One small step for man,

Reactiescore
1.770
one giant leap for mankind.

Beste forumvrienden,

Vandaag is een belangrijke dag. Ik ga waar weinig mij voorgingen, en doorbreek zo grenzen waarvan we dachten dat het onmogelijk was ze te breken. Vandaag behaal ik de volgende mijlpaal.

Het begon allemaal meer dan tien jaar geleden, toen ik voor het eerst kennismaakte met het VF. Mijn carrière op dit forum nam een vliegende start. Door enkelen benijd, maar vooral door velen geliefd. Wat waren het mooie tijden, de gloriejaren van ons forum.

Maar jullie licht aan de hemel verdween. Ik zocht tijd voor mezelf en vond die ook. Mijn verhaal werd officieel neergeschreven in de annalen van het forum, gevolgd door een punt. Geschiedenis werd legende, legende werd mythe. Jarenlang verdween ik uit het openbare forumleven. Maar nooit werd ik vergeten.

Het werd pikzwart op het forum. Maar na een jarenlange pauze kwam ik terug, en hoe. WvW-kneusjes werden verjaagd, en ook de strijd tegen de tirannie van mods werd nieuw leven ingeblazen. En in mijn kielzog kwamen vele andere oude rotten weer piepen. Het forum kent weer activiteit als in de gouden dagen. Het VF werd in ere hersteld.

En net nu de zon, na een lange donkere nacht, terug opkomt voor ons mooi forum, dient het volgende hoogtepunt zich aan. Met dit topic maak ik immers mijn 20.000e post. Een huzarenstukje. Maar vooral een symbool voor de wedergeboorte van het Vrij Forum. Daarom wil ik jullie allemaal bedanken. Iedereen die lid is van de VF-familie. Bedankt om mij tot het uiterste van mezelf te drijven.

Het VF zal nooit sterven.

jullie simeco

1603983352507.png
 
Reactiescore
1.770
bedankt allemaal en in het bijzonder arbeitman mohniels1, ctrl alt del, combino pastasaus, westkip en materlotti
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Idd hij vergeet mij. Proficiat
 
Reactiescore
3.536
Gefeliciteerd Simeco, ik moet nog een postje of 250 ondernemen om ook deze geweldige prestatie te kunnen behouden wat enkel de allergrootste is weggelegd.
 
Reactiescore
1.238
Gefeliciteerd kikkermans.
Volgende uitdaging 100 zinnige posts in je forum bestaan?
 
Bovenaan