Ondersteuning + stamlimiet

Reactiescore
1
hoi allemaal

Ik ben Wesley150
ik speel al tribalwars sinds ik 14 was, nu zie ik dat er veel veranderd is op een goede, slechte manier..
onder andere vind ik de stamlimiet van 10 op wereld 91 persoonlijk te weinig
dit had in principe gewoon verhoogd kunnen worden naar 15\20 wat een beter aantal is.

helaas is dit maar het kleinste dingetje wat ik jammer vind, ik vind dat je als bg's gewoon ondersteuning moet kunnen sturen
want wat heb je nu aan een bg buiten een gezamenlijke aanval plegen?
in mijn opzicht bied tribalwars nu de kleinere spelers nog meer problemen, als ik kijk naar het gehele plaatje is dit een middeleeuws spelletje
en in de middeleeuwen werden er ook bondgenootschappen gevormd, en ook ondersteund in gevechten
ik zou graag zien dat dit weer terug komt....
iedereen mag een mening hebben over wat ik hier neergezet heb.
maar dit is mijn mening
en ik toon alleen mijn verbeter punten aan

zet gerust jullie meningen\ puntjes hieronder


mvg

wesley
 
Upvote 0
Reactiescore
1.140
Er zijn veel dingen waar wat over te zeggen is.
maar geloof mij als je in de nieuwe tijd een wereld met hoge stamlimiet of ondersteuning buiten de stam gaat doen is de wereld echt met paar weken gespeeld.
nu is het eigenlijk al zo dat 10 te veel is liefst heb je iets van 4 tot 6 zodat de top accounts beetje verspreid zijn over meer dan 2 stammen.
 
Reactiescore
397
Er zijn veel dingen waar wat over te zeggen is.
maar geloof mij als je in de nieuwe tijd een wereld met hoge stamlimiet of ondersteuning buiten de stam gaat doen is de wereld echt met paar weken gespeeld.
nu is het eigenlijk al zo dat 10 te veel is liefst heb je iets van 4 tot 6 zodat de top accounts beetje verspreid zijn over meer dan 2 stammen.

Dus wereld 92 is over een paar weken al beslist?
 
Bovenaan