Once upon a time

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
1.075
zoals ik al zei heb ik er een heleboel geblocked en daarna leeg gezet, zo moeilijk te begrijpen is dat niet toch?
er stond overigens nog meer dan genoeg deff in die dorpen (op 1 stack na) om z'n overige clears nog te slopen.
 
Reactiescore
57
Ik vind niet dat iemand anders de titel n00b (met ere!) mag dragen dan Cornelis Rex :mad:

Die vergeet ik niet, maar als je op een account komt Henri, die al kapot is en waarvan de troepen grotendeels gecleard zijn, dat je dan een paar uur nodig hebt om alles zo te zetten, dat er niets meer verloren gaat. Op een account die heel is, voor aankomst van de troepen, verlies ik geen dorpen.

Jullie kennen Cornelis Rex wss niet, maar dat was zijn wel verdiende ere titel en niemand anders verdient hem.

Tuurlijk kennen we CR wel. Mooie baas was dat :D
 

DeletedUser

Guest
repeat..... Cabbie pakte zirkum terug terwijl zirkum niet voor jullie was en niet aan jullie gegeven. Moet ik het nog vaker zeggen?

Jij leeft in een illusie van de 'waarheid' die je voor jezelf hebt gecreëerd. De feiten liggen op tafel en deze kun je niet weerleggen. Moeilijker dan dat is het niet en zal het ook nooit worden. Het is nu nog de vraag wanneer jij je ogen gaat openen, maar misschien gebeurd dat wel nooit aangezien het je goed uit komt dat je zo nu en dan ergens onterecht over kunt zeuren.

Scroll daar naar beneden en je leest mn reaccties.

Ja klopt en die reacties waarmee je de discussie hebt afgesloten bij de pagina's die ik heb genoemd zijn ook echt van toegevoegde waarde..

Met cleo zijn afspraken dus ja dan zouden we er wat van zeggen ja ;)


Dan zegt die pm ook niks net zoals je post.

:eek::eek:

Jij hebt mij beloofd dat je met een fairplay voorstel zou komen en dat weet je best

Ik heb je beloofd dat ik de discussie intern zou openen. Het is logisch dat ik geen beloftes kan maken waarvan ik niet zeker weet of ik ze kan nakomen en daarom heb ik dat dus ook niet gedaan. Of denk je dat ik alles alleen beslis?

Je weet zelf ook dat dit actie reactie is. Sommige spelers doen het liever niet en anderen wel. Sommige spelers doen het enkel als de vijand het ook doet en aangezien er geen afspraken zijn blijf je het houden. Als 1 speler van de vijand het doet is dat al genoeg aanleiding. YKMN zou wellicht geen katta;s hebben gebruikt maar andere mental spelers wel. En daar ga je dan dus al

Wat heeft Beun jullie dan misdaan waardoor het actie reactie is? Verder zijn er geen afspraken over en kunnen we elkaar wat dat betreft weinig verwijten, maar je hebt toch nog zoiets als morele waarden en wat mij betreft hoort het plat schieten van smederijen daar niet bij. Naar mijn weten zijn er geen Mental spelers die smederijen hebben afgebroken voordat dit bij YKMN werd gedaan door Legend en Story.

Niet door mij dacht ik. En uuhm, RR, Swag, Mompel. Effect, en pogingen uit story. Kom op jordy we doen het hier allemaal en dan nu story proberen in het slechte daglicht te zeggen. Je bent bijna net zo grappig als henri

Mompel en Effect kun je niet echte vijanden noemen. In de tijd dat wij Danny hebben binnen gehaald waren we er niet eens op van de hoogte dat Effect een BG was van Cyan, dat kwam later pas aan het licht. Dat daar gelaten is dat een hele tijd terug en wat mij betreft irrelevant bij de genoemde vergelijkingen. Mental heeft nooit op eigen initiatief geprobeerd om spelers uit Story te rekruteren en dat zal ook nooit gebeuren. Daarnaast heeft Mental ook nog nooit accounts van Story gerekruteerd, maar Story daar in tegen wél van Mental en jullie proberen spelers uit Beun tijdens de oorlog te rekruteren. Het is dus logisch dat wij jullie op de feiten wijzen en min of meer terecht met het hypocriete gedrag dat jullie telkens weer vertonen.

Ik ben overigens niet degene die telkens weer de discussie aan gaat, maar juist degene die telkens weer op jullie onzin moet in gaan. Voornamelijk de onzin die jij hier wekelijks weer aanhaalt. Story probeert Mental al in het slechte daglicht te zetten zolang de stam bestaat.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.075
Dus niet weggegeven.

wow jij kan echt niet lezen. Ik heb eerst een bakkie clears gesloopt. Daarna zet ik ze leeg, zelf als ik nog 20+ clears kan opvangen in die cf's terwijl er nog amper 15 clears per dorp kwamen.
waarom zou ik ze leegzetten en de overige troepen in een barb zetten? Omdat ik ze wegdeed, beetje logisch nadenken is ook niet aan jou besteed blijkbaar.
 

DeletedUser38246

Guest
wow jij kan echt niet lezen. Ik heb eerst een bakkie clears gesloopt. Daarna zet ik ze leeg, zelf als ik nog 20+ clears kan opvangen in die cf's terwijl er nog amper 15 clears per dorp kwamen.
waarom zou ik ze leegzetten en de overige troepen in een barb zetten? Omdat ik ze wegdeed, beetje logisch nadenken is ook niet aan jou besteed blijkbaar.

Vandaar dat in alle dorpen de muur 17 werd en er op 1 na overal nog 18 clears liepen..
 

DeletedUser26931

Guest
wow jij kan echt niet lezen. Ik heb eerst een bakkie clears gesloopt. Daarna zet ik ze leeg, zelf als ik nog 20+ clears kan opvangen in die cf's terwijl er nog amper 15 clears per dorp kwamen.
waarom zou ik ze leegzetten en de overige troepen in een barb zetten? Omdat ik ze wegdeed, beetje logisch nadenken is ook niet aan jou besteed blijkbaar.

Klopt dat schijnt een van zijn sterke punten te zijn tezamen met een plaat voor een bepaalde plaats.

Ik heb overigens begrepen dat de plaat op die plaats verplicht is in Story. Tevens dien je op een bepaalde manier te kunnen lezen anders schijn je namelijk niet alle sprookjes van de Story-vertellers te kunnen/willen geloven.
 

DeletedUser

Guest
Wat heeft Beun jullie dan misdaan waardoor het actie reactie is? Verder zijn er geen afspraken over en kunnen we elkaar wat dat betreft weinig verwijten, maar je hebt toch nog zoiets als morele waarden en wat mij betreft hoort het plat schieten van smederijen daar niet bij. Naar mijn weten zijn er geen Mental spelers die smederijen hebben afgebroken voordat dit bij YKMN werd gedaan door Legend en Story.

Er is niks mis met het kata'en van smederijen.

wow jij kan echt niet lezen. Ik heb eerst een bakkie clears gesloopt. Daarna zet ik ze leeg, zelf als ik nog 20+ clears kan opvangen in die cf's terwijl er nog amper 15 clears per dorp kwamen.
waarom zou ik ze leegzetten en de overige troepen in een barb zetten? Omdat ik ze wegdeed, beetje logisch nadenken is ook niet aan jou besteed blijkbaar.

Jawel hoor steffje, aan jou wat minder helaas. Weggeven is zonder moeite/tegenprestatie, 40 clears die sneuvelen is toch echt moeite er voor doen.

Klopt dat schijnt een van zijn sterke punten te zijn tezamen met een plaat voor een bepaalde plaats.

Ik heb overigens begrepen dat de plaat op die plaats verplicht is in Story. Tevens dien je op een bepaalde manier te kunnen lezen anders schijn je namelijk niet alle sprookjes van de Story-vertellers te kunnen/willen geloven.

Jij bent, sinds je bent weggelopen van onze discussie waar je volkomen ongelijk had, nergens meer op ingegaan en levert overal dit nutteloze commentaar als een klein kindje. Maar ontkrachten ho maar.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Vandaar dat in alle dorpen de muur 17 werd en er op 1 na overal nog 18 clears liepen..

Ik snap niet dat jij Nilva in je handtekening hebt staan, terwijl iedereen weet dat jij niet in HET Nilva gezeten hebt.

Joepski waarom moet jij mensen altijd gelijk 'uitschelden' met woorden als vmbo'er en klein kindje?
Dat is geen manier van discussie voeren.

Overigens doen jullie vriendjes legend het erg goed! Om het maar inhoudelijk te houden.

Eneuh je verwijt x-11 dat hij wegloopt voor discussies? what about glenn? Met jou valt overigens ook niet te discussiëren.

- Schelden
- Drogargumenten
- Drogredenen
- Klinkklare onzin verkondigen
- Proberen stoer te zijn maar tegelijk totaal te falen.

Foute PP van jouw kant.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik snap niet dat jij Nilva in je handtekening hebt staan, terwijl iedereen weet dat jij niet in HET Nilva gezeten hebt.

Joepski waarom moet jij mensen altijd gelijk 'uitschelden' met woorden als vmbo'er en klein kindje?
Dat is geen manier van discussie voeren.

Overigens doen jullie vriendjes legend het erg goed! Om het maar inhoudelijk te houden.

Eneuh je verwijt x-11 dat hij wegloopt voor discussies? what about glenn? Met jou valt overigens ook niet te discussiëren.

- Schelden
- Drogargumenten
- Drogredenen
- Klinkklare onzin verkondigen
- Proberen stoer te zijn maar tegelijk totaal te falen.

Foute PP van jouw kant.

Was als reactie op wat danny hier zei, leek me vrij duidelijk, zeker omdat ik dat ook al had gezegd toen triador er iets over postte.

Drogargumenten drogredenen klinkklare onzin? Weerleg het eens, want tot nu toe lukt het je niet, dus lijkt dit mij eerder onzin.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.147
Een NOOB ben je zelf

Bart van Tassa is begonnen met kata aanvallen op Cabbie lol

Jij bent weggespeeld door 1 van de teams met de minste skills op de classic. Wie is er dan noob.. Jij bereikt niks buiten hier.:eek:
Ik weet nu niet of ik moet lachen, of moet huilen om je idiote gedrag...
Legend heeft bij massas net zo hard katas op gebouwen anders dan muur gegooit. Bijv massa op YKMN. Of Legend op Cabbie
Jij moet lachen of huilen om mijn idiote gedrag? Wat een rare knul ben jij toch.. Niet moeilijk dat je nog nooit wat hebt bereikt.

Overigens, Cabbie zal idd nog nooit gekata'd hebben. Ik bedoel, buiten stabber, ook nog kata'er? Wie zou dat denken:eek:

Ik hoop niet dat jij de vv hebt of hebt gehad op treibal.
Om 1 ding te noemen: Vrijdag wordt er een dorp veroverd loopt OS op, OS wordt niet teruggetrokken 48 uur later is OS dood door clears die er nog op liepen... LOL

Nee, ik heb alleen de vv wanneer elke trein wordt gesniped, dat merk je ooit wel:p.

Ik had de vv gisteren wel 2uurtjes, maar treibal was vvloos want had over de 2k ongelezen berichtjes hahaha
 

DeletedUser

Guest
Het was gewoon dat ik zowel in mental(dankzij de zo geliefde fabian) als in fresh werd afgewezen. daarbij het plezier van oa op skype veel praten weg en dan besluit je snel tot stoppen. pas 1 week later kwamen de eerste aanvallen binnen zag ik op stats. Had me niet op grijs gezet omdat ik YKMN mijn dorpen gunde.

Het had geen toegevoegde waarde ben ik het met je eens. Maar het is wel een feit waaraan ik me stoor.
En dat is het niveau hier inderdaad:p daar ben ik wel achtergekomen nadat ik terugging lezen in de tijd die ik gemist hebt.
 
Reactiescore
1.367
Want dat is het niveau hier blijkbaar.

Inderdaad, dat is het niveau van cyan/story. Deze hebben sinds het begin van de wereld met onzin lopen zeiken op mental en nu mental het terug doet is het niveau anders? :eek::eek:
 

DeletedUser

Guest
Daar heb je een punt, Had moeten zeggen HET Nilva van W37.
En zoals Fichtme zegt jij weet daar 0,000 vanaf. Als je denkt dat ik niet meer inlogde nadat ik werd aangevallen heb je het helemaal mis. kan je zelfs aan de oude front spelers vragen.
Meerdere factoren dwongen mij tot stoppen Oa spelplezier(ik wil altijd in een gezellige stam zitten en niet in m'n uppie of bij ego's) Uitzichtloze situatie en verdwenen motivatie, door allerlei dingen die zich daarvoor hadden afgespeeld.
Maar daar kan jij niks van weten omdat dat intern zich afspeelde.
Heel raar dat jij dat aanhaalt en je zet jezelf compleet voor schut maar dat doet story wel vaker.
Heb me overigens alweer bewezen nu ik terug ben.

Waar doel jij op? Ik verwijt jou dat inderdaad en ben niet de enige, terecht.
Alexander heeft nooit in HET Nilva van W37 gezeten.

Auri als iemand jou gelooft dan moet diegene ernstig aan zich zelf twijfelen.

Je maakt een opmerking over dat hij nilva in z'n handtekening heeft staan terwijl hij juist WEL in het echte nilva heeft gezeten. Je je zet jezelf nogal voor schut. Wat maakt het uit of hij ooit in het namaak nilva op w37 heeft gezeten als hij is het echte nilva van w17 heeft gezeten? Beschuldigen van onzin drogargumenten en drogredenen (is dat ik nog altijd het zelfde maar oke) en ondertussen zelf dit soort rare dingen hier neerzetten. Nee jij bent inderdaad de goede persoon om mij daarop aan te spreken.

Story zet zichzelf voor schut? Nee jij zet jezelf hier voor schut, uiterst lachwekkend dit:eek:

Ah je hebt jezelf bewezen? Niks van gemerkt.
 
Reactiescore
1.367
[19:01:49] Mike - Cookie: 187 is een verkleinde versie van mental xD
[19:01:56] Mike - Cookie: defnoobs, stacken en grote mond :p
[19:01:57] Danny | Le Rising Koala: net als story dat is
[19:02:04] Danny | Le Rising Koala: alleen kan story nog minder
[19:02:06] Danny | Le Rising Koala: ;)
[19:02:10] Mike - Cookie: story staat voor (angel)


Zijde 1:
Stammen: Story, Story+
Zijde 2:
Stammen: Mental, MMB

Timeframe: Voor altijd

Totale overnames:

Kant 1: 7,783
Kant 2: 17,944
Verschil: 10,161

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 412
Kant 2: 614
Verschil: 202

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 66,769,544
Kant 2: 142,546,940
Verschil: 75,777,396

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 3,606,436
Kant 2: 5,808,351
Verschil: 2,201,915

chart
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.147
Hoe grappig, en tevens ook zielig ik dit ook vind van je Danny. Voor de duizendste keer kan ik met een opgelucht hart zeggen.

Dat zijn niet de oorlogsstats, en who gives a shit. Jullie falen nog steeds.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan