Online

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Hoe kun je zien of mensen die naast jou dorp liggen online zijn geweest. En wanneer ze voor het laatst online zijn geweest. Als dit niet kan is dit misschien een handig idee, zodat je kan zien we je wel en niet moet aanvallen
 

DeletedUser

Guest
Lol.

Ja, laten we dat doen... kan ik lekker afwachten tot mijn buurman offline gaat!
Hij zal nooit mijn clears verwachten!!!:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Je doelwit in je vriendenlijst :rolleyes:

als je zo nolife bent dat je die bovengestede vraag wilt stellen en dus 24/7 kan kijken of iemand online is :D
+ met een zwak excuus kom je al snel in iemands vriendenlijst, vooral als men voor de 100 vrienden award gaat ben je zo goed als onzichtbaar op zijn/haar lijst ;)
 

DeletedUser

Guest
als je zo nolife bent dat je die bovengestede vraag wilt stellen en dus 24/7 kan kijken of iemand online is :D
+ met een zwak excuus kom je al snel in iemands vriendenlijst, vooral als men voor de 100 vrienden award gaat ben je zo goed als onzichtbaar op zijn/haar lijst ;)

ik ben ook voor die award gegaan, ik heb nu 124 vrienden..
en heb totaal geen zin om ze allemaal te verwijderen, dus ik wacht totdat ze mij gaan verwijderen.
niet dat ze dat gaan doen.

en tribalwarsmap is inderdaad hadnig!!
 
Reactiescore
25
Hoe kun je zien of mensen die naast jou dorp liggen online zijn geweest. En wanneer ze voor het laatst online zijn geweest. Als dit niet kan is dit misschien een handig idee, zodat je kan zien we je wel en niet moet aanvallen

Onderdeel van dit spel is dat je niet weet wanneer je buren/tegenstanders online zijn. Je neemt dus altijd een risico als je je buren gaat aanvallen. En dit aspect maakt het juist wat "spannender" vooral in het begin als je weinig dorpen hebt. Dit gaat dan ook niet veranderen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan