Guest
minder def? ik ben altijd al voorstander geweest van 2/3 def en 1/3 aanval ... en zo zijn de meesten bij exe ....

en mochten de aanvallen op jou stilvallen dan zal dat enkel maar zijn om eerst een andere only-speler aan te pakken ...

Als de aanvallen bij mij stilvallen geven jullie dus toe dat jullie gefaald hebben:D

12 tegen 1 en nog geen dorp veroverd
 

DeletedUser

Guest
Als de aanvallen bij mij stilvallen geven jullie dus toe dat jullie gefaald hebben:D

12 tegen 1 en nog geen dorp veroverd

haha, dat is een goeie .... 12 tegen 1 .... omdat ik ook een paar clears gestuurd heb sta ik ook bij die 12 zeker? en tegen 1, dat wil dus zeggen dat jij geen os hebt staan? .... en of de clears nu jou kant uitkomen of op een andere only-speler is niet belangrijk, als ze maar blijven lopen .... only krijgt slaag en dat zal niet zo rap veranderen ....
 

DeletedUser25273

Guest
haha, dat is een goeie .... 12 tegen 1 .... omdat ik ook een paar clears gestuurd heb sta ik ook bij die 12 zeker? en tegen 1, dat wil dus zeggen dat jij geen os hebt staan? .... en of de clears nu jou kant uitkomen of op een andere only-speler is niet belangrijk, als ze maar blijven lopen .... only krijgt slaag en dat zal niet zo rap veranderen ....

Hoogmoed komt voor de val.:rolleyes:
 

DeletedUser25273

Guest
inderdaad, de hoogmoed voor jullie is nu voorbij, only is nu bezig met de val ... een diepe val ....

Welke hoogmoed? Bij mijn weten zijn wij altijd zeer correct met de vijand omgegaan. Jullie hebben 43 spelers, wij 19, zou niet best zijn als jullie dat overwicht niet zouden weten uit te buiten.
 

DeletedUser

Guest
Welke hoogmoed? Bij mijn weten zijn wij altijd zeer correct met de vijand omgegaan. Jullie hebben 43 spelers, wij 19, zou niet best zijn als jullie dat overwicht niet zouden weten uit te buiten.

exe = 43 - only+tada = 48 .... over welk overwicht heb je het?????
 

DeletedUser50484

Guest
Heb jij het forum recent nog gevolgd? Heb jij nu werkelijk de indruk dat er samengewerkt wordt?

Dat maakt niet uit of er wel of niet samengewerkt wordt. Het gaat erom, dat wij meer vijandelijke leden tegenover ons hebben dan dat wij stamleden hebben :)
 

DeletedUser25273

Guest
Dat maakt niet uit of er wel of niet samengewerkt wordt. Het gaat erom, dat wij meer vijandelijke leden tegenover ons hebben dan dat wij stamleden hebben :)

Wij in verhouding toch veel meer? Rekenen niet je sterkste kant?
 
Bovenaan