One Revenge vs. Consortium

DeletedUser26726

Guest
Hierbij dan onze verklaring.

Wegens aanhoudende paranoia, kansloze acties, muggenzifterij en slechte buren.
Hierbij het topic: Oorlogsstatistieken voor Bier en fun!

Even wat informatieve stats:

Op plek nummer 5 staat cons met 290 mln punten en een gemiddele 8,5 mln per speler. 34 spelers zijn vertegenwoordigd.
Op plek nummer 7 staat One met 139 mln punten en een gemiddelde 10,7 mln per speler. 12 spelers zijn vertegenwoordigd.

Ik tel Mirah express niet mee, dat is een intern geworden waar wij geen afstand van kunnen doen.

Moge de beste winnen en het account Mirah snel beslecht zijn.

:D
 

DeletedUser

Guest
Succes One :D. We gaan vast voor een leuke actieve oorlog, als ik jou zo hoor en nu al bezig zie.

Die tegen Sinner hadden we volgens het spel gewonnen omdat jullie ineens allemaal vertrokken naar Zero, dus wie weet hebben we deze keer het geluk dat de oorlog voort blijft duren. Toen was het al om "Aanhoudende grens conflicten". We zijn wel een aanhoudende stam lijkt het :p
Wel een beetje oneerlijk natuurlijk, jullie hebben een hoger gemiddelde :rolleyes: *just kidding*

Nog wat extra informatie:
TWstats linkjes:
Cons. - Overnames van Cons. op One
One - Overnames van One op Cons.

Overnames geven misschien een beetje verkeerd beeld omdat Mirah er tot afgelopen weekend alleen in zat.

Kaartje:
 

DeletedUser

Guest
Gebeurt niet veel hier, naast het externen van Mirah

Statistiekjes na een klein weekje van "oorlog":
Zijde 1:
Stammen: Cons.
Zijde 2:
Stammen: One

Timeframe: 10/10/2011 15:30:00tot16/10/2011 17:30:58

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 229
Kant 2: 4
Verschil: 225

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 2,031,650
Kant 2: 36,096
Verschil: 1,995,554

chart
Waarvan Mirah's verliezen tellen voor 206 van de 229 overnames.

Omdat er toch maar weinig interesse is hier laat ik dit topicje verder ook maar weer met rust :p
 

DeletedUser

Guest
Van Cons. uit gezien: verder Mirah en Gambler externen. Was tijdelijk nieuwe speler op Mirah die wat dorpjes terugpakte, maar die lijkt het alweer opgegeven te hebben. Omegasun zat wat aan te vallen met volle/halve/mini clears. Corzar is actief bezig geweest en heeft ook wat aan zitten vallen en dorpen overgenomen waarvan een deel weer is teruggepakt.

Pas als Mirah en Gambler weg zijn kan het interessant worden denk ik. Echt oorlog is het tot nu toe niet. Bij One is het veel internen zo te zien, vast stilte voor de storm.

Misschien nog verhaaltje van de kant van de oorlog verklaarder?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser26726

Guest
Van Cons. uit gezien: verder Mirah en Gambler externen. Was tijdelijk nieuwe speler op Mirah die wat dorpjes terugpakte, maar die lijkt het alweer opgegeven te hebben. Omegasun zat wat aan te vallen met volle/halve/mini clears. Corzar is actief bezig geweest en heeft ook wat aan zitten vallen en dorpen overgenomen waarvan een deel weer is teruggepakt.

Pas als Mirah en Gambler weg zijn kan het interessant worden denk ik. Echt oorlog is het tot nu toe niet. Bij One is het veel internen zo te zien, vast stilte voor de storm.

Misschien nog verhaaltje van de kant van de oorlog verklaarder?

Je schetst het niet helemaal goed... De nieuwe speler was een geintje... dat was ikzelf die idd met def en mini clears even 30 dorpen terughaalde en cons alleen maar kon toekijken :rolleyes: Corzar heeft er ook een beetje mee zitten rotzooien... we hebben er een andere speler op gehad, maar zelfs die zag het niet zitten ;) Aangezien het account niet verknald is maar gewoon verloren... gaat er niet veel moeite en tijd in gestoken worden

Je ziet het dus goed dat het eerst nog even internen is en wat over en weer geknal totdat de dorpjes verdeeld zijn.

Maar dit is geen sprint maar een marathon dus we moeten even geduld hebben voordat we eens laten zien of het handig is dat jullie puinhoop mini clusters hebben of wij enorme :cool:
 

DeletedUser26726

Guest
Anyway sinds vannacht nieuwe ontwikkeling, een onverlaat is op Mirah geweest.... hierdoor zijn er enkele onderwerpjes gewist en wat fora verdwenen. Er is zelfs een poging geweest vrede te stichten... An sich geen ramp wij hebben toch niets anders als spam te melden... maar dit betekende wel dat Mirah + Gambler ook bij ons verwijderd zijn.

Gekke was dat niemand het forum opmerkte maar wel het woord vrede, dat is een vies woord en elk voorstel van ons moet men dus niet serieus nemen.... Dus als de mensen van lief en cons dachten dat het feestje voorbij is... nope helaas. Dit was gewoon een bug in ons ledenbeleid.

Alsnog wil ik benadrukken dat wij de oorlog voortzetten :D

Alvast onze gemeende excuses voor het valse vredesaanzoek.
 

DeletedUser

Guest
dit is gwn onzin omega goed uitgelegd ik zelf kwam pas laat online vandaag dus had niks gemerkt van die actie:%

kevin
apparatenplan
 

DeletedUser

Guest
Verontschuldiging aanvaard ;)
Ik dacht al, eerst dit zeggen: "Ik tel Mirah express niet mee, dat is een intern geworden waar wij geen afstand van kunnen doen."
en dan toch de stam uit zetten :p. Gelukkig had ik het vredesaanbod vanochtend niet opgemerkt, anders was ie direct aangenomen! :p

Ik schetste het verhaal zoals het er vanuit onze kant uit ziet. Gelukkig heb je het nu mooi opgehelderd en weten we wat ons voor hel te wachten staat als Mirah eenmaal verdwenen is (of al eerder :eek:).
 

DeletedUser

Guest
dit is gwn onzin omega goed uitgelegd ik zelf kwam pas laat online vandaag dus had niks gemerkt van die actie:%

kevin
apparatenplan
 

DeletedUser

Guest
k*t kevin maak nou zelf eens een acc aan want dalijk word ik banned door jou met je duppele posten :mad::p
 

DeletedUser

Guest
Op maikellzz is gewoon schizofreen. Daar lijkt het wel op. Hoi ik ben kikker. -> 5 min later. Hoi ik ben een pad. :p
 

DeletedUser

Guest
Van Cons. uit gezien: verder Mirah en Gambler externen. Was tijdelijk nieuwe speler op Mirah die wat dorpjes terugpakte, maar die lijkt het alweer opgegeven te hebben. Omegasun zat wat aan te vallen met volle/halve/mini clears. Corzar is actief bezig geweest en heeft ook wat aan zitten vallen en dorpen overgenomen waarvan een deel weer is teruggepakt.

Pas als Mirah en Gambler weg zijn kan het interessant worden denk ik. Echt oorlog is het tot nu toe niet. Bij One is het veel internen zo te zien, vast stilte voor de storm.

Misschien nog verhaaltje van de kant van de oorlog verklaarder?

het klopt dat er een nieuwe speler op gekomen is en dan ben ik :) heb paar dorpjes gepakt maar het account was zwaar verkracht...

9/10 geen stal + karzene in 1 dorp??? (wat een tactiek!:eek:)
kerken waren er niet (met dank aan Omega die dit al deels had terug gemaakt)
muren 0 maar boederij vol ??
hoofdgebouw 5 boederij vol ??
alles mix dorpen ??
etc etc...

het account is niet te redden dus ga ik er verder ook geen moeite meer voor doen heb dat toch wel eventjes vol gehouden maar is geen doen ;) maar ik kom op een ander account dus we zullen zien:) in ieder geval succes Cons
 
Bovenaan