Ondersteunen farm

DeletedUser

Guest
Ik zou graag verdedigers in m'n farm steken. Wat ik me echter afvraag is: hoe haal ik de resources er dan uit? Brengen de troepen die er staan die mee wanneer ze terug huiswaards gaan? Ik denk van niet aangezien je normaal enkel resources meeneemt wanneer je aanvalt. Ik kan evenwel een dorp dat ik zelf ondersteun niet aanvallen voor de resources te halen, want dan vallen mijn legertjes elkaar aan. Moet ik misschien mijn verdedigingstroepen even weghalen wanneer ik aan het plunderen wil slaan?

Voor nog iets klein: eergisteren viel ik een leegstaand dorp binnen en bleek daar een troepenmacht te staan. Pijnlijk: 1000 bijlstrijders kwijt. De tegenpartij was evenwel slechter af, nl. een 2000 verdedigers kwijt. Ik kan niet zien wie de tegenpartij was. Kan die wél zien wie hem/haar aangevallen heeft?
 
Reactiescore
0
Verlaten dorpen houden hun manschappen in hun dorp, en ja je kan troepen in een verlaten dorp zetten maar je moet ze wel voor je aanval weghalen anders vallen je eigen troepen je eigen troepen aan:p
 

DeletedUser

Guest
als je troepen zet in een verlaten dorp kun je zien wie het aanvalt want je krijgt altijd een rapport maar denk dat je er een scout zou moeten steken:D
 

DeletedUser

Guest
Je krijgt inderdaad een report als die farm wordt aangevallen als je er troepen in zet. Je ziet echter niet wie er heeft aangevallen.

Als je een farm wilt beschermen moet je ook even kijken of er een goede muur staat, moraal op een farm is namelijk altijd 100% (indien abandonend) en is dus zelfs voor highpoint-spelers makkelijk te clearen.

En natuurlijk niet vergeten je eigen troepen eruit te halen als je de farm aanvalt. Tegen je eigen ventjes vechten is namelijk niet bepaald gunstig :p.
 
Bovenaan