Once upon a Time

Reactiescore
3.452
Om precies te zijn hebben we 24 uur lang gepraat over een bg.
Waar slaat dit antwoord op?
Er wordt een bg aangeboden vlak nadat jullie een mislukte massa hebben gedaan toch?
Van de dag van de mislukte massa tot nu zit 6/7 dagen toch?
Snap je het? Mooi
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
214
Het waren inderdaad allemaal geen nette acties, maar het is nooit de bedoeling geweest "om weer op te bouwen". Stonden nog genoeg troepen klaar, en ook bij Tjoek.

Het is niet alsof wij met voorbedachte rade die 24 uur hebben gebruikt om op te bouwen.

Bij deze het einde voor mij in deze discussie, excuses voor de "stabs".

Succes nog op deze wereld allemaal :)
tijd rekken? dat was hier helemaal niet de bedoeling. zou ook echt dom zijn van ons om maar max een weekje tijd te rekken. we hadden veel verloren op tlott. had het de bedoeling geweest om tijd te rekken zou je dit wel meer dan 1 week doen zodat de clears echt full staan.

de bg tussen mij en tlott was amper 1 dag, dus wat is daar va, tijd rekken aan???

mvg,
ewap

je begrijpt echt niet wat ik wou aantonen ewap. Het gaat niet over het feit dat je zou stabben, het gaat over het feit dzt je je eronder uit wou lullen om mee te kunnen aanvallen met de massa vandaag maar dat wou verdoezelen.

ook weer tegenstrijdige berichten van jullie beiden. Bij de ene was er veel doodgelopen en bij de andere waren er nog troepen genoeg? Hmm. Misschien moeten jullie eerst eens fatsoenlijk samen gaan zitten om jullie verhaal op elkaar af te stemmen
 
Reactiescore
3.540
Niemand nog die het zinnetje 'Ik moet ook nog even nadenken over hoe wij als Time aan Hodor laten weten dat we niet meer samenwerken. Via gewoon aanvallen of dit eerst aankondigen.' heeft opgepakt? Als jullie er aan denken om een samenwerking te laten stoppen door ze aan te vallen, zul je misschien begrijpen dat alle andere discutabele zaken nou niet direct in jullie voordeel spreken.

Dat zegt eerder het allemaal onervaren noobs zijn. Ook de zin van die PBG 'Zet je op je profiel we PBG's zijn'. Je hebt daar gewoon te maken met een hoop amateurisme en dan zijn dergelijke toestanden best te verwachten. Ik zou het nog meer op incompetentie omschrijven dan stabben tbh.

Achteraf lullen ze er ook maar een eind aan vast om er nog een beetje goed uit te komen. Enkel het feit ze een BG zouden regelen om tijd te rekken geloof ik niet meteen, ook hier lijkt het meer op incompetentie van de persoon die deze BG op poten wou zetten. Denk dat hij hier oprecht een BG wou en dacht het wel even een formaliteit was dit te regelen binnen zen stam maar dat achteraf niet zo bleek te zijn.

Dat die ene speler zich nog aan de opzeg NAP houdt is overduidelijk ook omdat enkele mensen binnen zijn stam zich daarvoor hard gemaakt hebben, want in een eerdere reactie was hij allesbehalve van plan zich daaraan te houden.
 
Reactiescore
37
je begrijpt echt niet wat ik wou aantonen ewap. Het gaat niet over het feit dat je zou stabben, het gaat over het feit dzt je je eronder uit wou lullen om mee te kunnen aanvallen met de massa vandaag maar dat wou verdoezelen.

ook weer tegenstrijdige berichten van jullie beiden. Bij de ene was er veel doodgelopen en bij de andere waren er nog troepen genoeg? Hmm. Misschien moeten jullie eerst eens fatsoenlijk samen gaan zitten om jullie verhaal op elkaar af te stemmen

EWAP is inderdaad veel verloren, TUW was daar in tegen niks verloren aangezien je alles had gedodged. Dat weet je zelf ook wel denk ik.
 
Reactiescore
3.452
zou ook echt dom zijn van ons om maar max een weekje tijd te rekken. we hadden veel verloren op tlott. had het de bedoeling geweest om tijd te rekken zou je dit wel meer dan 1 week doen zodat de clears echt full staan.
En hoe lang duurt het deze wereld om een clear op te bouwen ?
6 dagen ;-)
Om precies te zijn hebben we 24 uur lang gepraat over een bg.
Om precies te zijn hebben we 24 uur lang gepraat over een bg.
Er is binnen 24 uur geantwoord dat het niet door ging. Wat maakt de tijd tot nu dan nog uit?
OMG... somebody help me please!

 
Reactiescore
786
Dat zegt eerder het allemaal onervaren noobs zijn. Ook de zin van die PBG 'Zet je op je profiel we PBG's zijn'. Je hebt daar gewoon te maken met een hoop amateurisme en dan zijn dergelijke toestanden best te verwachten.

Jannes, hoe noob ben jij wel niet dat dit de eerste regel is en de meest officiële manier om een pbg te bezegelen. Alles wat je niet kan terugvinden op een speler zijn profiel is fake news. Ooit een moraalbreker gehad en die niet op je profiel gezet!? Bespottelijk gewoon!
 
Reactiescore
161
Reactiescore
766
Reactiescore
766
Is uiteindelijk maar weer een vervolg op iets waar geen einde aan komt , blijft hetzelfde voor mij.
Dat klopt, logisch, echter bewijst het nog steeds niet dat EWAP een stabber is :p
 
Reactiescore
3.540
Welk purpose heb jij eigenlijk op dit AF als je zulke onzin post? Je account ontkende eerst de BG en was niet van plan zich daarom aan de NAP te houden, later opeens wel onder druk van je stam en ben je braaf gevolgd. Staat allemaal open en bloot op het AF met mooie PM gesprekken. Überhaupt zulk slechte inhoudelijke post schrijven zouden bans op moeten staan.
 
Bovenaan