Online

DeletedUser

Guest
Zou het niet fijn zijn als je kon zien wie op het moment online is? Lijkt me erg handig, bijv. voor de communicatie, dan kan je zien van wie gelijk antwoord krijgt bij berichten, kijken of je die persoon offline is om die aan te vallen op het moment dat ze er niet zijn. Ik schrijf zelf ook PHP en ik weet dat een onlinescript niet moeilijk te maken is en wel uiterst handig is.

dankjewel voor uw aandacht. Fireah (zegge: faierraah :D )
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
vind het maar zwak, om te willen aanvallen als iemand niet online is...
hier op het forum kan je het in ieder geval zien wie van de members er zijn, dat is ook al handig en in-game messages tja... gewoon hopen dat het een actieve speler is ;)
 

DeletedUser

Guest
hoezo is dat zwak?
Ik vind dat juist een mooie moment om iemand aantevallen hoor :)
en minder actieve mensen zijn meestal leuke dorpen om over te nemen :D
zo zie ik het tenm..
 

DeletedUser

Guest
tuurlijk is da handig, maar da doe ik alleen maar bij niet actieve spelers
als ze wel actief zijn let ik daar weinig op of ze on of off zijn
 

DeletedUser

Guest
Nee slecht idee.
Het neemt de spanning van het spel weg.
Als je nu aanvalt is het altijd spannend of je tegenstander op je aanval kan reageren ofniet. Met deze regel weet je het al van tevoren en is er niets meer aan.

Ook dit vind ik daarom een regel voor de zwakkere. Zodat ze alleen aanvallen als mensen offline zijn.
 

DeletedUser

Guest
maar er zitten zoveel voordelen aan, berichten, stam uitnodigingen, onderhandele met mensen die on zijn..
Zielig voor de zwakke? dat vind ik onzin, als je echt dit spel speelt dan kan je met die 4 dage bescherming makkelijk een sterk dorp opbouwen, zoniet? dan ben je gwn inactief..:p
 

DeletedUser

Guest
Dit zou de hele tactische shit kunnen verneuken!
Doordat je w8 totdat de persoon offline is en dan begint te nobelen.
Dus doe maar niet;)
 

DeletedUser

Guest
mensen aanvallen als ze niet online zijn is egt zo zwak:mad:
ik ben laats mn main dorp verloren in world 2 toen ik sliep
van 100 naar -5 genobled in 6 uurtjes
 

DeletedUser266

Guest
Mischien moet ik niks zeggen omdat k newbje ben.. maar..

Je kan het tactisch zien,en zielig..

Ik zie het als zielig :l
 

DeletedUser

Guest
jullie vinden dat er aan een online status teveel nadelen zitten..
en wat als het nou voor alleen je stam is, dat je alleen de online leden uit je stam kan zien?
er vervagen gelijk een hoop nadelen dan, of niet?:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
is het een goed idee, ja of nee. ik wil desnoods meehelpen scripten.:)
 

DeletedUser

Guest
Zou het niet fijn zijn als je kon zien wie op het moment online is? Lijkt me erg handig, bijv. voor de communicatie, dan kan je zien van wie gelijk antwoord krijgt bij berichten, kijken of je die persoon offline is om die aan te vallen op het moment dat ze er niet zijn. Ik schrijf zelf ook PHP en ik weet dat een onlinescript niet moeilijk te maken is en wel uiterst handig is.

dankjewel voor uw aandacht. Fireah (zegge: faierraah :D )
Ik vind het geen goed idee, omdat spelers op die manier heel erg gemakkelijk online-patronen van elkaar kunnen ontdekken ;)
Op deze manier zou ik dan mijn vijand overnemen precies als hij op werk/school/wat-dan-ook is.
 

DeletedUser

Guest
Het enige wat ik goed vindt aan het idee is dat je zou kunnen zien of je stamleden on-line zijn.Dus niet zo als nu zien of iemand actief is maar daadwerkelijk online.Maar aan de andere kant msn doet ook een hoop.
 

DeletedUser

Guest
Ik vind het geen goed idee, omdat spelers op die manier heel erg gemakkelijk online-patronen van elkaar kunnen ontdekken ;)
Op deze manier zou ik dan mijn vijand overnemen precies als hij op werk/school/wat-dan-ook is.

ja, dat heb ik gesnapt, maar nu mijn idee dat je alleen mensen online kan zien als ze van je stam zijn?
 

DeletedUser

Guest
Je merkt toch vanzelf of iemand online is? Stuur hem een message, reageert hij en viola!

Of maak een chatkanaal aan.
 

DeletedUser

Guest
dankje voor jullie uitleg, eigen best wel logisch. als het echt zo handig had geweest waren jullie er wel zelf opgekomen, maar een on/offline status past en hoort gwn niet bij dit spel.

Danke, Fireah:p
 
Bovenaan