Oneerlijk spel en het spelen op elkaars account.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser60673

Guest
Geachte lezer(es),
Hieronder treffen jullie enige berichtgevingen omtrent het bovengestelde onderwerp op wereld 21.
Deze zijn afkomstig zowel vanaf het stammenforum als persoonlijke PM'S waar praktisch dezelfde antwoorden in staan.
Gaarne dit te controleren door hoofdpersonen Bas - Caporzo
Hoofd leiding van de stam .P|R. en Mithos123 stamleiding van de stam TLL.

Over de behandeling van deze personen en zo ook van enkele andere personen van beide stammen ben ik erg kwaad en gekwetst want ik hou niet van oneerlijk spel en beledigingen.
Gaarne de vraag om hier iets aan te doen.
Mvg, Antonius10.

[TLL] - Antonius10 vandaag om 09:25 uur Citaat Bewerken
Ik wordt op dit moment aangevallen door de stamleider Caporzo van .P|R. omdat zoals hij het volgende schreef:

Zoals gezegd snap je simpelweg te weinig van het spelletje, waardoor jouw dorpen zeer inefficient gebruikt worden.
Dat kunnen we niet langer tolereren.

Mvg,

Bas - Caporzo
Hoofd leiding .P|R.

Ik vindt bovenstaande een regelrechte belediging aan mijn adres.
Spel dit spelletje al enige jaren dus ben geen sulletje of zo dus wat doen we hier aan????????
[TLL] - jeepee465 vandaag om 12:59 uur Bedanken Citaat
Het probleem is dat "ze" beslist hebben ons te internen ...

Ik ga hier zeker niet al te veel uitwijden, aangezien onze "leider" zijn account door hen beheerd wordt ... dus alles wat geschreven wordt, is automatisch zichtbaar voor hen ....

Kan alleen maar zeggen dat het duidelijk maakt voor wat een bondgenoot dient voor hen ...

Zolang we ze van dienst kunnen zijn, zijn we dus bondgenoot
Dorpjes worden door hen gereserveerd en geëdeld (zelfs dorpjes waar claims op stonden) ... je laat het uiteindelijk gebeuren omdat je "bondgenoot" bent ...
Je zoekt een ander gebied om een nieuwe cluster op te bouwen wat uiteraard veel tijd in beslag neemt waardoor je inderdaad minder snel groeit ...
Zij vloeien samen (fusies) en eisen dorpjes op van spelers die ermee stoppen ... waardoor je nog meer op achterstand komt ...
Daardoor nemen zij in punten natuurlijk deftig toe ...
En dan beslissen zij dat wij niet snel genoeg groeien en dat het beter is voor hen om ons dan maar te internen ...

Natuurlijk is dat beter voor hun, veel gemakkelijker dan de "oorlog" verder te zetten ...

Gewoon geen woorden voor ...

Er zal wel een dag komen dat ik hier eventueel ophou te bestaan ... maar ik neem deze ervaring wel mee ... en in andere werelden zullen we elkaar wel weer tegenkomen ...

Een zeer misnoegde "bondgenoot" ....
[TLL] - jerreuh vandaag om 14:38 uur Bedanken Citaat
Luister, Jullie zitten nog in TLL omdat er niks meer gebeurd behalve 1 bb'tje edelen per maand. Er is al vaak genoeg gezegd dat TLL inactief is. Het beste is om te fuseren met iemand die langs je ligt. Maar als jullie dat weigeren houd de samenwerking ook op...
[TLL] - XmooiboyyX vandaag om 14:56 uur Bedanken Citaat
Het gaat ook over de bijdrage tot de oorlog. Niet meedoen aan massa's en amper os uitlenen zijn ook doorslaggevend. Jerreuh heeft ook een goed punt over de groei van sommige leden. Al vind ik het wel jammer dat spelers zoals wikke worden overgenomen, aangezien hij een goede gozer is.

MVG Herr Steiner
Bewerkt door XmooiboyyX vandaag om 14:56 uur

[TAF] - 111TribalWars111 vandaag om 15:13 uur Bedanken Citaat
Als antwoord op Herr Steiner wil ik even zeggen dat ik os staan heb in zeer veel dorpen van verschillende .P|R.-leden zoals bv. KilleLove, waarom? omdat zij Dit vroeg en 'aangevallen' werd, ik heb echter geen enkel rapport binnengekregen dat mijn troepen daar aangevallen werden.
Ook qua massa-aanvallen heb ik al sinds een paar maand niets meer gehoord, de laatste keer dat ik nog een mededeling kreeg dat er een massa-aanval plaats zou vinden was in augustus. Ook is er tussen TAF en .P|R. geen enkel gedeeld forum over de oorlog waardoor ik ook niets van nieuws te horen krijg.

En mijn groei is misschien zeer traag, maar dat kan niet anders want al mijn dorpen zijn omringd door .P|R.-leden, om toch nog te kunnen edelen moet ik al bb-dorpen tussen Lawzzz gaan edelen, die ik direct weer zou kwijtspelen aangezien ik toch nooit os moet verwachten van .P|R.
1 speler heeft deze post bedankt. (tonen)
Bedanken
[TLL] - XmooiboyyX vandaag om 15:18 uur Bedanken Citaat
Mijn argument geldt niet voor elk lid, en aangezien je goede redenen aanhaalt, val jij niet onder de leden die niet werken met een stambelang. Van mij zul je geen aanvallen kunnen verwachten aangezien we daarvoor te lang stamleden zijn geweest.
[TAF] - 111TribalWars111 vandaag om 15:56 uur Bedanken Citaat
En dat waardeer ik ook heel erg, Herr Steiner, het is alleen jammer dat de actieve leden moeten boeten voor degene die het minder goed doen.
[TLL] - wikke1984 vandaag om 21:07 uur Bedanken Citaat
ik word er ziek van.
bij is dit al de 3de maal dat ik dit meemaak.
en dan neemt een mens altijd pa.

tis niet eerlijk de manier waarop en de communicatie is 0,0 .
een mens wordt gedwongen te kiezen tussen fusieren, stoppen of bij andere stam te gaan = vijand dan ...

de sterken winnen altijd hoor en zeker binnen in de stam de macht is belangrijk.
kijk naar het dagelijkse leven : geld en macht. en de rest kan de pot op wordt het zo wat moe.
mvg
slaapwel ik moet er vroeg uit om te gaan werken. met dank
Beste Stamgenoten,
Ik ga vandaag de stekker uit dit account trekken daar ik op een niet EERLIJKE MANIER INTERN WORDT GEEDELD.
Het is jammer dat het zo moet moet lopen/gaan maar tegen ONEERLIJK SPELEN c.q. LEUGENS kan ik niet tegen op en nog vele andere van de stam die volgen i.v.m. onderling gemaakte afspraken tussen de stamleidng van onze stam en die .P|R. die elaaars maatjes zijn en op elkaars account spelen want daar heb ik bewijzen van en ga dit ook melden bij TW.
Heb me altijd ingezet voor onze stam en voor de andere stam waar we vandaan komen en voor die personen/zogenaamde vrienden/bondgenoten/stamgenoten door OS naar hun te sturen waar door ik niet zou gauw kon groeien,heb in dit account veel tijd en geld in gestopt om het zo te krijgen zoals het nu is/was en dat wordt nu afgebroken en intern geedeld door mijn zogenaamde vrienden/bondgenoten en stamgenoten van onze stam.
Laat dit allemaal onderzoeken door TW want ik heb in al die jaren dat ik TW speel op diverse werelden nog nooit zo'n VIES SPELLETJE meegemaakt zoals het nu door bepaalde "vrienden/bondgenoten/stamgenoten" wordt gespeeld.
Ben hier kwaad om ik kan best wel tegen mij verlies maar dan wel op een normale manier en niet op deze oneerlijke/vieze manier.

Groetjes Antonius10.

P.S. Ik krijg op dit moment zo'n 236 inkomende aanvallen binnen van zogenaamde "vrienden/bongenoten"

Mithos123 vandaag om 16:17 uur
Anotnius, je laat wederom merken dat je te weinig van dit spelletje begrijpt.

Mvg,

Bas - Caporzo
Hoofd leiding .P|R.
Antonius10 vandaag om 10:04 uur
Als jullie zo met stamgenoten omgaan dan trek ik de stekker eruit maar met de mededeling dat dit gedrag wordt gemeld door mij.!!!!!!!!
Antonius10 vandaag om 09:41 uur
Antonius10 heeft het volgende geschreven:
Ik wordt op dit moment aangevallen door de stamleider en je vriendje Caporzo van .P|R. omdat zoals hij het volgende schreef:

Zoals gezegd snap je simpelweg te weinig van het spelletje, waardoor jouw dorpen zeer inefficient gebruikt worden.
Dat kunnen we niet langer tolereren.

Mvg,

Bas - Caporzo
Hoofd leiding .P|R.

Ik vindt bovenstaande een regelrechte belediging aan mijn adres.
Spel dit spelletje al enige jaren dus ben geen sulletje of zo dus wat doen we hier aan???????? en hoe kan hij beoordelen of ik mijn dorpen zeer inefficient gebruik en hoe kan hij dit concluderen

Kreeg 60 aanvallen op mijn dak allemaal volle clears dus ik wordt gesloopt door hem de teller staat nu op 30 dus als hij klaar is staan er 60 dorpen leeg en dan gaat hij al deze dorpen edelen dus internen.
Wil graag weten wat de bedoeling hiervan is en of jij ervan af weet en wat vindt jij hiervan als dat zo is dan spelen jullie een vies spelletje met een stamgenoot die er al vanaf het begin bij is en altijd voor iedereen klaar staat en tevens staat in zijn dorpen OS van mij om hem te steunen.
Zo ga je niet om met een trouwe stamgenoot en ben hier best wel boos/kwaad over.

Groetjes Antonius10
 

DeletedUser

Guest
Ik zal je ingame een pb sturen, kunnen we een afspraak maken. Ik help je wel!!
Zwaar minpunt voor de grote almachtige leider van P|R.


Beste Stamgenoten,
Ik ga vandaag de stekker uit dit account trekken daar ik op een niet EERLIJKE MANIER INTERN WORDT GEEDELD.
Het is jammer dat het zo moet moet lopen/gaan maar tegen ONEERLIJK SPELEN c.q. LEUGENS kan ik niet tegen op en nog vele andere van de stam die volgen i.v.m. onderling gemaakte afspraken tussen de stamleidng van onze stam en die .P|R. die elaaars maatjes zijn en op elkaars account spelen want daar heb ik bewijzen van en ga dit ook melden bij TW.
Heb me altijd ingezet voor onze stam en voor de andere stam waar we vandaan komen en voor die personen/zogenaamde vrienden/bondgenoten/stamgenoten door OS naar hun te sturen waar door ik niet zou gauw kon groeien,heb in dit account veel tijd en geld in gestopt om het zo te krijgen zoals het nu is/was en dat wordt nu afgebroken en intern geedeld door mijn zogenaamde vrienden/bondgenoten en stamgenoten van onze stam.
Laat dit allemaal onderzoeken door TW want ik heb in al die jaren dat ik TW speel op diverse werelden nog nooit zo'n VIES SPELLETJE meegemaakt zoals het nu door bepaalde "vrienden/bondgenoten/stamgenoten" wordt gespeeld.
Ben hier kwaad om ik kan best wel tegen mij verlies maar dan wel op een normale manier en niet op deze oneerlijke/vieze manier.

Groetjes Antonius10.

P.S. Ik krijg op dit moment zo'n 236 inkomende aanvallen binnen van zogenaamde "vrienden/bongenoten"


Zeer mooie en onderbouwde post, als leider zijnde moet je dit serieus behandelen. Je kan nooit iemands account afpakken!!


Mithos123 vandaag om 16:17 uur
Anotnius, je laat wederom merken dat je te weinig van dit spelletje begrijpt.

Mvg,

Bas - Caporzo
Hoofd leiding .P|R.

En dan krijg je dit als antwoord, stijlloos, respectloos, arrogant, inhoudsloos en ontzettend gemeen!!
Hoe kan je nou zo reageren man? Je laat nu zelf merken weinig van het spelletje te snappen. Had die gozer laten clusterfucken, had os geregeld voor hem zodat ie dat kon doen. Had een plan voor hem gemaakt, daar ben je leider voor. Of sorry, moet ik hoofdleider zeggen? Meneer de hoofd leiding!!

Antonius10 vandaag om 10:04 uur
Als jullie zo met stamgenoten omgaan dan trek ik de stekker eruit maar met de mededeling dat dit gedrag wordt gemeld door mij.!!!!!!!!
Antonius10 vandaag om 09:41 uur
Antonius10 heeft het volgende geschreven:
Ik wordt op dit moment aangevallen door de stamleider en je vriendje Caporzo van .P|R. omdat zoals hij het volgende schreef:

Zoals gezegd snap je simpelweg te weinig van het spelletje, waardoor jouw dorpen zeer inefficient gebruikt worden.
Dat kunnen we niet langer tolereren.

Mvg,

Bas - Caporzo
Hoofd leiding .P|R.

Dat laatste zinnetje ook he, die kunnen we niet langer tolereren. Je kon het wel tolereren dat hij meedeed met aanvallen/os sturen en vooral zijn account dmv sponsering van veel geld PA te laten kopen.

Echt meneer Caporzo, wat een lage streel haal jij uit!!!!


:mad::mad::mad:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser62436

Guest
hmm, had dit zeker niet verwacht van Caporzo. Dat leek me altijd wel een eerlijke en capabele speler.
 

DeletedUser

Guest
hmm, had dit zeker niet verwacht van Caporzo. Dat leek me altijd wel een eerlijke en capabele speler.

Hij heb een masker op, o nee het is zijn...
Wat een walgelijk mannetje zeg!!

Zeer lage streek, ben benieuwd hoeveel PA zijn account gekost hebt.

En wat helemaal een streek is is dat Meneer Caporzo nu dorpen aan het edelen is die uit zijn cluster liggen. Als je het account laat internen, dan laat je dat doen door spelers die er rondom liggen maar nee, meneer neemt alles zelf met eddy.

Ipv dat ie het shijie gunt.. Wat een hoempapa cluster heeft die Caporzo zeg. Echt zo'n full front cluster wat mega gestacked staat door zijn "vrienden". Maar os/deff gunnen aan zijn stamgenoten: NEE.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
is idd rotstreek .... maar ben bang dat door dit soort spelers w21 ook naar de klote gaat .........kijk ook maar naar de accounts die in bezit zijn van SirLorre , als je zelfs een extra internet verbinding laat leggen zodat je met vv's kan aanvallen en meer accounts kan beheren .. ook triest , maar ja zulke figuren zijn er nu eenmaal
 

DeletedUser58227

Guest
Laag van je Caporzo, erg laag. Niet verwacht van je dat je dit zou doen.
En Antonius, erg rot voor je. Heb zelf ook eerder zo iets meegemaakt hier. Dat voelt idd erg genaait, en dat is ook gewoon zo.
Zeker na dat je je best hebt gedaan om het account te brengen naar waar het staat. En het je dan wordt afgepakt.

We vinden wel een oplossing voor je. Misschien kun je wel ergens anders spelen?:)
 

DeletedUser55740

Guest
Misschien zouden jullie moeten wachten met het vellen van een oordeel tot het moment dat je de andere kant van het verhaal ook kent.
Maar al te vaak worden wij erop gewezen dat er in onze stammen veel noob's zitten. Daar zijn wij ons van bewust, en wij hebben dan ook heel erg veel moeite gestopt in het opleiden van leden. Voor velen had dat succes, andere bleven achter. En dan heb ik het niet over 'niet zo goed zijn', maar dan heb ik het echt over niet begrijpen hoe dit spelletje in elkaar steekt.
Toen hebben wij als leiding de beslissing genomen (waar ik de volledige verantwoordelijkheid voor neem), om deze spelers te verplichten te fusren, wanneer zij dat niet zouden doen worden ze geïnternd. Dit was voor ons een zeer pijnlijke beslissing, maar wij zagen geen andere uitweg.
Deze beslissing is al meer dan een maand geleden genomen, en daarvan was Antonius op de hoogte. Vorige week is op ons interne forum medegedeeld dat TLL en TAF, met uitzondering van enkele accounts die fuseren, aangevallen mogen worden. Een aantal spelers heeft om extra tijd gevraagd om een fusiepartner te zoeken, en deze hebben zij gekregen. Andere worden al geïnternd, omdat zij zeer regelmatig geel/rood waren (zo ook antonius, in het afgelopen jaar is hij meer dan 20 keer geel geweest).
Dit was voor mij persoonlijk een hele pijnlijke beslissing, en ik vind het niet prettig om te moeten handelen zoals we nu hebben gehandeld, maar naar mijns inziens was dit op de lange termijn noodzakelijk, en dan moet je ooit de knoop doorhakken.
 

DeletedUser55740

Guest
Was dit de trendbreuk?

Dat was inderdaad het begin van het opruimen van inactieve accounts. Deze 2 accounts werden niet gewaarschuwd van te voren omdat ze informatie doorsluisten naar jouw oude accountje.
 

DeletedUser37444

Guest
Heb je daar ook bewijs van? Of is dat slechts een vermoeden wat je niet staven kan?

Ik doelde overigens op een ander soort trendbreuk: die van je het minder storen aan het correct spelen ;)
 

DeletedUser55740

Guest
Heb je daar ook bewijs van? Of is dat slechts een vermoeden wat je niet staven kan?

Ik doelde overigens op een ander soort trendbreuk: die van je het minder storen aan het correct spelen ;)

Hier heb ik geen direct bewijs van, anders hadden we wel eerder actie ondernomen.
 

DeletedUser

Guest
Wat een dom gelul Caporzo!!

Misschien zouden jullie moeten wachten met het vellen van een oordeel tot het moment dat je de andere kant van het verhaal ook kent.
Maar al te vaak worden wij erop gewezen dat er in onze stammen veel noob's zitten. Daar zijn wij ons van bewust, en wij hebben dan ook heel erg veel moeite gestopt in het opleiden van leden. Voor velen had dat succes, andere bleven achter. En dan heb ik het niet over 'niet zo goed zijn', maar dan heb ik het echt over niet begrijpen hoe dit spelletje in elkaar steekt.
Toen hebben wij als leiding de beslissing genomen (waar ik de volledige verantwoordelijkheid voor neem), om deze spelers te verplichten te fusren, wanneer zij dat niet zouden doen worden ze geïnternd. Dit was voor ons een zeer pijnlijke beslissing, maar wij zagen geen andere uitweg.
Deze beslissing is al meer dan een maand geleden genomen, en daarvan was Antonius op de hoogte. Vorige week is op ons interne forum medegedeeld dat TLL en TAF, met uitzondering van enkele accounts die fuseren, aangevallen mogen worden. Een aantal spelers heeft om extra tijd gevraagd om een fusiepartner te zoeken, en deze hebben zij gekregen. Andere worden al geïnternd, omdat zij zeer regelmatig geel/rood waren (zo ook antonius, in het afgelopen jaar is hij meer dan 20 keer geel geweest).
Dit was voor mij persoonlijk een hele pijnlijke beslissing, en ik vind het niet prettig om te moeten handelen zoals we nu hebben gehandeld, maar naar mijns inziens was dit op de lange termijn noodzakelijk, en dan moet je ooit de knoop doorhakken.

Accounts die geel of rood worden zijn een groot probleem, maar na 3 x waarschuwen is zo'n iemand stamloos. Zo'n reden wordt door iedereen begrepen en geaccepteerd. Zo'n account bloedt dan dood..
Na een paar weken pak je zo'n account dan aan.

In bovenstaand geval lijkt t dat je goed handelt, maar alles is zo tegenstrijdig als de pest. Je laat iemand in de stam blijven, houdt geen goed gesprek met een bg/stamgenoot. Je had moeten blijven praten, nu heb je hem gebackstabt. In zijn rug aangevallen, en er nog trots op zijn ook. Je maakt een account kapot waar iemand veel geld in heeft gestoken en een persoon die je aanzag als vriend naai je.

Spelers verplicht laten fuseren, een actie waar ik nog nooit van heb gehoord. Wij in Lawzzz praten liever, blijven net zolang argumenten geven totdat iedereen eens is in de situatie. Je kan nog veel leren Caporzo..

Ik hoop dat je trots bent op je backstab en je beslissingen, ik zeg je dat ik me kapot zou schamen als ik in jou schoenen zou staan.


Hier heb ik geen direct bewijs van, anders hadden we wel eerder actie ondernomen.

Zonder direct bewijs ook nog eens 2 accounts backstabben, geeft je zekers een zeer trots gevoel?
 

DeletedUser58227

Guest
Hier heb ik geen direct bewijs van, anders hadden we wel eerder actie ondernomen.

Ach gewoon. Net zoals Sweet toendertijd? Geen bewijs maar een vermoeden hebben. Dan naaien we ze maar gewoon flink :D

-.-":eek:
 

DeletedUser37444

Guest
Dus we mogen concluderen dat als er:
1. Slechts het vermoeden is van het per ongeluk lekken van info...
2. In de ogen van de leiding van P|R of TLL sprake onvoldoende groei is...

... je niet eerst uit de stam gezet wordt, maar zonder waarschuwing misbruik kan worden gemaakt van in vertrouwen afgegeven vv's of je aanvallen mag verwachten van meerdere Bond- of Stamgenoten. En dit natuurlijk zonder rekening te houden met een bepaalde wachtperiode die je normaliter een speler zou gunnen omdat hij dit mss zou hebben verdiend vanwege eerdere samenwerking die wél heeft plaats gevonden...

Ik ben toch weer blij niet tot deze groep spelers te behoren. Dan behoor ik toch liever tot een groep die met wat meer respect voor een stamgenoot met elkaar omgaat ;)
 

DeletedUser55740

Guest
Ach man, als je is wist hoe veel tijd ik steek in het praten met leden over hun activiteit en dergelijke.
Het probleem was juist dat er bij elke keer dat iemand geel was weer gepraat moest worden, en weer gepraat moest worden. Die eindeloze spiraal van het beloven van groei, activiteit op het forum en deelnemen aan stamacties en deze vervolgens niet nakomen was juist het probleem.
Ik stop heel erg veel tijd en moeite in PR, en dat doe ik graag, en volgens mij weet iedereen hier dat ook dondersgoed. Ik vind het dan ook jammer om te zien hoe sommigen hier mij meteen zien als een egoïst die alleen bezig is met het laten groeien van zijn eigen account.

Ach gewoon. Net zoals Sweet toendertijd? Geen bewijs maar een vermoeden hebben. Dan naaien we ze maar gewoon flink :D

-.-":eek:

Niet lullen als je de rest van het verhaal niet kent. Daarnaast deden deze accounts namelijk ook niet mee aan stamacties en waren ze welgeteld 7 en 6 keer geel, in 2 maanden tijd. Genoeg dossier opgebouwd en ook in pm wisten ze hoe wij erover dachten.

Dus we mogen concluderen dat als er:
1. Slechts het vermoeden is van het per ongeluk lekken van info...
2. In de ogen van de leiding van P|R of TLL sprake onvoldoende groei is...

... je niet eerst uit de stam gezet wordt, maar zonder waarschuwing misbruik kan worden gemaakt van in vertrouwen afgegeven vv's of je aanvallen mag verwachten van meerdere Bond- of Stamgenoten. En dit natuurlijk zonder rekening te houden met een bepaalde wachtperiode die je normaliter een speler zou gunnen omdat hij dit mss zou hebben verdiend vanwege eerdere samenwerking die wél heeft plaats gevonden...

Ik ben toch weer blij niet tot deze groep spelers te behoren. Dan behoor ik toch liever tot een groep die met wat meer respect voor een stamgenoot met elkaar omgaat ;)

Deze pm hebben alle leden ontvangen:

Mithos123 25.10.12 14:58
Aan alle leden van [ally][TLL][/ally].

Op dit moment gebeurt er erg weinig in TLL. Ik heb de vv van Mithos nu al enige tijd en heb geen idee wanneer hij terug komt. Er is op dit moment dus geen leiding. Het lijkt mij beter dat we van TLL een internstam maken, en dat iedereen die nog actief wilt gaan spelen dit nu kenbaar maakt door op deze pm te reageren. Zij zouden dan eventueel naar [ally].P|R.[/ally] kunnen komen.

Mvg,

Bas - [player]Caporzo[/player]
Hoofd leiding [ally].P|R.[/ally]

En behoorlijk aantal hebben wij vervolgens in PR gelaten, de rest geadvieseerd om te fuseren of ergens als co te gaan spelen. De spelers die nu over zijn hebben dit genegeerd, wat verwacht je dan?
 

DeletedUser

Guest
Ach man, als je is wist hoe veel tijd ik steek in het praten met leden over hun activiteit en dergelijke.
Het probleem was juist dat er bij elke keer dat iemand geel was weer gepraat moest worden, en weer gepraat moest worden. Die eindeloze spiraal van het beloven van groei, activiteit op het forum en deelnemen aan stamacties en deze vervolgens niet nakomen was juist het probleem.
Ik stop heel erg veel tijd en moeite in PR, en dat doe ik graag, en volgens mij weet iedereen hier dat ook dondersgoed. Ik vind het dan ook jammer om te zien hoe sommigen hier mij meteen zien als een egoïst die alleen bezig is met het laten groeien van zijn eigen account.

Jij denkt dat ik niet weet hoeveel tijd het kost om leider te zijn, als je die tijd niet hebt of wilt hebben moet je geen leider zijn. Je moest eens weten hoeveel tijd wij in Lawzzz stoppen als leiders.

En het is normaal dat er gepraat gaat worden als iemand geel is, dat soort gesprekken kunnen heel doelgericht en kort zijn. Regels zijn regels, en kan je je daar niet aanhouden houdt t op. Vv afgeven is een kleine moeite.

In mijn ogen ben je een grote egoïst, een figuur die nu dorpen aan het jatten is van een vriend. Wat heb je daar beneden eigenlijk te zoeken? Het ligt nog geen eens in je cluster die dorpen, je krijgt hierdoor een nog groter houtje touwtje cluster.. Weet je hoe jij denkt, me maat groeit niet, nu heb ik een excuus om hem eruit te trappen onder het mom van hij groeit niet. Blegh vieze backstabbert. :(:(:(
 

DeletedUser55740

Guest
Jij denkt dat ik niet weet hoeveel tijd het kost om leider te zijn, als je die tijd niet hebt of wilt hebben moet je geen leider zijn. Je moest eens weten hoeveel tijd wij in Lawzzz stoppen als leiders.

En het is normaal dat er gepraat gaat worden als iemand geel is, dat soort gesprekken kunnen heel doelgericht en kort zijn. Regels zijn regels, en kan je je daar niet aanhouden houdt t op. Vv afgeven is een kleine moeite.

In mijn ogen ben je een grote egoïst, een figuur die nu dorpen aan het jatten is van een vriend. Wat heb je daar beneden eigenlijk te zoeken? Het ligt nog geen eens in je cluster die dorpen, je krijgt hierdoor een nog groter houtje touwtje cluster.. Weet je hoe jij denkt, me maat groeit niet, nu heb ik een excuus om hem eruit te trappen onder het mom van hij groeit niet. Blegh vieze backstabbert. :(:(:(

Jij zou geen al te beste psycholoog zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan