Once upon a time

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
581
Dat zal niet makkelijk gaan... ik drink altijd max. twee drankjes. 2 bier of 2 wijn of een gin-tonic.... dus dronken worden, dat zit er nooit in. Ik ben meestal de bob... bevalt me ook veel beter... drinken we bruis of een colaatje.
 
Reactiescore
57
Hij heeft een nieuwe grootmacht gemaakt onder jullie neus en jullie deden er niks aan dat noem ik niet falen;)

Zelfde belofte die hokuz ook deed doe dat nou niet:p

Kijk dit is interessante P&P. Als ik Story was zou ik die vergelijking tussen Triador en Hokuz verder uitwerken, dat is sterk.

Matthias, een post is altijd met een Cyan/Story bril verteld. Net zoals Mental ook altijd met een Mental bril zal kijken. Hoe dan ook staat er wel in grote lijnen beschreven hoe het gegaan is. :)

We zijn de vijand, dat is denk ik reden genoeg waarom jullie voor ons niet nummer 1 waardig zijn. Verder de speelstijl en verschillende acties die je terug kan lezen maken dat we het jullie niet gunnen. Reden nummer 1 is en blijft gewoon je bent de vijand en die gun je die 1e plek natuurlijk niet omdat je er zelf wilt staan. En nu de oorlog is verklaard kunnen beginnen juliie van de troon te stoten. En niet gelijk gaan zeuren van jaloezie want dat is het absoluut niet want als we eerste moeten staan op de manier van mental blijf ik liever nummer 2 ;)

Verder Is gas idd niet weggespeeld net zoals heinz niet echt is weggespeeld. Same story ;)

De enige goede stam overigens op deze wereld is story . En dat we door een cyan bril kijken is logisch toch:P het is een oorlogsverklaring XD


En ik zeg nergens dat rr te veel leden had oid? en je kan het noemen wat je wilt RR blijft een stab hoor ;) maar nice try.

En als het bg's zijn zoals rr dan zijn we ze gewoon liever kwijt dan rijk want mensen met de loyaliteit van een goudvis heb je niks aan ;)

Interessant. Dat Story = Cyan 2.0 bevestigt wordt door lid en leider. Dat belooft wat..
 
Reactiescore
581
Het gekke is alleen Casi... dat ik geen Hokuz ben... en dat kan je vragen aan alle stamleden incluis bij de Mental spelers die bij hem in de NILVA stam hebben gezeten. Ik kan hier zo overkomen... in de stam weten ze wel beter. Dat uitwerken heeft dan ook geen enkel effect op Mental zelf. Maar laten ze dat gerust doen :)
 

DeletedUser68973

Guest
Dat zal niet makkelijk gaan... ik drink altijd max. twee drankjes. 2 bier of 2 wijn of een gin-tonic.... dus dronken worden, dat zit er nooit in. Ik ben meestal de bob... bevalt me ook veel beter... drinken we bruis of een colaatje.

Je laat ons altijd zo in spanning afwachten met die puntjes ertussen:eek:
 
Reactiescore
581
Ik laat stiltes vallen i.p.v. komma's te plaatsen... en daarom haal je mijn posten of PM's er altijd direct uit.
 

DeletedUser68973

Guest
Ik haal ze er uit door die enge skeletman met zijn sikkelding:eek:
 

DeletedUser69389

Guest
Het gekke is alleen Casi... dat ik geen Hokuz ben... en dat kan je vragen aan alle stamleden incluis bij de Mental spelers die bij hem in de NILVA stam hebben gezeten. Ik kan hier zo overkomen... in de stam weten ze wel beter. Dat uitwerken heeft dan ook geen enkel effect op Mental zelf. Maar laten ze dat gerust doen :)

Ik ken Hokuz niet, maar hoor inderdaad positieve verhalen over jou, maar je manier van reageren wekt wel de indruk zoals die benoemd is. Dat kan een tacktiek zijn, maar is zeker jammer.
 
Reactiescore
57
Het gekke is alleen Casi... dat ik geen Hokuz ben... en dat kan je vragen aan alle stamleden incluis bij de Mental spelers die bij hem in de NILVA stam hebben gezeten. Ik kan hier zo overkomen... in de stam weten ze wel beter. Dat uitwerken heeft dan ook geen enkel effect op Mental zelf. Maar laten ze dat gerust doen :)

Natuurlijk ben je geen Hokuz, anders zou ik uit medelijden bij Mental solliciteren om het proberen te compenseren met mijn awesomeheid:D
Was alleen maar een P&P tip.

Ben trouwens wel benieuwd naar de massa die nu plaats vindt. Wat is het masterplan om een paar dagen voor de aanvalsstop een massa te lanceren?
 

DeletedUser60969

Guest
Ik ken Hokuz niet, maar hoor inderdaad positieve verhalen over jou, maar je manier van reageren wekt wel de indruk zoals die benoemd is. Dat kan een tacktiek zijn, maar is zeker jammer.

Persoonlijk vind ik dat van niet, Triador vermijdt over het algemeen juist meer het AF terwijl Hokuz dat meer opzoekt.
Binnen/Intern Mental zul je denk ik niet weten hoe Triador te werkt gaat en reageert :p
 
Reactiescore
581
Persoonlijk vind ik dat van niet, Triador vermijdt over het algemeen juist meer het AF terwijl Hokuz dat meer opzoekt.
Binnen/Intern Mental zul je denk ik niet weten hoe Triador te werkt gaat en reageert :p
Je kent het gezegde he?

Een schizofreen is nooit alleen, mogen wij ons even voorstellen?

:p
 

DeletedUser69389

Guest
Persoonlijk vind ik dat van niet, Triador vermijdt over het algemeen juist meer het AF terwijl Hokuz dat meer opzoekt.
Binnen/Intern Mental zul je denk ik niet weten hoe Triador te werkt gaat en reageert :p

Ik denk het wel. Ik spreek vaak met mensen uit jullie stam. Auni bijvoorbeeld. Dus ik hoorwel hoe het er deels bij jullie aan toe gaat.
 

DeletedUser73904

Guest
Succes allen! :bijl:

Het was me een genoegen dit allemaal door te mogen lezen.

Volledig met Casi eens. Een enorm lang stuk van Glenn, wat werkelijk lachwekkend is om te lezen. De plaatjes erbij zijn grappig, complimenten daarvoor evenals voor het mooie stukje. Als ik eerlijk ben, ik zie niet vaak mensen die zo kunnen lullen. Volgens mij kun je jouw post in 1 zin samenvatten: Mental is slecht, speelt oneerlijk en wij zijn helemaal top. :confused:

Ik vraag me echt af waar jij die inspiratie vandaan haalt. Dat doe je netjes, nog haast nooit iemand gezien die in zoveel tekst zoveel kan lullen wat, ofwel kant noch wal raakt, ofwel gewoonweg te belachelijk is om op in te gaan. Dit zal ik dan ook niet doen, is al genoeg gedaan.

Nogmaals, je post ziet er indrukwekkend uit voor de neutrale lezer, maar het raakt kant noch wal en 3/4 is pure onzin :eek:.
Een advies aan de neutrale lezer die hier niet/net speelt: Dit is wat Story de hele tijd doet. Mental belachelijk maken, terwijl dit 9/10 keer onterecht is of ze zelf eerst precies hetzelfde hebben gedaan/doen. Laat je hier niet door inpakken, prik erdoorheen. Helemaal niet nodig. :p

Glenn, je zou zo aan de slag kunnen als Goebbels 2.0, als we buiten beschouwing laten dat je heel erg veel uitkraamt wat nergens op slaat. Je hebt wel een talent voor schrijven moet ik zeggen, want waar je dit allemaal vandaan haalt is me een raadsel zo af en toe :confused:
 

DeletedUser69389

Guest
Succes allen! :bijl:

Het was me een genoegen dit allemaal door te mogen lezen.

Volledig met Casi eens. Een enorm lang stuk van Glenn, wat werkelijk lachwekkend is om te lezen. De plaatjes erbij zijn grappig, complimenten daarvoor evenals voor het mooie stukje. Als ik eerlijk ben, ik zie niet vaak mensen die zo kunnen lullen. Volgens mij kun je jouw post in 1 zin samenvatten: Mental is slecht, speelt oneerlijk en wij zijn helemaal top. :confused:

Ik vraag me echt af waar jij die inspiratie vandaan haalt. Dat doe je netjes, nog haast nooit iemand gezien die in zoveel tekst zoveel kan lullen wat, ofwel kant noch wal raakt, ofwel gewoonweg te belachelijk is om op in te gaan. Dit zal ik dan ook niet doen, is al genoeg gedaan.

Nogmaals, je post ziet er indrukwekkend uit voor de neutrale lezer, maar het raakt kant noch wal en 3/4 is pure onzin :eek:.
Een advies aan de neutrale lezer die hier niet/net speelt: Dit is wat Story de hele tijd doet. Mental belachelijk maken, terwijl dit 9/10 keer onterecht is of ze zelf eerst precies hetzelfde hebben gedaan/doen. Laat je hier niet door inpakken, prik erdoorheen. Helemaal niet nodig. :p

Glenn, je zou zo aan de slag kunnen als Goebbels 2.0, als we buiten beschouwing laten dat je heel erg veel uitkraamt wat nergens op slaat. Je hebt wel een talent voor schrijven moet ik zeggen, want waar je dit allemaal vandaan haalt is me een raadsel zo af en toe :confused:

Een goede post wat te respecteren valt, maar jouw laatste stuk tekst doet mij als geschiedkundige behoorlijk pijn. Glenn vergelijken met een Nazi aanhanger.
 
Reactiescore
581
Ik vermoed dat hij daarmee alleen de propaganda van deze man bedoelde. Want je kunt zeggen wat je wilt over dit verwerpelijk regiem... dat onderdeel beheerste men.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan