Oneerlijk spel en het spelen op elkaars account.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser66255

Guest
Jullie hebben wel een grote mond in verhouding met hoeveel je weet over de situatie.

Hoe kun je nu een oordeel vellen over caporzo als je je alleen baseert op de uitspraak van antonius en enkele roddels?

Hij is een goede leider, die IEDEREEN in zijn stam steunt en met respect behandeld. Daarom vind ik het ongehoord dat heethoofden zoals feyerem, die hier eigenlijk niets mee te maken heeft, zo maar verwijten onze kant op sturen die geen punt maken.

Dat antonius overgenomen wordt, is logisch, al maanden zijn er klachten van hem, zowel bij de leden als bij de leiding. Lijkt me dus niet echt een geval van backstabben. Dat gebeurt zeer vaak binnen w21. Het enige verschil is, dat antonius een scene moet maken over iets dat hij al maanden zag aankomen, maar er niets aan deed.

Ik hoop dat er lezers zijn die beseffen waar het probleem ligt. Niet bij caporzo in ieder geval.
 

DeletedUser37444

Guest
Jij zou geen al te beste psycholoog zijn.

... zei de pot tegen de ketel.

In mijn eerdere lijstje kan dus worden toegevoegd:
3. In de ogen van de leiding van P|R sprake is van onvoldoende groei van een bondgenoot, zij zich het recht voorbehoudt met een in vertrouwen afgegeven vv van de leiding van deze bondgenoot een gehele stam kan degraderen van bondgenoot naar intern stam.

Dit natuurlijk zonder daar de stam zelf enig recht op zelfbeschikking over te gunnen: Geen overleg op dat punt, geen stemronde middels een enquête, maar gewoon 1-zijdig beslissen over de toekomst van een andere stam.

Who'se next? IR? Fruit?

Wordt vast vervolgt :p
 

DeletedUser

Guest
Jullie hebben wel een grote mond in verhouding met hoeveel je weet over de situatie.

Hoe kun je nu een oordeel vellen over caporzo als je je alleen baseert op de uitspraak van antonius en enkele roddels?

Hij is een goede leider, die IEDEREEN in zijn stam steunt en met respect behandeld. Daarom vind ik het ongehoord dat heethoofden zoals feyerem, die hier eigenlijk niets mee te maken heeft, zo maar verwijten onze kant op sturen die geen punt maken.

Dat antonius overgenomen wordt, is logisch, al maanden zijn er klachten van hem, zowel bij de leden als bij de leiding. Lijkt me dus niet echt een geval van backstabben. Dat gebeurt zeer vaak binnen w21. Het enige verschil is, dat antonius een scene moet maken over iets dat hij al maanden zag aankomen, maar er niets aan deed.

Ik hoop dat er lezers zijn die beseffen waar het probleem ligt. Niet bij caporzo in ieder geval.

Een grote mond? Wie komt hier nou schreeuwerig over? Dacht toch echt jij mede o grote PR leider..
Wat ik heb gelezen op het forum, zegt meer dan genoeg. Jullie backstabben jullie eigen leden/bg leden. Dat is een feit, en niks anders.

P|R doet onder leiding van de o zo grote Caporzo vuile spelletjes, er valt niks goed te praten.
 

DeletedUser37444

Guest
Jullie hebben wel een grote mond in verhouding met hoeveel je weet over de situatie.

Hoe kun je nu een oordeel vellen over caporzo als je je alleen baseert op de uitspraak van antonius en enkele roddels?

Hij is een goede leider, die IEDEREEN in zijn stam steunt en met respect behandeld. Daarom vind ik het ongehoord dat heethoofden zoals feyerem, die hier eigenlijk niets mee te maken heeft, zo maar verwijten onze kant op sturen die geen punt maken.

Dat antonius overgenomen wordt, is logisch, al maanden zijn er klachten van hem, zowel bij de leden als bij de leiding. Lijkt me dus niet echt een geval van backstabben. Dat gebeurt zeer vaak binnen w21. Het enige verschil is, dat antonius een scene moet maken over iets dat hij al maanden zag aankomen, maar er niets aan deed.

Ik hoop dat er lezers zijn die beseffen waar het probleem ligt. Niet bij caporzo in ieder geval.

Onzin, zo ga je niet om met stamgenoten of bondgenoten.

Wat krom is, valt niet recht te lullen Steinertje :cool:
 

DeletedUser66255

Guest
Wat zouden jullie dan gedaan hebben, als je in caparzo zijn plaats zou zijn geweest?

Verlicht ons dan, o groten der w21!
 

DeletedUser37444

Guest
Hahaha, een poging de discussie te verleggen? Ga dat zelf maar lekker verzinnen ;)

Feit blijft dat je zo niet met spelers om gaat waar je mee samen werkt Steinertje :p
 

DeletedUser58227

Guest
Niet stabben. Niet in een keer aanvallen, hem hoguit uit de stam kicken en een bepaalde NAP termijn voorstellen. ;)

Dat was de juiste manier.
 

DeletedUser

Guest
Wat zouden jullie dan gedaan hebben, als je in caparzo zijn plaats zou zijn geweest?

Verlicht ons dan, o groten der w21!

Iig niet backstabben.

Wij hadden hem dmv een gesprek laten weten dat we niet gelukkig waren met zijn activiteit en hadden hem vv aangeboden en een plan van aanpak gemaakt. Voldoet ie niet, plaatsen we een extra co. En tot die tijd dat we nog geen extra speler erop hebben plaatsen we het account onder extra vv om het account proper te houden. Is een speler egoïstisch, dan ontslaan we hem, en de stam zal dat begrijpen. De speler zelf zal dat ook begrijpen dat het zo niet langer kan. Ik denk dat onze band met onze spelers iets beter is dan die van jullie getuige dit drama en deze laffe streek.

Maar van enige lijn in de stam is bij jullie geen sprake, kijk maar naar die houtje touwtje clusters van jullie. Maar vertel mij eens, waarom edelt Caporzo dorpen van hem? Hij ligt gewoon onder hem, en er is totaal geen reden dat C. ervan edelt.. Dat bevestigd ons vermoeden van egoïstisch gedrag.
 

DeletedUser55740

Guest
Ik heb gezegd wat ik wilde zeggen, als de LawZzZ spelers die commentaar leveren er nu van overtuigd zijn dat ze geen sollicitatei bij mij gaan indienen, vind ik dat natuurlijk heel jammer, verder snap ik niet waarom dat jullie hier zo'n probleem van maken, aangezien jullie hier helemaal niks mee te maken hebben.
 

DeletedUser66255

Guest
Je manier van aanpak is een aanpak zoals het zou moeten zijn.

Sommige delen zijn toegepast op Antonius, maar lang niet alle.

Je toont aan dat je het spelen waard bent, maar je hebt me niet overtuigd dat c. een egoïst is.
 

DeletedUser55740

Guest
... zei de pot tegen de ketel.

In mijn eerdere lijstje kan dus worden toegevoegd:
3. In de ogen van de leiding van P|R sprake is van onvoldoende groei van een bondgenoot, zij zich het recht voorbehoudt met een in vertrouwen afgegeven vv van de leiding van deze bondgenoot een gehele stam kan degraderen van bondgenoot naar intern stam.

Dit natuurlijk zonder daar de stam zelf enig recht op zelfbeschikking over te gunnen: Geen overleg op dat punt, geen stemronde middels een enquête, maar gewoon 1-zijdig beslissen over de toekomst van een andere stam.

Who'se next? IR? Fruit?

Wordt vast vervolgt :p

Talentje van ettie: het humoristisch formuleren van conclusies op basis van een vaag beeld dat hij heeft van de situatie.
 

DeletedUser37444

Guest
Opvallend is dat een andere stam die intern geheel met elkaar overhoop lag en door ruzie zelfs in 3 nieuwe stammen uiteen is gevallen dit al met veel meer stijl en respect voor de samenwerking in het verleden heeft opgelost. Zelfs de ruzie tussen de accounts heeft ze er toe doen besluiten allereerst een NAP aan te gaan met elkaar. En toen bleek dat dit ook niet werkte, hebben ze met in achtname van een een redelijke wachtperiode besloten het NAP op te zeggen en daarna elkaar pas aan te vallen.

Zonder misbruik te maken van elkaars vertrouwen en in die mindset afgegeven vv's is dat dus netjes opgelost door de acc's van voormalig Anti. Ik denk dat de leiding van P|R hier een voorbeeld aan had kunnen nemen, vooral omdat dit nog zo vers in het geheugen ligt.

In plaats daarvan worden nu zeer discutabele beslissingen weer eens tot het einde toe verdedigd. Beetje jammer allemaal :(
 

DeletedUser

Guest
Geachte lezer(es),
Hieronder treffen jullie enige berichtgevingen omtrent het bovengestelde onderwerp op wereld 21.
Deze zijn afkomstig zowel vanaf het stammenforum als persoonlijke PM'S waar praktisch dezelfde antwoorden in staan.
Gaarne dit te controleren door hoofdpersonen Bas - Caporzo
Hoofd leiding van de stam .P|R. en Mithos123 stamleiding van de stam TLL.

Over de behandeling van deze personen en zo ook van enkele andere personen van beide stammen ben ik erg kwaad en gekwetst want ik hou niet van oneerlijk spel en beledigingen.
Gaarne de vraag om hier iets aan te doen.
Mvg, Antonius10.

Go go Caporzo :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser55740

Guest
Opvallend is dat een andere stam die intern geheel met elkaar overhoop lag en door ruzie zelfs in 3 nieuwe stammen uiteen is gevallen dit al met veel meer stijl en respect voor de samenwerking in het verleden heeft opgelost. Zelfs de ruzie tussen de accounts heeft ze er toe doen besluiten allereerst een NAP aan te gaan met elkaar. En toen bleek dat dit ook niet werkte, hebben ze met in achtname van een een redelijke wachtperiode besloten het NAP op te zeggen en daarna elkaar pas aan te vallen.

Zonder misbruik te maken van elkaars vertrouwen en in die mindset afgegeven vv's is dat dus netjes opgelost door de acc's van voormalig Anti. Ik denk dat de leiding van P|R hier een voorbeeld aan had kunnen nemen, vooral omdat dit nog zo vers in het geheugen ligt.

In plaats daarvan worden nu zeer discutabele beslissingen weer eens tot het einde toe verdedigd. Beetje jammer allemaal :(

Misschien dat je als je op mijn plaats had gezeten deze beslissing wat minder discutabel vindt, omdat je dan wel het totaalplaatje ziet.

go go Caporzo :D

Ben je blij met het complimentje van ettie?
 

DeletedUser64848

Guest
Haha echt geweldig dit. @Antonius, ik denk dat je goed genoeg weet waarom je nu internd word. Kijk wanneer je begonnen bent met TW en kijk wat voor een ZEER zwakke groei je hebt. Je hebt de pm een MAAND geleden gekregen waar je de kans krijgt om te zeggen dat je nog door wil en dat je nog kan fuseren met iemand. Je hebt deze raad in de wind geslagen en dit is het gevolg. Ik heb op kortere basis meer geleerd en gegroeid als jou, ik ben zo slim om te fuseren, jij dus niet.

@Fey, je zit er een paar keer flink langs met je commentaar vriend. Ik durf te wedden dat jij nog niet zoveel in stambelang hebt gedaan als caporzo. Hij heeft soms wel 4 vv's die onder aanval liggen, geeft os waar nodig, plant verschillende aanvallen. Antonius en sommige andere spelers doen niet eens MEE met die acties. Korte en harde aanpak, zij worden geëdeld. Je kan zeggen dat het backstab is maar zij hadden beter moeten weten. Er zijn wel minstens 10 pm's verstuurd naar antonius door caporzo waar gezegd wordt wat er mankeert. Hij heeft wel elke 2 weken een geel bolletje, doet niet mee aa stamacties, en gaat nu ook nog eens een intern probleem openzetten op het AF. ZWAK.
 

DeletedUser37444

Guest
Misschien dat je als je op mijn plaats had gezeten deze beslissing wat minder discutabel vindt, omdat je dan wel het totaalplaatje ziet.

Dat vermoed ik niet. Zo ben ik nog nooit met stam- of bondgenoten om gegaan namelijk en ik zie ook geen reden om van dat gedrag af te wijken moet ik zeggen.

Ben je blij met het complimentje van ettie?

Moet dan van een paar dagen of zelfs langer geleden zijn denk ik? Hoe dan ook een wat vreemde verdachtmaking?

Je begint wat narrig te reageren Capo... mss moet je wennen aan de situatie waarbij je niet meer gelauwerd wordt maar bekritiseerd op basis van je beslissingen en handelingen waaruit een ander plaatje blijkt dan tot nu toe geschilderd mbt jouw persoontje? :rolleyes:
 

DeletedUser64848

Guest
Haha 't is grappig dat de leiders van LawZzZ hier wat zever komen verkopen en caporzo komen afkraken terwijl ze nog niet de hele situatie kennen en alleen maar reageren om caporzo wat te jennen.

Zie de stats van Antonius


Toegetreden op: 08th December 2010
Meeste punten: 1,747,777

Mmm harde fail. Hopelijk verhelderd dit jullie zicht een beetje?
 

DeletedUser

Guest
Haha echt geweldig dit. @Antonius, ik denk dat je goed genoeg weet waarom je nu internd word. Kijk wanneer je begonnen bent met TW en kijk wat voor een ZEER zwakke groei je hebt. Je hebt de pm een MAAND geleden gekregen waar je de kans krijgt om te zeggen dat je nog door wil en dat je nog kan fuseren met iemand. Je hebt deze raad in de wind geslagen en dit is het gevolg. Ik heb op kortere basis meer geleerd en gegroeid als jou, ik ben zo slim om te fuseren, jij dus niet.

@Fey, je zit er een paar keer flink langs met je commentaar vriend. Ik durf te wedden dat jij nog niet zoveel in stambelang hebt gedaan als caporzo. Hij heeft soms wel 4 vv's die onder aanval liggen, geeft os waar nodig, plant verschillende aanvallen. Antonius en sommige andere spelers doen niet eens MEE met die acties. Korte en harde aanpak, zij worden geëdeld. Je kan zeggen dat het backstab is maar zij hadden beter moeten weten. Er zijn wel minstens 10 pm's verstuurd naar antonius door caporzo waar gezegd wordt wat er mankeert. Hij heeft wel elke 2 weken een geel bolletje, doet niet mee aa stamacties, en gaat nu ook nog eens een intern probleem openzetten op het AF. ZWAK.



Jij kan fey niet en als jij hem had gekent dan had je dit antwoordt niet neer gezet.Als er bij ons één is die altijd met zijn volle geneugten in stambelang denkt en gaat is het fey,

Maar probeer nu niet de zwarte piet over te schuiven naar lawzzz of naar fey,
Wat er gebeurt is is zeer en zeer laag hoe the fuck is hij om te bepalen wat iemand met zijn acc. doet.ff serieus.

Als je op deze manier groot wil woprden op w21 naar veel succes dan maar ik zou me schamen als ik mensen gebruikt om zelf door te groeien.En vergeet niet dat ook die mensen er geld in hebben zitten om dit spel te spelen.
Dat pak jij van hun af dus wat ben je dan....ja gewoon een vuile dief want je steelt van andere.
@caparzo...lozer.
 

DeletedUser37444

Guest
Dus als het account maar klein genoeg is mag je ermee doen wat je wilt als stamleider van de bondgenoot?

Beetje raar geredeneerd Jer :confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan