Oneerlijk spel anno 2021

Reactiescore
487
Mien boost nooit

Onacceptabel dat juist jij @Burger hier mien een slecht imago probeert aan te smeren. Walgelijke actie van je burgertje nooit van jou verwacht

Zeer teleurgesteld
 
Reactiescore
1.918

DeletedUser84257

Guest
Mien boost nooit

Onacceptabel dat juist jij @Burger hier mien een slecht imago probeert aan te smeren. Walgelijke actie van je burgertje nooit van jou verwacht

Zeer teleurgesteld

Doe niet alsof ze jou niet aangesproken hebben om te boesten??
Zo niet, dan behoor je duidelijk niet tot de inner circle...
 
Reactiescore
1.752
Erg jammer om te zien dat er van het topique wordt afgeweken door enkele spelers die zich tot de tw-elite wanen. Burger uit zijn (terechte) bezorgdheid en anderen trachten de focus te verleggen van het probleem wat luistert naar de naam Reef intoe speejs.
Ik hoop ten harte dat er vanuit het officiële tw-team kan worden gereageerd en/of gehandeld om dit onacceptabele, laffe en zwakke spel af te straffen.

Bedankt voor het delen @Burger , erg moedig en we mogen de tw-elite niet ons als kleinere spelers laten bepalen!!!1!!1
 

DeletedUser84257

Guest
Erg jammer om te zien dat er van het topique wordt afgeweken door enkele spelers die zich tot de tw-elite wanen. Burger uit zijn (terechte) bezorgdheid en anderen trachten de focus te verleggen van het probleem wat luistert naar de naam Reef intoe speejs.
Ik hoop ten harte dat er vanuit het officiële tw-team kan worden gereageerd en/of gehandeld om dit onacceptabele, laffe en zwakke spel af te straffen.

Bedankt voor het delen @Burger , erg moedig en we mogen de tw-elite niet ons als kleinere spelers laten bepalen!!!1!!1

BEDANKT dat toch iemand dit serieus neemt.

Vrees niet, onze connecties met de stammen in de buurt worden sterker en complotten worden gesmeed

mvg
 
Reactiescore
16
The remedy, Time does matter, niet in de haak, Istari , Only Candy, etc etc

Blijkbaar allemaal onder de naam van : Rave Into Space

Mien jij moet echt fantastisch als je al deze konten likkers achter je aan kunt krijgen. #Flopspeler
 
Reactiescore
96
The remedy, Time does matter, niet in de haak, Istari , Only Candy, etc etc

Blijkbaar allemaal onder de naam van : Rave Into Space

Mien jij moet echt fantastisch als je al deze konten likkers achter je aan kunt krijgen. #Flopspeler

Ongelovelijk dat mensen zo spelen anno 2021! Volgende keer misschien z'n hele buurt pmen voor info!:rolleyes:
 
Reactiescore
2.878
Big yikes. Wat een vuiligheid. Hier zou ik mijn naam niet aan willen verbinden!!
 
Reactiescore
736
Eigenlijk is het gewoon in en in triest. Iedere wereld weer die premades, samen met 10 boost accounts per main... Leer toch gewoon eens TWen joh, schandelijk!!
 
Reactiescore
16
Tja, met zijn gehele boost team komen aanvallen... Heb wel een hele waslijst van accounts die hem helpen en berichtjes van zijn troops, hij is trouwens 90% offence voor de liefhebbers :)
 
Reactiescore
449
Sprinkle the salt!
 
Bovenaan