Once upon a time

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
1.367
Zijde 1:
Stammen: Mental
Zijde 2:
Stammen: Solo

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames:

Kant 1: 22,594
Kant 2: 951
Verschil: 21,643

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 18
Kant 2: 33
Verschil: 15

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 190,750,789
Kant 2: 8,729,253
Verschil: 182,021,536

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 172,133
Kant 2: 312,320
Verschil: 140,187

chart



Mental in het nauw!?
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
Zijde 1:
Stammen: Solo
Zijde 2:
Stammen: Beun
Spelers: King of Love

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 360
Kant 2: 14
Verschil: 346

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 3,356,033
Kant 2: 134,355
Verschil: 3,221,678

chart




Deze zijn leuker :D
 
Reactiescore
1.367
Zijde 1:
Stammen: Solo
Zijde 2:
Stammen: Beun
Spelers: King of Love

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 360
Kant 2: 14
Verschil: 346

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 3,356,033
Kant 2: 134,355
Verschil: 3,221,678

chart




Deze zijn leuker :D


Deze kunnen er ook wat van :D

Helaas bestaat legend niet meer, zou het wat makkelijker zijn

Zijde 1:
Stammen: Mental
Zijde 2:
Stammen: Story, Para, Divine, L.E.F., Story+
Spelers: Tasarinan, WinterFalls, treibalguppen, E4glez

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames:

Kant 1: 22,614
Kant 2: 20,962
Verschil: 1,652

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 5,439
Kant 2: 707
Verschil: 4,732

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 190,925,943
Kant 2: 160,937,320
Verschil: 29,988,623

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 48,919,185
Kant 2: 6,360,381
Verschil: 42,558,804

chart
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
Waarom add je winterfalls bij die stats als winterfalls bij jullie hoort? Jullie hadden de vv van het account dus alsjeblieft zeg, hoe sneu wil je overkomen?

Zijde 1:
Stammen: Solo
Zijde 2:
Stammen: Beun, Mental
Spelers: WinterFalls, King of Love

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 547
Kant 2: 37
Verschil: 510

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 5,147,667
Kant 2: 354,939
Verschil: 4,792,728

chart




Alsjeblieft, eerlijke stats van Solo. ;)
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.367
Waarom add je winterfalls bij die stats als winterfalls bij jullie hoort? Jullie hadden de vv van het account dus alsjeblieft zeg, hoe sneu wil je overkomen?

Winterfalls heeft ook in legend gezetten en is voor mij altijd nog een vijand, wist niet dat hij "aan onze kant" staat
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
Jullie hebben zijn vv? Hoe kan je hem nog steeds als vijand beschouwen? Lol..
 
Reactiescore
1.367
Jullie hebben zijn vv? Hoe kan je hem nog steeds als vijand beschouwen? Lol..

Hij heeft mental verraden, mij verraden, dan blijft hij mijn vijand... Heb ook nooit excuses oid gezien
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
Nog steeds hoort hij bij jullie want jullie internen hem. Vrij statsvervalsend als je hem bij Story zet, zet hem maar bij jullie kant, want daar hoort die. ;)
 
Reactiescore
1.367
Nog steeds hoort hij bij jullie want jullie internen hem. Vrij statsvervalsend als je hem bij Story zet, zet hem maar bij jullie kant, want daar hoort die. ;)

Dan haal ik hem wel weg de volgende keer, ik wil natuurlijk niet de stats vervalsen als hij nergens bij hoort. En nee, hij staat niet aan onze kant, ik zou dan ook de eerste zijn die het account op delete zou gooien mocht hij in de stam komen.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
Je kan duidelijk niet lezen he? Jullie hebben de vv van het account, de originele speler speelt niet meer. Jullie internen hem, wij edelen hem mooi op. Ik vind dus wel dat hij bij jullie kant hoort. Ben er zeker van moesten wij een vv hebben aan jullie front die verliezen lijdt, dat jij hem er speciaal bij zet. Dit is pure ironie.
 
Reactiescore
1.367
Je kan duidelijk niet lezen he? Jullie hebben de vv van het account, de originele speler speelt niet meer. Jullie internen hem, wij edelen hem mooi op. Ik vind dus wel dat hij bij jullie kant hoort. Ben er zeker van moesten wij een vv hebben aan jullie front die verliezen lijdt, dat jij hem er speciaal bij zet. Dit is pure ironie.

En daar kom je weer met je denigrerende toon.
Ik heb hier een lijstje gedaan met alle vijanden waar grote winsten tegen gemaakt zijn, geen oorlogen oid. Winterfalls is voor mij gewoon vijand al hoort hij niet (meer) bij jullie kant. Dat er blijkbaar een VV van is klopt ook niet, die is weg gehaald toen hij geinternd werd en lag sporadisch bij een oude vriend van hem (wat ik hoor)
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
Jullie hadden de vv dus de hele tijd tegen ons front, hoe kan hij dan in jouw ogen de vijand zijn? Winterfalls heeft in heel zijn accountgeschiedenis 1 dorp van Mental gepakt, hoe kan je verkondigen dat jij hem als vijand beschouwd als hij nog nooit wat heeft gedaan tegen jullie?

Je lult omheen je eigen web van leugens, om toch maar een beetje beter over te komen in de stats, beetje sneu imo. Maar ik had je werkelijk ook niet hoger ingeschat. En klopt, denigrerende toon is juist een sterk punt, jij leest selectief. Niet moeilijk dat je co Mike is.
 

DeletedUser

Guest
Klopt, wij hadden heel even de vv om hem te laten internen maar werd binnen 24 uur teruggepakt en niks van gezien.
En leuk dat je op danny blijft zeuren dat hij het wel wist enzo, maar hij wist het niet want was niet algemeen binnen de stam bekent dat wij heel even de vv hadden.
En daarbij zegt danny gelijk dat hij winter er niet meer bij zet, wie blijft er zeuren? juist
Goed propaganda kan jij voeren man:eek:
 
Reactiescore
1.367
Jullie hadden de vv dus de hele tijd tegen ons front, hoe kan hij dan in jouw ogen de vijand zijn? Winterfalls heeft in heel zijn accountgeschiedenis 1 dorp van Mental gepakt, hoe kan je verkondigen dat jij hem als vijand beschouwd als hij nog nooit wat heeft gedaan tegen jullie?

Je lult omheen je eigen web van leugens, om toch maar een beetje beter over te komen in de stats, beetje sneu imo. Maar ik had je werkelijk ook niet hoger ingeschat. En klopt, denigrerende toon is juist een sterk punt, jij leest selectief. Niet moeilijk dat je co Mike is.

Ook jij leest wat je wilt lezen, er was zo nu en dan een VV van winterfalls en dus niet "de hele tijd", tevens gelden hier de woorden "de vijand van mijn vijand is mijn vriend" Maar die vriend kan nog steeds een tegenstander zijn, zoals winterfalls ook is en sinds zijn verraad altijd zal blijven. Dat hij geen dorpen kan pakken van mental betekent meteen dat hij niets gedaan heeft? Hij is, terwijl er een NAP was, naar de vijand overgelopen om vervolgens direct mee te doen met een aanval op ons, dan ben je gewoon voor altijd vijand...

Op je laatste stukje zal ik wel niet ingaan aangezien het simpelweg onzin is.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
Wie zegt wat over propaganda? Dit is pure statsvervalsing, dat jij er (weer) zoals een halvegare moet bijkomen toont maar weer genoeg aan. Heel even? Jullie hadden zeker 2maanden die VV, aangezien originele Winter al lang niet meer is gelogd, wij kunnen het weten, ik zag hem namelijk als een potentiële recruit.

Hij wist het niet, het was niet algemeen geweten in jullie eigen stam maar de vijand wist er wel van? Lekkere communicatie daar. Ik zeg net dat hij er wel bij moet, ik zeur niet over dat hij hem weg moet halen, hij hoort bij jullie dus daar moet die ook staan. ;)
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
Ook jij leest wat je wilt lezen, er was zo nu en dan een VV van winterfalls en dus niet "de hele tijd", tevens gelden hier de woorden "de vijand van mijn vijand is mijn vriend" Maar die vriend kan nog steeds een tegenstander zijn, zoals winterfalls ook is en sinds zijn verraad altijd zal blijven. Dat hij geen dorpen kan pakken van mental betekent meteen dat hij niets gedaan heeft? Hij is, terwijl er een NAP was, naar de vijand overgelopen om vervolgens direct mee te doen met een aanval op ons, dan ben je gewoon voor altijd vijand...

Op je laatste stukje zal ik wel niet ingaan aangezien het simpelweg onzin is.

Eerst wist je er niet van af en nu verkondig je hier heel wat anders? Winterfalls was eigenlijk niet onze vijand, hij hielp Tasa toen Tasa nog sterk stond, dat klopt wel. Hij is nooit onze vijand geweest, ook niet toen jullie de vv 'tijdelijk' hadden. Enkel edelruimte.

Laatste weet ik niks van.
Klopt, wij hadden heel even de vv om hem te laten internen maar werd binnen 24 uur teruggepakt en niks van gezien.
En leuk dat je op danny blijft zeuren dat hij het wel wist enzo, maar hij wist het niet want was niet algemeen binnen de stam bekent dat wij heel even de vv hadden.
En daarbij zegt danny gelijk dat hij winter er niet meer bij zet, wie blijft er zeuren? juist
Goed propaganda kan jij voeren man:eek:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan