[Discussietopic] One Night Ultimate Werewolf (WvW Ranking)

DeletedUser73803

Guest
Wacht even nu merk ik wel wat vreemds op. Je krijgt één minpunt als je als goedje op een medegoedje stemt, terwijl je (zonder wolven) juist wint door dit te doen?
 

DeletedUser52001

Guest
wat naast de normale potjes gespeeld gaat/kan worden.

Dit mag dus niet ;)

Waarom mag dit niet? Het is niet een normaal wvw-potje (net als die speedrondes) en het idee is dat het tussen de normale potjes wordt gespeeld. Dus bijv; normaal rondje, onuw rondje (inschrijftopic volgende potje alvast open), normaal rondje, etc.

Omdat er ook door meerdere mensen al eens gezegd is dat een ranking leuk zou zijn, maar dat te moeilijk gaat worden met normalr wvw potjes. Hiermee kan het perfect dus.

Klinkt leuk Marwo! Alleen het was eerst echt heel vaag hoe je dat winnen doet, maar ik snap hem.
Maar ik neem aan dat de speciale acties vóór de lynch gedaan worden?

Speciale acties gebeuren in de nacht (topic dan nog dicht) dus als iedereen begint met posten zijn alle acties al geweest.

Wacht even nu merk ik wel wat vreemds op. Je krijgt één minpunt als je als goedje op een medegoedje stemt, terwijl je (zonder wolven) juist wint door dit te doen?

Ja, puntentelling is vooral nog een concept nu. Maar makkelijk te veranderen naar; op een goedje stemmen (als er minstens 1 wolf in het spel zit: + 1 punt
 

DeletedUser75763

Guest
Leuk idee :) Puntentelling kunnen we ook nog aanpassen na een paar oefenpotjes. Dan kunnen we kijken of het een beetje werkt enzo.
 

DeletedUser

Guest
Die speedrondes worden via skype ipv forum gespeeld. Dit wordt op het forum gespeeld en ondermijnt de activiteit van de normale potjes dus dit mag niet ;). Dus je moet gewoon in het stemtopic winnen.
 

DeletedUser73803

Guest
Onzin, dan speel je het buiten het WvW subforum en mag het ineens wel zeker?
 

DeletedUser75763

Guest
Die speedrondes worden via skype ipv forum gespeeld. Dit wordt op het forum gespeeld en ondermijnt de activiteit van de normale potjes dus dit mag niet ;). Dus je moet gewoon in het stemtopic winnen.

Het gaat gewoon tussen de potjes door. Verder mocht w37 ook gewoon een potje spelen dus mogen anderen dat ook gewoon. Snap niet wat je nou moeilijk doet.
 

DeletedUser52001

Guest
Die speedrondes worden via skype ipv forum gespeeld. Dit wordt op het forum gespeeld en ondermijnt de activiteit van de normale potjes dus dit mag niet ;). Dus je moet gewoon in het stemtopic winnen.

Ik denk dat dit eerder ervoor gaat zorgen dat de normale potjes weer actiever worden, dan dat het de activiteit ondermijnt. Daarnaast, zoals ik al heb gezegd, gaat het niet tijdens de normale potjes gebeuren, maar er tussendoor. In geen geval gaat het dus tegen de normale potjes in.

Daarnaast doe je alsof ik eenmalig een speciale ronde wil doen, en that's it. Als ik eenmalig wat wil doen, dan doe ik inderdaad gewoon mee met normale inschrijvingen, maar dit is een geheel nieuw concept en daarom stel ik het hier voor.
 

DeletedUser

Guest
Ik denk dat dit eerder ervoor gaat zorgen dat de normale potjes weer actiever worden, dan dat het de activiteit ondermijnt. Daarnaast, zoals ik al heb gezegd, gaat het niet tijdens de normale potjes gebeuren, maar er tussendoor. In geen geval gaat het dus tegen de normale potjes in.

Daarnaast doe je alsof ik eenmalig een speciale ronde wil doen, en that's it. Als ik eenmalig wat wil doen, dan doe ik inderdaad gewoon mee met normale inschrijvingen, maar dit is een geheel nieuw concept en daarom stel ik het hier voor.

Dus tussen de potjes door dat betekent dus minder tijd voor normale potjes, en meer tijd om de grote Marwo-show op te voeren?

Beter doe je maar meer je best als speler van de bestaande potjes voordat je hier energie in gaat steken.
 

DeletedUser75763

Guest
Dus tussen de potjes door dat betekent dus minder tijd voor normale potjes, en meer tijd om de grote Marwo-show op te voeren?

Tussen de potjes door heb je alleen inschrijftopic dus je zit alleen maar een beetje te haten.
 

DeletedUser52001

Guest
Dus tussen de potjes door dat betekent dus minder tijd voor normale potjes, en meer tijd om de grote Marwo-show op te voeren?

Beter doe je maar meer je best als speler van de bestaande potjes voordat je hier energie in gaat steken.

Waarom maak jij het in hemelsnaam persoonlijk?
Volgensmij gaat het je niet eens om het idee, maar gewoon om dat ik de gene ben die er mee komt. Beetje kinderachtig hoor.
Daarnaast heb jij ook helemaal niet het alleen recht om hier over te beslissen, dus doe ook niet zo?
Ik stel dit idee voor aan iedereen op het wvw forum, en als bijna iedereen voor is, dan kan het gewoon gebeuren. Als er veel mensen die hier wvw spelen het geen goed idee vinden, dan gaat het niet door, maar zoals ik het nu zie zijn alle reacties hier gewoon positief, behalve die van jou, en jij zit enkel op mij te haten.
 

DeletedUser75763

Guest
Nee hoor want het inschrijftopic is bijna altijd al open voordat de andere rol al afgelopen is, zoals nu :)

Het is de laatste tijd meermalen voorgekomen dat er gewoon nog zo een 3 dagen tussen de potjes zit. Ideaal dus voor zo een potje als Marwo heeft verzonnen.
 
Reactiescore
1.367
Lijkt me als men dit wilt spelen het gewoon gespeeld mag worden.
 

DeletedUser1435

Guest
ik ben het wel met jojor eens trouwens. meestal beginnen nieuwe potjes vlot na de oude potjes omdat de inschrijvingen al veel sneller open gaan. vaak is er dan een dag nutteloos in het speeltopic en al daarna gaat de boel beginnen. dit zou betekenen dat men toch 2 dagen moet wachten na elke ronde om deze one night stand potjes in te voeren. ik heb niks tegen one night stands maar wel met wvw ons
 

DeletedUser52001

Guest
Jij zegt wachten na elke ronde, maar hoezo weggooien als je meespeelt?
 
Bovenaan