Once upon a time

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser73972

Guest
We zijn de vijand, dat is denk ik reden genoeg waarom jullie voor ons niet nummer 1 waardig zijn. Verder de speelstijl en verschillende acties die je terug kan lezen maken dat we het jullie niet gunnen. Reden nummer 1 is en blijft gewoon je bent de vijand en die gun je die 1e plek natuurlijk niet omdat je er zelf wilt staan. En nu de oorlog is verklaard kunnen beginnen juliie van de troon te stoten. En niet gelijk gaan zeuren van jaloezie want dat is het absoluut niet want als we eerste moeten staan op de manier van mental blijf ik liever nummer 2 ;)

Verder Is gas idd niet weggespeeld net zoals heinz niet echt is weggespeeld. Same story ;)

De enige goede stam overigens op deze wereld is story . En dat we door een cyan bril kijken is logisch toch:p het is een oorlogsverklaring XD


En ik zeg nergens dat rr te veel leden had oid? en je kan het noemen wat je wilt RR blijft een stab hoor ;) maar nice try.

En als het bg's zijn zoals rr dan zijn we ze gewoon liever kwijt dan rijk want mensen met de loyaliteit van een goudvis heb je niks aan ;)

Loyaliteit van een goudvis wordt het tegenwoordig genoemd, mooie verwoording.
Verder had ik gevraagd ipv een keer te zeggen waar Mental niet goed in is (zit ook wel een kern van waarheid achter hoogstwaarschijnlijk, al is het anders verlopen dan je verwoordingen natuurlijk) om een keer te zeggen waarom Story het wél waard is, wat zij doen, waar mental in de verste verte niet in de buurt komt.

Eerlijk spelen? Super loyaal zijn? nooit bashen op mensen door van muggen olifanten te maken?
Zulke dingen. Blijf verder mental bashen, de neutrale lezer ziet dit dan ook, want daarvoor is deze propaganda toch, niet?

PS: wahahaha Triador die laatste post :D
 

DeletedUser81928

Guest
7126688.gif

Maak jij nu een grap :eek: wordt nog wel eens wat met je ;)
 

DeletedUser68229

Guest
leuk dat de oorlog word verklaard dagje voor de massa

dan zijn wij statsgeilers :confused::eek::rolleyes:
 

DeletedUser68229

Guest
Antwerpen jwz :D

overly-aggressive-pigeon-will-eat-all-your-food.gif
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser69389

Guest
Natuurlijk wordt het met zo'n bril geschreven, en dan is het mijn taak om te zeggen dat het hier ook het geval is :D
Mental beschuldigt wel (zo ver ik weet) niet continu jullie van dingen die ze zelf ook doen.
Iets wat in deze post wel meerdere keren voorkomt (neem nu als beste voorbeeld het rekruteringsbeleid, enkel benadert mental de spelers in kwestie niet zoals story, mental wordt benaderd)

Wie het laatst lacht lacht het best.:cool:
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
leuk dat de oorlog word verklaard dagje voor de massa

dan zijn wij statsgeilers :confused::eek::rolleyes:

Dagje? Wat bazel jij allemaal:eek:.

Overigens zijn jullie idd statsgeilers, ik weet zeker dat jullie Tide als een eervolle overwinning beschouwen. Bende kneuzen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan