Oneerlijk spel anno 2021

DeletedUser84257

Guest
Beste spelers ,
Zoals ik het zie , is het einde van TW zeer dichtbij.
Op deze wereld is een stam bezig BCN deze spelers pretenderen topspelers te zijn .
Nou het zijn eerste klas valsspelers , een soort maffia .
Wat doen zij, aanvallen , heel normaal zo is TW daarvoor is het spel .
Echter zij spelen het spel niet eerlijk, men heeft een aantal kleine spelers , voor zich werken .
Kleine spelers met 300 pnt , maar wel 1050 bijl en een paar honderd lc , hiermee valt men graag aan eerst met 10 speer en 5 verkenners daarna , met wat ze werkelijk hebben , dat ze deze troepen verliezen is voor hun geen ramp men heeft in elkgeval het een en ander kunnen slopen .
dit zou allemaal nog tot een bepaalde hoogte kunnen .
Maar en nu komt het 1 speler , met een verschrikkelijke clear kennelijk opgebouwd in een paar dagen Rave into speis, deze cleard en veroverd je dorp.
dit overkwam reeds Schou069420 niet van mijn stam , mbp90 en kipvariantje en de duivel2 van mijn stam Vallei Der Wolven
deze speler doet dan ook binnen een paar uur het veroverde dorp weer overdragen aan kieyoeka , nu zou dat nog niet erg zijn maar !!!!!!
Als klap op de vuur pijl , of het nog niet voldoende is heeft gisteren zich op 1 Oktober zich aangemeld mienmaaiers gewoon een stamlid die al langer tot de stam behoort.
Zodat hij nu ook vol gepropt kan worden met gs en pp , want het is niet normaal op heden 17.09 uur op 2 oktober reeds op 3 k te zitten , zijn beginnersbescherming geniet tot 4 Oktober.
En dus met behulp van stamgenoten kan overgaan tot verovering van minimaal 20 dorpen binnen 7 dagen , want dat zie ik er wel van komen , als men een dergelijke tempo hanteert .
Dit resulteert in het feit dat mijn stam Vallei Der Wolven , binnen een dag of drie totaal weggevaagd zal worden , zonder dat we daar iets aan kunnen veranderen .
tenzij men van ons 7 leden grote stam verwacht dat wij dag en nacht aan de pc gaan hangen , en dan nog zien dat dit slechts 24 uur zal zijn .
Als de heren van TW zo graag door willen gaan met dit spel of enkel nog snel hun zakken willen vullen .
Dan is het nu tijd om in te grijpen , of het is te laat , bijna heel wereld 76 bestaat op een redelijke groep na uit pp pakkers , want van het spel opzicht hoef je niks meer te verwachten.
Ik kan dus enkel hopen dat TW ingrijpt om het spel eerlijker te maken , of en dat verwacht ik wel dat voor het einde van het jaar honderden het hebben opgegeven
 
Reactiescore
449
Ik zie mijzelf hier niet in terug mvg.
 

DeletedUser84257

Guest
wat te doen om deze rotzooi te kunnen uithalen .
dat is heel simpel
ga met een team op verschillende werelden pp verzamelen .
als dat is gelukt , ga je allen naar 1 wereld , op deze wereld heb je van het team 2 kopmannen
deze gaan in de eerste nacht all gs gestort door de rest van het team oppikken , in de tweede nacht gebeurd hetzelfde , aangezien tw ook elke minuut een storting doet , kijk het maar na , kwestie van ff de beurs in de gaten houden .
scoor je in de nacht maar zo ff 100 k gs aangekocht met pp.
de overige leden verkopen gs voor pp , dus deze kan later weer gestort worden op de twee toppers .
als dit alles is gebeurd komt er een periode dat men onderling gs kan sturen , dat is het moment waarop 1 van de teamleden , opnieuw start zoals nu dus gebeurd .
en deze krijgt dus van de rest leden massa gs gestort , en zal dus dankzij zijn pp een vliegende start maken
 

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
2.020
mien weer aan het stabben

het is wachten op de eerste wereld waar het niet gebeurt

jammer om te zien hoe het er in de hogere regionen van tw aan toe gaat
 
Reactiescore
449
COMBINO DIT IS ONACCEPTABEL GEDRAG, OP DEZE MANIER KUN JE NIET ALS GOEIE SPION FUNGEREN BIJ IL LEONE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

DeletedUser84257

Guest
dat denk je maar , oude accounts kun je gerust op storten , als weg om deze dus naar anderen te storten
vandaag nog gedaan , pp gestort naar een oud accountant , echter vergiste mij , deze had ik reeds lang gewist dus ook de email adres , heb nu goede hoop dat tw dit alsnog kan rechtzetten , maar via dat heel oude account kan ik vrijelijk storten dus de maas is heus nog wel aanwezig
ik ben reeds 10 jaar tw speler . maar daar zal spoedig een eind aan komen
want dit is niet leuk meer .
van een account 400 dorpen 1 miljoen pnt zal nooit meer sprake zijn
laat staan 5 dorpen
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
slotje graag
 
Reactiescore
2.477
Leuk topiqueske en volledig mee eens. Fuck alle abuserkes en boosters

Ps:
Wie wilt BOESTEN voor kyuka? Stuur berichtje!
 
Bovenaan