Oneerlijke verhoudingen door pp gebruik.

Reactiescore
1.380
Zonder pp lukt dat ook. Gewoon paar werelden pp farmen en dan kan je prima mee voor de top. Uiteindelijk wint skills en activiteit het
 
Reactiescore
2.039
Zonder pp lukt dat ook. Gewoon paar werelden pp farmen en dan kan je prima mee voor de top. Uiteindelijk wint skills en activiteit het
Je spreekt jezelf gewoon in 2 zinnen tegen?
 
Reactiescore
12
Zonder pp lukt dat ook. Gewoon paar werelden pp farmen en dan kan je prima mee voor de top. Uiteindelijk wint skills en activiteit het
Je bedoeld dat je niet voor pp behoeft te betalen met geld ,maar door tijd in pp farmen te steken en dat die pp hoe je het ook went of keert betaald wordt door iemand( en zelfs dubbel betaald jij met tijd( wereldvulling en iemand anders met geld of ook tijd via andere werelden). Maar je kan dus niet zonder pp starten voor de top je moet er wel wat voor doen;)
Maar die beurs is natuurlijk ook een mooi iets voor tw. eerst ging het direct via de markt tussen spelers, waar de marktwerking( vraag en aanbod) de prijs bepaalde en toen dacht tw daar willen we toch nog telkens iets tussenuit halen en voila een tussenstation genaamd de beurs. voor 1000gs krijg je er bv 15 en je betaald er 16 voor. mooie handel
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
34
Je bedoeld dat je niet voor pp behoeft te betalen met geld ,maar door tijd in pp farmen te steken en dat die pp hoe je het ook went of keert betaald wordt door iemand( en zelfs dubbel betaald jij met tijd( wereldvulling en iemand anders met geld of ook tijd via andere werelden). Maar je kan dus niet zonder pp starten voor de top je moet er wel wat voor doen;)
Maar die beurs is natuurlijk ook een mooi iets voor tw. eerst ging het direct via de markt tussen spelers, waar de marktwerking( vraag en aanbod) de prijs bepaalde en toen dacht tw daar willen we toch nog telkens iets tussenuit halen en voila een tussenstation genaamd de beurs. voor 1000gs krijg je er bv 15 en je betaald er 16 voor. mooie handel

Dat moet dan ook wel want anders zal PP niet de wereld uit raken. Zodra ze dat gelijk zouden houden verdiend inno na een aantal werelden zo goed als niks meer.
 
Reactiescore
12
Denk dat je dan niet vanaf W1 gespeeld hebt.
tw1 zou blijven zoals het was en inno zou uit tw 2 grepolis iets met western en nog wat games geld gaan maken.
inno verdiend altijd wat uit de normale premium functies die het leven hier makkelijker maken, maar goed early werelden waren dan ook vol he. ik bedoel
k1 t/m k99 gevuld niet zoals nu puur alleen 4 kerncontinenten gevuld.

maar goed het is eigenlijks onzinnig om bv ( ik heb geen idee hoeveel pp een goede start kost maar doe een gok) 50k pp nodig te zijn om voor top 5 te kunnen gaan. dat is 80 euro voor 8500pp, dus € 400
 
Reactiescore
2.039
Denk dat je dan niet vanaf W1 gespeeld hebt.
tw1 zou blijven zoals het was en inno zou uit tw 2 grepolis iets met western en nog wat games geld gaan maken.
inno verdiend altijd wat uit de normale premium functies die het leven hier makkelijker maken, maar goed early werelden waren dan ook vol he. ik bedoel
k1 t/m k99 gevuld niet zoals nu puur alleen 4 kerncontinenten gevuld.

maar goed het is eigenlijks onzinnig om bv ( ik heb geen idee hoeveel pp een goede start kost maar doe een gok) 50k pp nodig te zijn om voor top 5 te kunnen gaan. dat is 80 euro voor 8500pp, dus € 400
Jurrien heeft op w73 nog bijna 1400 euro erin gestoken lol
 
Reactiescore
57
Wow, dat mensen er zoveel geld in steken. Wie zijn ze, wat doen ze, wat drijft hen?
PS: voor dat bedrag kan je toch een deftige PS4 kopen en wat leukere games xoxo
 
Reactiescore
12
dat bedoel ik elko, dat is toch krankjorum voor een online spelletje.
ben het niet altijd met je eens geweest rob ,maar nu zeker wel+1
 
Reactiescore
34
Denk dat je dan niet vanaf W1 gespeeld hebt.
tw1 zou blijven zoals het was en inno zou uit tw 2 grepolis iets met western en nog wat games geld gaan maken.
inno verdiend altijd wat uit de normale premium functies die het leven hier makkelijker maken, maar goed early werelden waren dan ook vol he. ik bedoel
k1 t/m k99 gevuld niet zoals nu puur alleen 4 kerncontinenten gevuld.

maar goed het is eigenlijks onzinnig om bv ( ik heb geen idee hoeveel pp een goede start kost maar doe een gok) 50k pp nodig te zijn om voor top 5 te kunnen gaan. dat is 80 euro voor 8500pp, dus € 400

Ik doelde dan ook niet op W1 en early games waarin de werelden vele malen groter waren. Ik ben wel degelijk TW speler vanaf Wereld 1.

Ik doel meer op het feit dat als de PP die in GS wordt gestoken niet een deel naar inno gaat die PP alleen blijft rouleren tussen spelers en dus zal er geen enkele speler op den duur meer PP te hoeven kopen. Zoals de meeste nu PP farmen op werelden voor hun PA functies etc zal het dan met alles gaan en is Inno verloren met TW.

Je moet het namelijk ook zien als verschillende bedrijven, als jij 3 eigen zaken hebt en er is er 1 niet winstgevend. Ga jij er dan voor kiezen dat te compenseren met je 2 andere zaken of kies je ervoor te stoppen met die ene? Keuze lijkt mij vrij makkelijk, zo dus ook voor Inno.
 
Reactiescore
12
denk dat je daar een cruciale fout maakt. denk dat de meeste spelers niet pp farmen en dan andere wereld spelen.
denk dat er meer gekocht wordt als dat er verdiend wordt door pp te farmen.
het verdien model is daar ook op gericht uiteraard. elke transactie is 1pp doe dat 30000x en je hebt al iets
iedereen doet premium die met pp bezig is 200 per maand doe dat x 1000 etc . denk niet dat je medelijden hoeft te hebben met inno
gaat daar trouwens ook niet over of ze quitte spelen of niet , gaat er meer over dat ze gezegd hebben dat tw1 geen verdien model zou hebben en dat heeft het zeker nu wel.
en je bent vrij naief denk je nu echt dat pp verkopen en kopen in verhouding is?
denk je nu echt dat alles wat gekocht is verkregen is door op een andere wereld te verdienen ?
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
12
is niet voor niks dat inno om de haverklap dingen doet als wakkerdam of ridder shit, dat levert geld op en daar heb je pp voor nodig.
plus overdracht tussen accounts qua pp is erg lang doen ze ook niet voor niks
denk dat je geen enkel medelijden hoeft te hebben met hun hoor;)
 
Reactiescore
12
klopt ,maar goed dat is wat het is he controle over hoe dingen en zaken gaan.
ik kom naar lange tijd weer terug ,maar zie nog steeds dezelfde onwetendheid.
 
Reactiescore
1.094
Wow, dat mensen er zoveel geld in steken. Wie zijn ze, wat doen ze, wat drijft hen?
PS: voor dat bedrag kan je toch een deftige PS4 kopen en wat leukere games xoxo

Over een jaar komt de ps5 uit, zou dan liever daarvoor sparen
 
Reactiescore
26
Het is een tactisch spel, pp gebruik moet dan ook tactisch.

Nu is het geen hol aan als je 100k pp uitgeeft in een maandje.
 
Reactiescore
1.478
Naja voor jou wel maar niet voor de spelers om je heen inderdaad.
 
Reactiescore
581
Gisteren -er is een scriptje voor- eens gekeken naar mijn ingekochtte PP op Triador (let wel, over meerdere werelden). Dat is omgerekend (ik koop vaak aan per 5000 pp) ongeveer 1600 euro. Dan heb ik meerdere accounts waarvan er twee zeker niet onder doen qua PP voor Triador.

Kortom tenminste 1600 euro x 3 = 4800 euro uitgegeven. Tussen wereld 11 en 74 (2008-2020 = 12 jaar = 400 euro per jaar). Uiteraard speel je niet alle werelden, uiteraard namen de PP uitgaven toe naar mate er meer premium functies en/of pakketten kwamen... maar daar schrok ik toch even van.

Dus op 74 farm ik voor het eerst maar PP en speel ik er verder niet door. Zonder heel veel moeite, zonder mijn mijnen of dorp uit te bouwen heb ik nu 5500+pp winst in de pocket. Nog maar eens een paar werelden langer farmen :)
 
Reactiescore
207
Gisteren -er is een scriptje voor- eens gekeken naar mijn ingekochtte PP op Triador (let wel, over meerdere werelden). Dat is omgerekend (ik koop vaak aan per 5000 pp) ongeveer 1600 euro. Dan heb ik meerdere accounts waarvan er twee zeker niet onder doen qua PP voor Triador.

Kortom tenminste 1600 euro x 3 = 4800 euro uitgegeven. Tussen wereld 11 en 74 (2008-2020 = 12 jaar = 400 euro per jaar). Uiteraard speel je niet alle werelden, uiteraard namen de PP uitgaven toe naar mate er meer premium functies en/of pakketten kwamen... maar daar schrok ik toch even van.

Dus op 74 farm ik voor het eerst maar PP en speel ik er verder niet door. Zonder heel veel moeite, zonder mijn mijnen of dorp uit te bouwen heb ik nu 5500+pp winst in de pocket. Nog maar eens een paar werelden langer farmen :)
Sssht, dit heeft inno niet graag :p Beter kopen zeggen
 

Deleted User - 487962456

Guest
Is toch niet normaal meer. In 1 dag 4,8k punten
 

Bijlagen

  • Screenshot_20200524_153141_com.android.chrome.jpg
    Screenshot_20200524_153141_com.android.chrome.jpg
    787,9 KB · Weergaven: 81
Bovenaan