Oneerlijk spel en het spelen op elkaars account.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Haha 't is grappig dat de leiders van LawZzZ hier wat zever komen verkopen en caporzo komen afkraken terwijl ze nog niet de hele situatie kennen en alleen maar reageren om caporzo wat te jennen.

Zie de stats van Antonius


Toegetreden op: 08th December 2010
Meeste punten: 1,747,777

Mmm harde fail. Hopelijk verhelderd dit jullie zicht een beetje?


Wie ben jij dan om te bepalen hoe iemand moet spelen...Volgens mij ben jij precies het zelfde..oja jij mag natuurlijk op een ander acc. spelen maar wat heb jij daar voor moeten doen...Betalen of moest je ff onder de tafel..Snitzel
 

DeletedUser64848

Guest
Jij kan fey niet en als jij hem had gekent dan had je dit antwoordt niet neer gezet.Als er bij ons één is die altijd met zijn volle geneugten in stambelang denkt en gaat is het fey,

Maar probeer nu niet de zwarte piet over te schuiven naar lawzzz of naar fey,
Wat er gebeurt is is zeer en zeer laag hoe the fuck is hij om te bepalen wat iemand met zijn acc. doet.ff serieus.

Als je op deze manier groot wil woprden op w21 naar veel succes dan maar ik zou me schamen als ik mensen gebruikt om zelf door te groeien.En vergeet niet dat ook die mensen er geld in hebben zitten om dit spel te spelen.
Dat pak jij van hun af dus wat ben je dan....ja gewoon een vuile dief want je steelt van andere.
@caparzo...lozer.

Ik ken Fey niet, jij kent Caporzo niet. Ik vind eig. dat dit topic gesloten mag worden. Hier wordt toch alleen maar dikke zever verkocht van beide kanten.

[/B]

Wie ben jij dan om te bepalen hoe iemand moet spelen...Volgens mij ben jij precies het zelfde..oja jij mag natuurlijk op een ander acc. spelen maar wat heb jij daar voor moeten doen...Betalen of moest je ff onder de tafel..Snitzel

Ik ben een stamlid die antonius beter kent als jou. Kom met redelijke argumenten, meer bepaald "jij mag natuurlijk op een ander acc. spelen". Idd, ik ben slim en fuseer.
 

DeletedUser55740

Guest
Je begint wat narrig te reageren Capo... mss moet je wennen aan de situatie waarbij je niet meer gelauwerd wordt maar bekritiseerd op basis van je beslissingen en handelingen waaruit een ander plaatje blijkt dan tot nu toe geschilderd mbt jouw persoontje? :rolleyes:

Er zijn wel is dagen geweest dat ik het leuker vond om actief te zijn op het forum.

[/B]

Wie ben jij dan om te bepalen hoe iemand moet spelen...Volgens mij ben jij precies het zelfde..oja jij mag natuurlijk op een ander acc. spelen maar wat heb jij daar voor moeten doen...Betalen of moest je ff onder de tafel..Snitzel

Ik ben een stamlid die antonius beter kent als jou. Kom met redelijke argumenten, meer bepaald "jij mag natuurlijk op een ander acc. spelen". Idd, ik ben slim en fuseer.

Het verschil zit het in het volgende: Jerreuh leert snel en begint goed te worden in dit spelletje. Antonius, en ook anderen snappen het echt niet. Als je vraag om vv stuurt hij het wachtwoord door omdat dat minder beperkingen heeft, als hij fakes moet sturen laat hij deze gerust 2 dagen te vroeg aankomen, je vraag om os en krijgt aanvalstroepen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Er zijn wel is dagen geweest dat ik het leuker vond om actief te zijn op het forum.

Nu zeker niet meer nu het vuur aan je schenen ligt en je uitgekakt bent op w21.Maar knap van je om zo bijna een wereld tegen je tekrijgen.

Ben je trots op jezelf.Wil je een schouderklopje.

Hoe geloofwaardig zal jij nog zijn hier op w21.Succes met je verdere gestab...loser.
 

DeletedUser64848

Guest
Nu zeker niet meer nu het vuur aan je schenen ligt en je uitgekakt bent op w21.Maar knap van je om zo bijna een wereld tegen je tekrijgen.

Ben je trots op jezelf.Wil je een schouderklopje.

Hoe geloofwaardig zal jij nog zijn hier op w21.Succes met je verdere gestab...loser.

Loser, snitzel. Rot toch op man ongeloofwaardig figuur. Beetje stoer doen op het internet kan je wel blijkbaar.
 

DeletedUser

Guest
Loser, snitzel. Rot toch op man ongeloofwaardig figuur. Beetje stoer doen op het internet kan je wel blijkbaar.


En dat zegt het caporzo likkertje...nu je dit gezegt hebt krijg je zeker weer 10 pa punten..monk.

Er zijn wel is dagen geweest dat ik het leuker vond om actief te zijn op het forum.





Het verschil zit het in het volgende: Jerreuh leert snel en begint goed te worden in dit spelletje. Antonius, en ook anderen snappen het echt niet. Als je vraag om vv stuurt hij het wachtwoord door omdat dat minder beperkingen heeft, als hij fakes moet sturen laat hij deze gerust 2 dagen te vroeg aankomen, je vraag om os en krijgt aanvalstroepen.

Dan is het de taak van een goed beaamt stamleider om dit op te pakken en deze persoon te begeleiden naar een beter niveau.
Maar ja jouw kwaliteiten kunnen we nu dus ook....stabben.
 

DeletedUser64848

Guest
En dat zegt het caporzo likkertje...nu je dit gezegt hebt krijg je zeker weer 10 pa punten..monk.

haha caporzo likkertje^^ Jij voelt jezelf wel echt geweldig he of niet soms? beetje stoer doen op het internet... monk.

En dat zegt het caporzo likkertje...nu je dit gezegt hebt krijg je zeker weer 10 pa punten..monk.



Dan is het de taak van een goed beaamt stamleider om dit op te pakken en deze persoon te begeleiden naar een beter niveau.
Maar ja jouw kwaliteiten kunnen we nu dus ook....stabben.

Alsof caporzo antonius nog niet genoeg geholpen heeft. Die gast leert het niet en zal het ook nooit leren en niet omdat ie nu geïnternd word.
 

DeletedUser

Guest
haha caporzo likkertje^^ Jij voelt jezelf wel echt geweldig he of niet soms? beetje stoer doen op het internet... monk.


Jij bent echt een mongool en ik betwijfel of je daar bij een gewoon gezicht hebt.
 

DeletedUser55740

Guest
Dan is het de taak van een goed beaamt stamleider om dit op te pakken en deze persoon te begeleiden naar een beter niveau.
Maar ja jouw kwaliteiten kunnen we nu dus ook....stabben.

Jeah right.
 

DeletedUser64848

Guest
Jij bent echt een mongool en ik betwijfel of je daar bij een gewoon gezicht hebt.

De enige mongolen zijn alle mensen hier op het forum die denken da ze geweldig zijn en het recht hebben anderen uit te schelden. Kleine hint.
 

DeletedUser55740

Guest
Ik hoop dat andere aanwezigen zien dat dit puur anti PR proganda is van LawZzZ
 

DeletedUser37444

Guest
Ik hoop dat andere aanwezigen zien dat dit puur anti PR proganda is van LawZzZ

Hmmmm... en ik maar de hoop hebben dat je zou snappen dat je in bovenstaand uitgemeten situaties niet zo chique had gehandeld? Maar daar begin ik nu wel aan te twijfelen :eek:
 

DeletedUser61408

Guest
Loser, snitzel. Rot toch op man ongeloofwaardig figuur. Beetje stoer doen op het internet kan je wel blijkbaar.

Je moet weten tegen wie dat je het hebt. Er kunnen namelijk meerdere ruiten achter die ene ruit staan, waar je een steen in smijt.
 

DeletedUser66255

Guest
Jij bent echt een mongool en ik betwijfel of je daar bij een gewoon gezicht hebt.

Waarom denk jij mensen te kunnen beoordelen, die je zelfs niet kent? Je mensenkennis is 0. Je gooit gewoon verwijten naar spelers. Het is niet leuk voor caporzo dat hij onder vuur ligt voor een logische beslissing, maar de meesten hier doen tenminste de moeite om argumenten te geven. Iets dat we van jou niet kunnen verwachten.
 

DeletedUser37444

Guest
Waarom denk jij mensen te kunnen beoordelen, die je zelfs niet kent? Je mensenkennis is 0. Je gooit gewoon verwijten naar spelers. Het is niet leuk voor caporzo dat hij onder vuur ligt voor een logische beslissing, maar de meesten hier doen tenminste de moeite om argumenten te geven. Iets dat we van jou niet kunnen verwachten.

De beslissing(en) staat hier niet ter discussie, de manier waarop deze uitgevoerd zijn wel degelijk en daarvoor zijn zat argumenten gegeven. Het lijkt wel alsof je daar voor het gemak maar overheen gelezen hebt of dat je verw8 dat iedereen die opnieuw herkauwt :rolleyes2:

Doe maar ff teruglezen, dan kan je vervolgens reageren zonder de emotie van "Het is niet leuk voor caporzo" en meer op basis van "argumenten te geven". Wat op zich een prima advies was, alleen jammer dat je het zelf niet opvolgt :p
 

DeletedUser

Guest
Een mooi staaltje propaganda van Antonius!

Het is onmogelijk hier een oordeel te vellen als je slechts zo weinig informatie kent. Het opleiden en fuseren val leden binnen TAF en TLL is al zo lang bezig, een proces dat gewoon niet meer terug te halen is.

Degenen die hier vernietigende oordelen vellen moeten zichzelf maar eens flink achter de oren krabben.
 

DeletedUser

Guest
Het is niet leuk voor antonius dat dit zo heeft moeten lopen. De begin post zegt genoeg!!
 

DeletedUser

Guest
Waarom denk jij mensen te kunnen beoordelen, die je zelfs niet kent? Je mensenkennis is 0. Je gooit gewoon verwijten naar spelers. Het is niet leuk voor caporzo dat hij onder vuur ligt voor een logische beslissing, maar de meesten hier doen tenminste de moeite om argumenten te geven. Iets dat we van jou niet kunnen verwachten.

Als jij stabben een logische beslissing vindt dan ben je van het zelfde caliber als caporzo.En wat voor argument kan je geven tegen/over een stabber.

Je kan dan maar één ding zeggen.

Neem je verantwoording herken je misselijke gedrag en fouten en druk je acc. op delete.Ten zij je met de roem wil pronken dat je een stabber bent en die naam de rst bijje zal dragen op deze wereld en misschien nog wel op tw zelfs.

Dus adieu dan maar caporzo en het niet leuk je gekend te hebben.Want mensen met zulke streken wil je niet kennen.
 

DeletedUser66255

Guest
De beslissing(en) staat hier niet ter discussie, de manier waarop deze uitgevoerd zijn wel degelijk en daarvoor zijn zat argumenten gegeven. Het lijkt wel alsof je daar voor het gemak maar overheen gelezen hebt of dat je verw8 dat iedereen die opnieuw herkauwt :rolleyes2:

Doe maar ff teruglezen, dan kan je vervolgens reageren zonder de emotie van "Het is niet leuk voor caporzo" en meer op basis van "argumenten te geven". Wat op zich een prima advies was, alleen jammer dat je het zelf niet opvolgt :p

De fout ligt niet bij caporzo, maar bij antonius, dat is wat jerreuh en caporzo proberen te zeggen. Dat is geen reden om hen "mongool" te noemen, of wel? Is dat dan jou idee van een argument, waar ik misschien wel bewust over heb gelezen?

Antonius wist al maanden wat eraan zat te komen. Hij is meermaals gewaarschuwd en begeleid. Nu dat hij aanvallen krijgt schiet hij wakker en wil hij ineens wel vechten voor zijn account?

Geld in je account steken, is dus ook genoeg voor sommigen onder jullie om iemand een goede speler te noemen die onder elke voorwaarde niet intern mag overgenomen worden?

Ook heb ik mijn twijfels over de reacties van lawzzz. Niet over hun argumenten, die eigenlijk wel voor een groot deel juist zijn, maar over hun intenties. Waarom deze interesse een speler te verdedigen die jullie niet kennen en waarvan jullie tot voor kort de naam niet eens kenden?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan