Once upon a time

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
1.367
Niet door mij dacht ik. En uuhm, RR, Swag, Mompel. Effect, en pogingen uit story. Kom op jordy we doen het hier allemaal en dan nu story proberen in het slechte daglicht te zeggen. Je bent bijna net zo grappig als henri

Al deze mensen hebben zelf bij mental gesolliciteerd omdat ze cyan niet konden luchten.
 

DeletedUser73351

Guest
Paar weken geleden kwam er ook iemand van story bij peter pan vragen stellen :mad:
 

DeletedUser81928

Guest
Ik schenk het account Rumpelstiltskin aan Ollies Helden, kijk nu heeft Glenn geen rechtmatige claim meer op Rumpelstiltskin want ik heb het acc weggegeven aan Ollies Helden dus als Glenn het toch zou willen houden is het een zeer ranzige stab.

nope
 

DeletedUser

Guest
Ik schenk het account Rumpelstiltskin aan Ollies Helden, kijk nu heeft Glenn geen rechtmatige claim meer op Rumpelstiltskin want ik heb het acc weggegeven aan Ollies Helden dus als Glenn het toch zou willen houden is het een zeer ranzige stab.

Ja en ik heb king of love aan mezelf gegeven maar de inloggegevens werken helemaal niet! Vuile stabber dat je me bent.
 
Reactiescore
579
Die vergeet ik niet, maar als je op een account komt Henri, die al kapot is en waarvan de troepen grotendeels gecleard zijn, dat je dan een paar uur nodig hebt om alles zo te zetten, dat er niets meer verloren gaat. Op een account die heel is, voor aankomst van de troepen, verlies ik geen dorpen.

Jullie kennen Cornelis Rex wss niet, maar dat was zijn wel verdiende ere titel en niemand anders verdient hem.
 

DeletedUser

Guest
leuk, maar ondertussen staat het wel 2-0 voor ..... pa pa pam, moi! overigens als het zo'n goede speler is weet hij vast ook wel dat 2 dorpen enorm overstacken en de rest leeg laten staan enorm pro is :rolleyes:

Zijde 1:
Spelers: casimodo
Zijde 2:
Spelers: alexander13


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 11
Kant 2: 15
Verschil: 4

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 6,282,960
Kant 2: 4,225,901
Verschil: 2,057,059


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 99,892
Kant 2: 139,776
Verschil: 39,884

chart


Was toch nog korter dan een maand:eek:
 
Reactiescore
1.075
Dat is dan een gekke wending.

was eigenlijk totaal geen gekke wending :p
ik wist op voorhand al dat die dorpen veel te veel deff zouden opslokken, dus heb ik er gewoon beetje met gekloot zodat alexander z'n volle intentie naar die dorpen ging en niet weer naar fichtme ging, zijn toch weer 50 + tal clears die de komende 2 weken niet op henkertje kunnen komen ^^
 

DeletedUser

Guest
Tasa, treibalguppen.. Ik vind dat fakes op boerderij deel niet zo professioneel of zo goed van Mental.

Jullie kunnen nu wel janken dat story dit ook deed, maar Legend is Story niet.


Ik hoop niet dat jij de vv hebt of hebt gehad op treibal.
Om 1 ding te noemen: Vrijdag wordt er een dorp veroverd loopt OS op, OS wordt niet teruggetrokken 48 uur later is OS dood door clears die er nog op liepen... LOL
 

DeletedUser

Guest
was eigenlijk totaal geen gekke wending :p
ik wist op voorhand al dat die dorpen veel te veel deff zouden opslokken, dus heb ik er gewoon beetje met gekloot zodat alexander z'n volle intentie naar die dorpen ging en niet weer naar fichtme ging, zijn toch weer 50 + tal clears die de komende 2 weken niet op henkertje kunnen komen ^^

Die clears zouden sws niet naar henkie gaan. Maar niet weggegeven dus.
 

DeletedUser38246

Guest
leuk, maar ondertussen staat het wel 2-0 voor ..... pa pa pam, moi! overigens als het zo'n goede speler is weet hij vast ook wel dat 2 dorpen enorm overstacken en de rest leeg laten staan enorm pro is :rolleyes:

Ja, je stond 2-0 voor op een dag dat ik buiten een paar min op mijn mobiel helemaal niet online ben geweest tot half 8 's avonds. Dat jij nou zo dom bent om tot 2x toe met je recap een volle clear mee stuurt terwijl je had kunnen weten dat ik er bijna geen def troepen had. Als je een beetje slim had gespeeld had je veel meer kunnen pakken dan die 2 dorpen. Nee, ik ga alle dorpen daar een beete stacken waardoor ik veel meer troepen verlies, dat is slim! Ik heb ervoor gekozen om 2 dorpen te stacken van waaruit ik alle dorpen kon backtimen, en tadaaa, met succes.

het gaat niet over die 2 dorpen maar eerder over als ie zo pro is waarom verliest ie dan dorpen terwijl ie gewoon online was? logische vraag denk ik dan, wetende dat ik daar 4 dorpen liggende heb en hij 300..........

LOL, ik was de hele dag op het voetbalveld. :rolleyes:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser60969

Guest
Wapenbroeders (Goud - Level 4)
Blijf 360 achtereenvolgende dagen lid van dezelfde stam.

:cool::cool::cool::cool::cool::cool::cool:
 
Reactiescore
1.075
Die clears zouden sws niet naar henkie gaan. Maar niet weggegeven dus.

als ik ze wou behouden had ik ze gewoon bijgestacked ipv leeg gezet?:confused:

Ja, je stond 2-0 voor op een dag dat ik buiten een paar min op mijn mobiel helemaal niet online ben geweest tot half 8 's avonds. Dat jij nou zo dom bent om tot 2x toe met je recap een volle clear mee stuurt terwijl je had kunnen weten dat ik er bijna geen def troepen had. Als je een beetje slim had gespeeld had je veel meer kunnen pakken dan die 2 dorpen. Nee, ik ga alle dorpen daar een beete stacken waardoor ik veel meer troepen verlies, dat is slim! Ik heb ervoor gekozen om 2 dorpen te stacken van waaruit ik alle dorpen kon backtimen, en tadaaa, met succes.



LOL, ik was de hele dag op het voetbalveld. :rolleyes:

als ik gewoon verder had gedeffed op die dorpen had je ze nog steeds niet gehad hoor :p zoals je zelf kon zien heb ik ook gewoon de deff die nog aanwezig was in een barb dorp geplaatst;) verder hebben die recap dorpen weinig tot geen effect gehad aangezien je met weinig troepen nog kon recappen door zoals je tegen mij zelf zegt met hele clears te gaan backtimen, maar zelf doe je het ook, beetje hypocriet :p
 

DeletedUser38246

Guest
als ik ze wou behouden had ik ze gewoon bijgestacked ipv leeg gezet?:confused:
Met die def die je liet bashen met muur 0 op een dorpje die je had verovert? Daar ging je def uit een clustertje wat nog enigsinds dichtbij ligt.
als ik gewoon verder had gedeffed op die dorpen had je ze nog steeds niet gehad hoor :p zoals je zelf kon zien heb ik ook gewoon de deff die nog aanwezig was in een barb dorp geplaatst;) verder hebben die recap dorpen weinig tot geen effect gehad aangezien je met weinig troepen nog kon recappen door zoals je tegen mij zelf zegt met hele clears te gaan backtimen, maar zelf doe je het ook, beetje hypocriet :p

Als ik de hele dag online was geweest zaterdag had jij die 2 dorpen nooit zolang in handen gehad. Als telt niet. Ik heb vrijdag trouwens de hele tijd met 50 lc geracpt, dat ik er wat lc voorzet om jou hele clear kapot te maken is hypocriet?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest

Klopt, goed gezien.

als ik ze wou behouden had ik ze gewoon bijgestacked ipv leeg gezet?:confused:



als ik gewoon verder had gedeffed op die dorpen had je ze nog steeds niet gehad hoor :p zoals je zelf kon zien heb ik ook gewoon de deff die nog aanwezig was in een barb dorp geplaatst;) verder hebben die recap dorpen weinig tot geen effect gehad aangezien je met weinig troepen nog kon recappen door zoals je tegen mij zelf zegt met hele clears te gaan backtimen, maar zelf doe je het ook, beetje hypocriet :p

Je hebt ze leeg gezet maar toch is hij 40/50 clears kwijt? Allemaal op de muur doodgelopen dan?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan