Once upon a time

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
1.367
Wie zegt wat over propaganda? Dit is pure statsvervalsing, dat jij er (weer) zoals een halvegare moet bijkomen toont maar weer genoeg aan. Heel even? Jullie hadden zeker 2maanden die VV, aangezien originele Winter al lang niet meer is gelogd, wij kunnen het weten, ik zag hem namelijk als een potentiële recruit.

Hij wist het niet, het was niet algemeen geweten in jullie eigen stam maar de vijand wist er wel van? Lekkere communicatie daar. Ik zeg net dat hij er wel bij moet, ik zeur niet over dat hij hem weg moet halen, hij hoort bij jullie dus daar moet die ook staan. ;)

"pure stats vervalsing"

599b6d1b01098581e9e566fd0247f616.png


1691a36e168f6b6bbd15dab53865e0c3.png


Hij was dus onze vijand, en in mijn ogen blijf je dan een vijand. En laat ik nou juist een lijstje gemaakt hebben met al mental zijn vijanden + legend leden die nog bestaan en (voor zover ik wist) geedeld zijn tijdens het bestaan van solo.

Tevens kunnen jullie het niet weten dat wij 2 maanden VV hadden, als je het wel weet zou ik graag bewijzen zien.

Ook is een VV van een winterfalls niet interessant genoeg om algemeen bekent te zijn.
 
Reactiescore
1.367
Eerst wist je er niet van af en nu verkondig je hier heel wat anders? Winterfalls was eigenlijk niet onze vijand, hij hielp Tasa toen Tasa nog sterk stond, dat klopt wel. Hij is nooit onze vijand geweest, ook niet toen jullie de vv 'tijdelijk' hadden. Enkel edelruimte.

Laatste weet ik niks van.

Ik kan makkelijk na vraag doen in een stamchat?
En lijkt me logisch dat als er een VV bij mental staat dat jij er niets van af weet.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
"pure stats vervalsing"

599b6d1b01098581e9e566fd0247f616.png


1691a36e168f6b6bbd15dab53865e0c3.png


Hij was dus onze vijand, en in mijn ogen blijf je dan een vijand. En laat ik nou juist een lijstje gemaakt hebben met al mental zijn vijanden + legend leden die nog bestaan en (voor zover ik wist) geedeld zijn tijdens het bestaan van solo.

Tevens kunnen jullie het niet weten dat wij 2 maanden VV hadden, als je het wel weet zou ik graag bewijzen zien.

Ook is een VV van een winterfalls niet interessant genoeg om algemeen bekent te zijn.

Goh ja, dan begrijp ik niet dat Mental die vv dan aannam en hem niet gewoon wegbashte?
Ik kan makkelijk na vraag doen in een stamchat?
En lijkt me logisch dat als er een VV bij mental staat dat jij er niets van af weet.

Ik wist er net wel van af............
 
Reactiescore
1.367

DeletedUser

Guest
Tja wij moeten natuurlijk wel moeite doen om goed te voorschijn te komen in de stats.
Zonder winterfalls is het een enorm verschil uiteraard!

Raar dat jij beweert ergens iets van af te weten en dat jij dan zegt dat jij het niet wist?
Wij hebben vv al 10 dagen niet meer binnen de stam;)
 

DeletedUser51627

Guest
Wat ben ik een oorlogsheldje :D

Zijde 1:
Spelers: Khaleesi .
Zijde 2:
Stammen: Mental

Timeframe: Voor altijd



Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 65
Kant 2: 25
Verschil: 40

chart



Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 608,024
Kant 2: 231,154
Verschil: 376,870

chart
 

DeletedUser

Guest
Jullie hadden de vv dus de hele tijd tegen ons front, hoe kan hij dan in jouw ogen de vijand zijn? Winterfalls heeft in heel zijn accountgeschiedenis 1 dorp van Mental gepakt, hoe kan je verkondigen dat jij hem als vijand beschouwd als hij nog nooit wat heeft gedaan tegen jullie?

Je lult omheen je eigen web van leugens, om toch maar een beetje beter over te komen in de stats, beetje sneu imo. Maar ik had je werkelijk ook niet hoger ingeschat. En klopt, denigrerende toon is juist een sterk punt, jij leest selectief. Niet moeilijk dat je co Mike is.

Wie zegt wat over propaganda? Dit is pure statsvervalsing, dat jij er (weer) zoals een halvegare moet bijkomen toont maar weer genoeg aan. Heel even? Jullie hadden zeker 2maanden die VV, aangezien originele Winter al lang niet meer is gelogd, wij kunnen het weten, ik zag hem namelijk als een potentiële recruit.

Hij wist het niet, het was niet algemeen geweten in jullie eigen stam maar de vijand wist er wel van? Lekkere communicatie daar. Ik zeg net dat hij er wel bij moet, ik zeur niet over dat hij hem weg moet halen, hij hoort bij jullie dus daar moet die ook staan. ;)

Goh ja, dan begrijp ik niet dat Mental die vv dan aannam en hem niet gewoon wegbashte?


Ik wist er net wel van af............

Nop, nop, nop.

Je weet er helemaal niks van af, Hij was niet de enige op winter;)
 

DeletedUser64104

Guest
Haal hem dan helemaal uit de statistieken, want dan hoort hij noch bij ons noch bij jullie. Ze hebben zich lange tijd neutraal opgesteld en zich niet gebonden aan een stam, ze wilden rustig aan doen, want ze hadden moti problemen. Vanuit Story hebben we geprobeerd om een co erop te zetten, maar dit wilden ze niet.

Later ben ik achter hun ware intentie gekomen: Kevin heeft toegezegd dat hij aan de kant stond van de stam die hij het meeste de wereldwinst gunde en dat was in zijn ogen Mental. Ik heb flinke gesprekken met hem gehad en hem geprobeerd aan mijn zijde te krijgen, maar hij bleef om de hete brei draaien. Matthew is al lang geleden gestopt, omdat Kevin al niets deed.
 
Reactiescore
1.367
Haal hem dan helemaal uit de statistieken, want dan hoort hij noch bij ons noch bij jullie. Ze hebben zich lange tijd neutraal opgesteld en zich niet gebonden aan een stam, ze wilden rustig aan doen, want ze hadden moti problemen. Vanuit Story hebben we geprobeerd om een co erop te zetten, maar dit wilden ze niet.

Later ben ik achter hun ware intentie gekomen: Kevin heeft toegezegd dat hij aan de kant stond van de stam die hij het meeste de wereldwinst gunde en dat was in zijn ogen Mental. Ik heb flinke gesprekken met hem gehad en hem geprobeerd aan mijn zijde te krijgen, maar hij bleef om de hete brei draaien. Matthew is al lang geleden gestopt, omdat Kevin al niets deed.

welke stats? Ik heb gezegd dat het simpelweg een lijstje was van mental zijn vijanden. Tot winterfalls weg is blijft hij dat dan ook.
 
Reactiescore
1.367
Annabelle door 7DtD.jpg

Deze is veel mooier :D
 
Reactiescore
1.075
gaat weer goed, weer spelers op ban?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan