DeletedUser
Guest
Jij zou geen al te beste psycholoog zijn.
Maar jij wel een goeie backstabber!!
Jullie hebben wel een grote mond in verhouding met hoeveel je weet over de situatie.
Hoe kun je nu een oordeel vellen over caporzo als je je alleen baseert op de uitspraak van antonius en enkele roddels?
Hij is een goede leider, die IEDEREEN in zijn stam steunt en met respect behandeld. Daarom vind ik het ongehoord dat heethoofden zoals feyerem, die hier eigenlijk niets mee te maken heeft, zo maar verwijten onze kant op sturen die geen punt maken.
Dat antonius overgenomen wordt, is logisch, al maanden zijn er klachten van hem, zowel bij de leden als bij de leiding. Lijkt me dus niet echt een geval van backstabben. Dat gebeurt zeer vaak binnen w21. Het enige verschil is, dat antonius een scene moet maken over iets dat hij al maanden zag aankomen, maar er niets aan deed.
Ik hoop dat er lezers zijn die beseffen waar het probleem ligt. Niet bij caporzo in ieder geval.
Jullie hebben wel een grote mond in verhouding met hoeveel je weet over de situatie.
Hoe kun je nu een oordeel vellen over caporzo als je je alleen baseert op de uitspraak van antonius en enkele roddels?
Hij is een goede leider, die IEDEREEN in zijn stam steunt en met respect behandeld. Daarom vind ik het ongehoord dat heethoofden zoals feyerem, die hier eigenlijk niets mee te maken heeft, zo maar verwijten onze kant op sturen die geen punt maken.
Dat antonius overgenomen wordt, is logisch, al maanden zijn er klachten van hem, zowel bij de leden als bij de leiding. Lijkt me dus niet echt een geval van backstabben. Dat gebeurt zeer vaak binnen w21. Het enige verschil is, dat antonius een scene moet maken over iets dat hij al maanden zag aankomen, maar er niets aan deed.
Ik hoop dat er lezers zijn die beseffen waar het probleem ligt. Niet bij caporzo in ieder geval.
Wat zouden jullie dan gedaan hebben, als je in caparzo zijn plaats zou zijn geweest?
Verlicht ons dan, o groten der w21!
... zei de pot tegen de ketel.
In mijn eerdere lijstje kan dus worden toegevoegd:
3. In de ogen van de leiding van P|R sprake is van onvoldoende groei van een bondgenoot, zij zich het recht voorbehoudt met een in vertrouwen afgegeven vv van de leiding van deze bondgenoot een gehele stam kan degraderen van bondgenoot naar intern stam.
Dit natuurlijk zonder daar de stam zelf enig recht op zelfbeschikking over te gunnen: Geen overleg op dat punt, geen stemronde middels een enquête, maar gewoon 1-zijdig beslissen over de toekomst van een andere stam.
Who'se next? IR? Fruit?
Wordt vast vervolgt
Geachte lezer(es),
Hieronder treffen jullie enige berichtgevingen omtrent het bovengestelde onderwerp op wereld 21.
Deze zijn afkomstig zowel vanaf het stammenforum als persoonlijke PM'S waar praktisch dezelfde antwoorden in staan.
Gaarne dit te controleren door hoofdpersonen Bas - Caporzo
Hoofd leiding van de stam .P|R. en Mithos123 stamleiding van de stam TLL.
Over de behandeling van deze personen en zo ook van enkele andere personen van beide stammen ben ik erg kwaad en gekwetst want ik hou niet van oneerlijk spel en beledigingen.
Gaarne de vraag om hier iets aan te doen.
Mvg, Antonius10.
Opvallend is dat een andere stam die intern geheel met elkaar overhoop lag en door ruzie zelfs in 3 nieuwe stammen uiteen is gevallen dit al met veel meer stijl en respect voor de samenwerking in het verleden heeft opgelost. Zelfs de ruzie tussen de accounts heeft ze er toe doen besluiten allereerst een NAP aan te gaan met elkaar. En toen bleek dat dit ook niet werkte, hebben ze met in achtname van een een redelijke wachtperiode besloten het NAP op te zeggen en daarna elkaar pas aan te vallen.
Zonder misbruik te maken van elkaars vertrouwen en in die mindset afgegeven vv's is dat dus netjes opgelost door de acc's van voormalig Anti. Ik denk dat de leiding van P|R hier een voorbeeld aan had kunnen nemen, vooral omdat dit nog zo vers in het geheugen ligt.
In plaats daarvan worden nu zeer discutabele beslissingen weer eens tot het einde toe verdedigd. Beetje jammer allemaal
go go Caporzo
Misschien dat je als je op mijn plaats had gezeten deze beslissing wat minder discutabel vindt, omdat je dan wel het totaalplaatje ziet.
Ben je blij met het complimentje van ettie?
Haha echt geweldig dit. @Antonius, ik denk dat je goed genoeg weet waarom je nu internd word. Kijk wanneer je begonnen bent met TW en kijk wat voor een ZEER zwakke groei je hebt. Je hebt de pm een MAAND geleden gekregen waar je de kans krijgt om te zeggen dat je nog door wil en dat je nog kan fuseren met iemand. Je hebt deze raad in de wind geslagen en dit is het gevolg. Ik heb op kortere basis meer geleerd en gegroeid als jou, ik ben zo slim om te fuseren, jij dus niet.
@Fey, je zit er een paar keer flink langs met je commentaar vriend. Ik durf te wedden dat jij nog niet zoveel in stambelang hebt gedaan als caporzo. Hij heeft soms wel 4 vv's die onder aanval liggen, geeft os waar nodig, plant verschillende aanvallen. Antonius en sommige andere spelers doen niet eens MEE met die acties. Korte en harde aanpak, zij worden geëdeld. Je kan zeggen dat het backstab is maar zij hadden beter moeten weten. Er zijn wel minstens 10 pm's verstuurd naar antonius door caporzo waar gezegd wordt wat er mankeert. Hij heeft wel elke 2 weken een geel bolletje, doet niet mee aa stamacties, en gaat nu ook nog eens een intern probleem openzetten op het AF. ZWAK.