Once upon a Time

DeletedUser76571

Guest
Welk purpose heb jij eigenlijk op dit AF als je zulke onzin post? Je account ontkende eerst de BG en was niet van plan zich daarom aan de NAP te houden, later opeens wel onder druk van je stam en ben je braaf gevolgd. Staat allemaal open en bloot op het AF met mooie PM gesprekken. Überhaupt zulk slechte inhoudelijke post schrijven zouden bans op moeten staan.
je hebt gelijk, ik ben een stabber.... hier komt toch nooit een einde aan dus jij je zin.
 
Reactiescore
3.576
je hebt gelijk, ik ben een stabber.... hier komt toch nooit een einde aan dus jij je zin.

Dat is een beetje een kinderachtige reactie en tevens een foute conclusie. Ik vind en heb nergens gezegd jij een stabt hebt gepleegd. Deze intentie was er zeker (gewoon heel duidelijk te zien in het PM gesprek) maar het is nooit tot uitvoering gekomen dankzij mensen die je gewezen hebben op je gemaakte afspraken.

Je bereikt veel meer sympathie door dit te erkennen dan een cynische reactie zoals hierboven. In beide gevallen trekken mensen de conclusie die ik stel enkel bij het 1 meer sympathie dan bij het ander. Dus kies wijselijk als je nog een 2de kans wil krijgen van de community op deze wereld en leer uit je fouten.
 

DeletedUser76571

Guest
Dat is een beetje een kinderachtige reactie en tevens een foute conclusie. Ik vind en heb nergens gezegd jij een stabt hebt gepleegd. Deze intentie was er zeker (gewoon heel duidelijk te zien in het PM gesprek) maar het is nooit tot uitvoering gekomen dankzij mensen die je gewezen hebben op je gemaakte afspraken.

Je bereikt veel meer sympathie door dit te erkennen dan een cynische reactie zoals hierboven. In beide gevallen trekken mensen de conclusie die ik stel enkel bij het 1 meer sympathie dan bij het ander. Dus kies wijselijk als je nog een 2de kans wil krijgen van de community op deze wereld en leer uit je fouten.
ik heb geen 2de kans nodig omdat gewoon geen stab heb gedaan. waar staat dan dat mijn stam mij hierop heeft gewezen?? ik kan me niet herinneren dat het daar met iemand over gehad heb
 

DeletedUser76571

Guest
Dat is een beetje een kinderachtige reactie en tevens een foute conclusie. Ik vind en heb nergens gezegd jij een stabt hebt gepleegd. Deze intentie was er zeker (gewoon heel duidelijk te zien in het PM gesprek) maar het is nooit tot uitvoering gekomen dankzij mensen die je gewezen hebben op je gemaakte afspraken.

Je bereikt veel meer sympathie door dit te erkennen dan een cynische reactie zoals hierboven. In beide gevallen trekken mensen de conclusie die ik stel enkel bij het 1 meer sympathie dan bij het ander. Dus kies wijselijk als je nog een 2de kans wil krijgen van de community op deze wereld en leer uit je fouten.
Enemy With A Purpose
phone.png
op 17.12. om 14:01 uur
Ik ga hier niet als stabber door de wereld gaan dus zal omgekeerd ook zo zijn.
136916_thumb
the lord of the toilet
phone.png
op 17.12. om 13:57 uur
Jullie hebben echt schijt aan moraal he? Maar ok, je zal oogsten wat je gezaaid hebt. Heel je stam trouwens.

Ik hou me aan de 7 dagen nap iig, tot jij ons aanvalt.

Yannick
Enemy With A Purpose
phone.png
op 17.12. om 13:55 uur
voor 1 dag bg, doe niet belachelijk. Of die bg er nu was of niet, veel verschil zal het niet uitgemaakt hebben op die 1 dag


dus op die 6 min heeft mijn stam mij dan op het punt gewezen dat ik da nap gwn moest aanhouden??
terwijl ik in gesprek ben met tlott en niet met mn stam.

dus denk dat het puntje dat je hier aanhaalt niet echt klopt?

mvg,
ewap
 
Reactiescore
3.576
voor 1 dag bg, doe niet belachelijk. Of die bg er nu was of niet, veel verschil zal het niet uitgemaakt hebben op die 1 dag


Ik vat het voor andere mensen even samen, ze hadden 1 dag hun PBG afgesproken en daarom vond EWAP het niet nodig om zich aan de opzeg te houden die was afgesproken.


Prima je al dan niet onder druk werd gezet door je stam of door TLOTT zijn Pm's waardoor je u kar gekeerd hebt. Daar draait het punt ook helemaal niet om, het gaat erover dat jij het in eerste instantie onzin vond om na 1 dag PBG's te zijn je u niet moet houden aan de afspraken. Dat zou een stab geweest zijn, zover is het gelukkig niet gekomen. Toch was de intentie er even en dat mag best aangekaart worden. Om dan alles weg te wuiven met 'uiteindelijk vielen we niet aan'.

Nou, mooi je uiteindelijk enkel dacht aan hem te naaien maar optijd tot inkeer bent gekomen.

52ff5b070388086112a145a7cc0ef93e.png
 

DeletedUser80612

Guest
voor 1 dag bg, doe niet belachelijk. Of die bg er nu was of niet, veel verschil zal het niet uitgemaakt hebben op die 1 dag


Ik vat het voor andere mensen even samen, ze hadden 1 dag hun PBG afgesproken en daarom vond EWAP het niet nodig om zich aan de opzeg te houden die was afgesproken.


Prima je al dan niet onder druk werd gezet door je stam of door TLOTT zijn Pm's waardoor je u kar gekeerd hebt. Daar draait het punt ook helemaal niet om, het gaat erover dat jij het in eerste instantie onzin vond om na 1 dag PBG's te zijn je u niet moet houden aan de afspraken. Dat zou een stab geweest zijn, zover is het gelukkig niet gekomen. Toch was de intentie er even en dat mag best aangekaart worden. Om dan alles weg te wuiven met 'uiteindelijk vielen we niet aan'.

Nou, mooi je uiteindelijk enkel dacht aan hem te naaien maar optijd tot inkeer bent gekomen.

52ff5b070388086112a145a7cc0ef93e.png


Misschien moet je eerst het hele verhaal weten voor dat je kan gaan zeggen maar de intentie is er wel geweest?

EWAP heeft nooit de intentie gehad om tijdens de nap van 7 dagen Tlot aan te vallen, vanuit de stam uit is hier ook gewoon rekening mee gehouden zodat EWAP de NAP gewoon aanhield.
 
Reactiescore
3.576
Zoals je in het PM gesprek duidelijk kan lezen vond EWAP het onzin dat hij zich aan de 7 dagen NAP zou moeten houden omdat er maar 1 dag een PBG was afgesproken.

Mijn argumentatie is het PM gesprek waaruit ieder mens met een standaard gemiddeld IQ kan concluderen wat ik eruit concludeer. Mijn vraag voor jou, wat is jou argumentatie om de mijne onderuit te halen? En voor alle duidelijkheid is zeggen we het hele verhaal niet kennen geen argumentatie. Wat wel argumentatie is, is dat jij het hele verhaal aantoont waardoor mijn perceptie van het PM gesprek al dan niet zou doen wijzigen. Tot die tijd stel ik vast wat ik vast stel op basis van gegronde bewijzen.

52ff5b070388086112a145a7cc0ef93e.png
 

DeletedUser76571

Guest
voor 1 dag bg, doe niet belachelijk. Of die bg er nu was of niet, veel verschil zal het niet uitgemaakt hebben op die 1 dag


Ik vat het voor andere mensen even samen, ze hadden 1 dag hun PBG afgesproken en daarom vond EWAP het niet nodig om zich aan de opzeg te houden die was afgesproken.


Prima je al dan niet onder druk werd gezet door je stam of door TLOTT zijn Pm's waardoor je u kar gekeerd hebt. Daar draait het punt ook helemaal niet om, het gaat erover dat jij het in eerste instantie onzin vond om na 1 dag PBG's te zijn je u niet moet houden aan de afspraken. Dat zou een stab geweest zijn, zover is het gelukkig niet gekomen. Toch was de intentie er even en dat mag best aangekaart worden. Om dan alles weg te wuiven met 'uiteindelijk vielen we niet aan'.

Nou, mooi je uiteindelijk enkel dacht aan hem te naaien maar optijd tot inkeer bent gekomen.

52ff5b070388086112a145a7cc0ef93e.png
haha en het gesprek van 4 min later waar er staat dat ik geen stabber wil zijn en me hier aan ga houden is weer geknipt :D niet normaal :D en ik ging zoiezo tlott niet aanvallen want mijn plannen waren al om op jossewostichelaar te gaan.
maargoed ga hier niet verder op in gaan het heeft immers toch geen zin. je hebt jouw mening over wat er is gebeurd en die zal zo blijven. er staat ook niet dat ik me niet aan die nap zou houden, dus wat je beweert is enkel maar afgeleid uit de zin voor 1 dag bg, doe niet belachelijk. Of die bg er nu was of niet, veel verschil zal het niet uitgemaakt hebben op die 1 dag )
 
Reactiescore
3.576
haha en het gesprek van 4 min later waar er staat dat ik geen stabber wil zijn en me hier aan ga houden is weer geknipt :D niet normaal :D

Het is niet 'weer geknipt' maar gewoon dezelfde screen die TLOTT plaatste op het AF. Maar probeer gewoon eens inhoudelijk te lezen wat ik zeg, want dat lijkt hier atm het grootste struikelblok te zijn.

Ik zeg dat jij de intentie had u niet te houden aan de NAP zoals er duidelijk te lezen valt. Dit voor meer minuten dan je zelf aangeeft al is dat totaal irrelevant. Ik baseer mij niet enkel op die ene zin maar op de volledige screen. Mijn mening blijft enkel als de tegenpartij niet met deftig materiaal komt zoals nu het geval is.

Ik heb er verder ook geen behoefte meer voor er nog woorden aan vuil te maken, dus in ieder geval komen we daar wel in overeen. Fijne avond verder :)
 

DeletedUser76571

Guest
Het is niet 'weer geknipt' maar gewoon dezelfde screen die TLOTT plaatste op het AF. Maar probeer gewoon eens inhoudelijk te lezen wat ik zeg, want dat lijkt hier atm het grootste struikelblok te zijn.

Ik zeg dat jij de intentie had u niet te houden aan de NAP zoals er duidelijk te lezen valt. Dit voor meer minuten dan je zelf aangeeft al is dat totaal irrelevant. Ik baseer mij niet enkel op die ene zin maar op de volledige screen. Mijn mening blijft enkel als de tegenpartij niet met deftig materiaal komt zoals nu het geval is.

Ik heb er verder ook geen behoefte meer voor er nog woorden aan vuil te maken, dus in ieder geval komen we daar wel in overeen. Fijne avond verder :)
fijne avond ;)
 
Bovenaan