Oneerlijke verhoudingen door pp gebruik.

Reactiescore
279
Deze vergelijking gaat niet echt lekker op. Laten we het even projecteren op TW waar de supermarkt Inno is en de klant dat zijn wij. Een supermarkt die kan inderdaad een beperking op, bijvoorbeeld, babyvoeding leggen. Dit doen ze om zo veel mogelijk klanten te kunnen bedienen. Aangezien PP niet op raakt, en Inno niet afhankelijk is van China (als het goed is :tongue:) voor de PP, kunnen ze dit zonder restrictie aanbieden en toch alle klanten bedienen.
Een goede vergelijking is t natuurlijk niet. Inno probeert gewoon maximaal geld te vangen. Nu is t wel zo dat je als bedrijf best wat over mag hebben voor de community, door je product zo goed mogelijk te maken. Inno handelt hierin, wat betreft pp, zeker niet optimaal
 
Reactiescore
1.226
Oh dat ben ik met je eens. Ik dacht dat je niet optimaal refereerde aan het verdienmodel van TW.
 
Reactiescore
241
Oh, aanbiedingen zijn blijkbaar pas recent uitgevonden. Ga ook eens kijken hoe veel babyvoeding je meekrijgt

Supermarkten hebben net als innogames het doel om om geld te verdienen. Als er quota zijn dan zijn die er enkel alleen omdat er schaarste is voor een product en het door middel van quota eerlijker verdeelt kan worden.
 
Reactiescore
241
Ik vind dat pp abuse afdoet aan de kwaliteit van tribal wars. En Inno heeft hier zelf een handje in

Dat is zeker waar en ben ik met je eens, enkel is tw een game wat aan haar eind is, innogames wil het nog zo lang mogelijk als melkkoe gebruiken.
 
Reactiescore
7.931
Toen ik in de super werkte was er het babypoeder debacle in China. Elke ochtend standaard bij opening 12 chinezen voor de dichte deur die als een speer naar de babyvoeding rende.

Later bleek het om georganiseerde bendes te gaan die er flink op zaten te verdienen in China.
 
Reactiescore
2.039
Toen ik in de super werkte was er het babypoeder debacle in China. Elke ochtend standaard bij opening 12 chinezen voor de dichte deur die als een speer naar de babyvoeding rende.

Later bleek het om georganiseerde bendes te gaan die er flink op zaten te verdienen in China.

En jij was de middle man?
 
Reactiescore
1.094
Wel grappig hoe de mening van menig tw'er is veranderd sinds w26? Toen de uitgebreidde pp-functies kwamen. Toen allemaal protest en bla bla bla, nu is het van deal with it.
 
Reactiescore
142
Gaan we deze discussie elke nieuwe wereld voeren ?
 
Reactiescore
241
Natuurlijk, dat is traditie geworden.
 
Reactiescore
142
ook daar valt over te discussiëren. Innogames vaste argument is “ga dan classic spelen” .
 
Reactiescore
1.094
Wil niet de discussie opnieuw voeren hoor, vind het alleen zoiets opmerkelijks.
 
Reactiescore
241
Sssst, sommige dingen moeten geheim blijven!
 

Deleted User - 487957162

Guest
Zeuren over PP en zelf 751 PP uitgeven voor niet eens 50K aan grondstoffen, joe.
 
Reactiescore
1.380
als je er niet mee eens bent dan moet je er gewoon mee kappen.
Dit hoort nou eenmaal erbij. Kan je ze blamen dat ze willen verdienen?

Zou jezelf ook doen als je er aan kon verdienen.
 
Reactiescore
12
Wel grappig hoe de mening van menig tw'er is veranderd sinds w26? Toen de uitgebreidde pp-functies kwamen. Toen allemaal protest en bla bla bla, nu is het van deal with it.

Ja klopt al heeft inno het wel heel slim aangepakt. gewoon telkens de verdien grens cm verder leggen en als dat geaccepteerd werd weer stapje verder, maar beweren dat tw1 geen tw2 of grepolis etc zou worden. maar dat je zonder pp mee kon doen top 20.
Zoiets heet verneuk de massa grijp de kassa ,maar goed het is er en je hebt het er maar mee te doen.
 
Bovenaan