Once upon a time

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
1.075
Jij wel, beter stop je gewoon met reageren nu.

stop lekker zelf met reageren. De spelers die me kennen weten de feiten en weten alsook dat ik nooit aan stab praktijken ga of zou deelnemen.
 

DeletedUser65242

Guest
pas op dubbel post ;)

http://gyazo.com/d1e43a6d0d8af1c0a9febab9aa2c7097

wat een verschil straks horen we dat dat ook geen 1ste plaats waardig is :x

Ja, logisch zo'n verschil als je die stats pakt, pak dan de werkelijke:

Story:

OD Rang: 2.(543,135,761 score)
OD Aanvalsrang: 2.(324,387,794 score)
OD Verdedigingsrang: 1.(218,747,967 score)

Mental:

OD Rang: 1.(624,055,773 score)
OD Aanvalsrang: 1.(451,689,397 score)
OD Verdedigingsrang: 3.(172,366,376 score)


Dan kan ik nu ook heel stoer gaan roepen, dat wij gemiddeld meer OD per speler hebben als jullie :cool:
 
Reactiescore
581
Ja, logisch zo'n verschil als je die stats pakt, pak dan de werkelijke:

Story:

OD Rang: 2.(543,135,761 score)
OD Aanvalsrang: 2.(324,387,794 score)
OD Verdedigingsrang: 1.(218,747,967 score)

Mental:

OD Rang: 1.(624,055,773 score)
OD Aanvalsrang: 1.(451,689,397 score)
OD Verdedigingsrang: 3.(172,366,376 score)


Dan kan ik nu ook heel stoer gaan roepen, dat wij gemiddeld meer OD per speler hebben als jullie :cool:
Dan pak je ook de OD die ze verdiend hebben buiten de stam, dus die vergelijking gaat niet op.
 

DeletedUser65242

Guest
Dan pak je ook de OD die ze verdiend hebben buiten de stam, dus die vergelijking gaat niet op.

Nee klopt, zelfde geld voor de vergelijking van Auni, doordat de datums van oprichting enorm verschillen. Dat is het enige wat ik duidelijk wou maken...
 

DeletedUser68973

Guest
Ik had ook niet de illusie dat jij in staat was om te zien hoever de wereld en stammen toen waren vs. het aantal veroverde dorpen... nu zou dan weinig zijn, toen niet.

Volgens mij had heinz ook wel zeker 5x zo veel dorpen als dat toen, dus weggespeeld door jullie kan je het ook niet noemen.
Al zeg ik niet dat er een geen einde aan heinz is gekomen door jullie
 

DeletedUser68229

Guest
Ja, logisch zo'n verschil als je die stats pakt, pak dan de werkelijke:

Story:

OD Rang: 2.(543,135,761 score)
OD Aanvalsrang: 2.(324,387,794 score)
OD Verdedigingsrang: 1.(218,747,967 score)

Mental:

OD Rang: 1.(624,055,773 score)
OD Aanvalsrang: 1.(451,689,397 score)
OD Verdedigingsrang: 3.(172,366,376 score)


Dan kan ik nu ook heel stoer gaan roepen, dat wij gemiddeld meer OD per speler hebben als jullie :cool:

word ik hier beschuldigd aan vervalsing van stats?

jullie gebruiken gewoon graag de plaatjes waar jullie mooi uitkomen maar als ik iets aanwijs in dat plaatje dan krijg je dit :x
 

DeletedUser60969

Guest
Ik had meer van deze post verwacht inderdaad.
Je kan zeggen dat het propaganda is, en dat de wereld in de loop van de tijd dat het zo gelopen is maar dat klopt niet volledig.
Voornamelijk de details, en ik zie de post ook meer als het zwart maken van Mental t.o.v. Story dan een soort verloop van de wereld.



Tot slot

Mental de stam die Story/Cyan verwijt laag te spelen, Mental die verwijt dat Story/Cyan geleid wordt door een dictator waar wanneer je niet mee werkt je er uit geflikkerd wordt, Mental die vindt dat Story mensen zaken aanpraat of influistert.
Het is dat Mental die hele vijanden gerekruteerd heeft, bijna elke confrontatie uit de weg gaat, juist mensen een totaal verkeerd beeld van de waarheid voorspiegelt en dat op de juiste momenten in de juiste oren fluistert waardoor zij enkel Story als vijand hebben. Het is dat Mental dat enkel op accounts die gebanned zijn grote winsten kan boeken zonder dat er iets terug gedaan kan worden en het is dat mental dat spelers zich niet aan afspraken laat houden. En dat allemaal in het kader van Story/Cyan begon en heeft ons zo veel geflikt dat wij dit nu kunnen maken. Maar dat is dus niet zo, zo werken dingen niet. Als iemand wat doet, betekend dat ten eerste niet dat jij het dan ook maar moet doen, en ten tweede wordt voor elke actie die bij ons bekend is waar Story/Cyan jullie iets heeft geflikt een degelijke verklaring gegeven en waar nodig worden er maatregelen genomen tegen unfairplay. Er wordt gevraagd om verwijten maar die kan men niet geven, dan zegt men ja daar hebben jullie toch wel weer een smoes voor. Helaas voor Mental zijn het geen smoesjes maar gewoon weerleggingen die ze niet willen horen omdat ze dan in de spiegel moeten kijken, waar zij zullen moeten inzien dat zij 10 keer erger zijn dat wat er ook maar is gebeurd in Cyan/Story. Want ja het klopt. Bruno van Blacky heeft geen goede dingen gedaan en is daarna gestopt waarop een nieuwe speler verder ging. Casimodo heeft gestabbed en is uit de stam gegaan. Ja wij hebben 2 leden van Gas. aangenomen en later hebben wij leden van Mental aangenomen. Maar dat zijn de enige dingen waar Mental ooit mee zat. En waar Mental zeer hypocriet in is. Aangezien het Mental is die hele vijanden of delen ervan heeft gerekruteerd (Heinz., R_R, Swag, Effect, Mompel) , en spelers die naar ons kwamen probeerde terug te halen en nemen ook nog een BG met stammen die samenwerkten met Story (Fresh).

Maar gelukkig beginnen steeds meer mensen in te zien hoe Mental werkelijk in elkaar steekt. Waar men zegt dat hun woord goud waard is en waar gewoon hele gesprekken doorgespeeld worden op moment dat er gezegd wordt dat dit niet gebeurd.
Het laatse nieuwsfeitje is overigens dat Mental Tasarinan backstabbed door zich niet aan de voorwaarden van een NAP te houden en daarbij zelfs cf’jes nodig heeft om te trachten een dorp te edelen.



Laat ik er kort op reageren, er is maar 1 terechte nummer 1 en dat is Mental.
Story heeft nog niets bewezen, net als dat Cyan vrij weinig bewezen heeft. Dat hier wordt gesuggereerd dat Mental daarom nog niets bereikt heeft vind ik nergens op slaan.
Mental staat al sinds begin van deze wereld, heeft tegen een overmacht gevochten met een groot front waarbij ze altijd bij elkaar zijn gebleven zonder grote schade hebben opgelopen.
Mental die de hele wereld uitnodigd, right. Volgens mij is Cyan hier ook altijd al mee bezig geweest is het niet? Net als de Dixie leden e.d., de vele BG's die ze hadden en dergelijke.
Waar wordt er gezegd dat wij grote winsten boeken op accounts die op delete staan? Ik zie hier weinig mensen uit de hoogte doen dat Tide geedeld wordt?

Je kan bijvoorbeeld Mental wel verwijten dat ze vijanden recruiten. Maar wat moet Mental dan? Als Mental het niet doet deed Cyan het wel, deed Cyan het dan kreeg Mental het zeer lastig en dan stonden ze waarschijnlijk al niet meer. Ik zie het eerder als een gebrek van jullie kant dat het jullie niet gelukt is, ondanks de pogingen. Jullie gebrek dat ook R_R is weggelopen, net als ons gebrek dat Gas. is weggelopen. Jullie gebrek dat Effect mislukt is, waar Mental dankbaar gebruik van maakt. Besloten om ook Swag bij Mental te krijgen, gezien het grote plan waar Story eerst voor diende.

Maar goed, kennelijk is Mental een slechte stam die zich niet aan hun woord houdt. Ik zou niet weten welke stam Mental gestabt heeft en niet aan zijn woord gehouden heeft, of niet aan welke member zelfs.

Mental is de terechte nummer 1, daar kan je niet om heen. Hoe zeer jullie je best ook hebben gemaakt op jullie oorlogstopic, het is voor mij misselijkmakend. Ik ben benieuwd of daadwerkelijk de kwaliteit is die Story gaat redden, of wordt Mental gewoon onderschat door Story?

Weeral lopen praten dat mental die rang 1 niet verdient voor geen meter.
Kom eerder eens met wat argumenten waarom Story het wél zou verdienen, veel meer dan rekruteren is daar ook nog niet gebeurd.

Gas. weggespeeld? een paar aanvalletjes gestuurd, leden aangenomen, geïnternd.
Andere successen op enkele gebieden waar ik nu even niet op kan komen :confused:

Mental heeft goed werk geleverd tegen Heinz, toen ze (bijna) 360 graden front hadden met cyan, R_R en consorten zijn ze niet in elkaar gestuikt, niet zoals cyan, dat toen gevallen was toen ze er een keer een frontje bij kregen, maar nog steeds een groot stuk rim bezaten.
Aanvallen op SYG, dorpen van cleo genomen.
Mental heeft idd veel liggen rekruteren maar ik zie nu toch wel niet zo'n groot verschil in leden op dit moment (er zitten nog wat interns binnen mental, die mag je eigenlijk ook niet meetellen). Hieruit leid ik af dat story gewoon hetzelfde heeft liggen doen, maar ervoor wel blijven spuwen op mental.


Als ik zo de post lees die jullie getypt hebben is deze nu ipv met cyan-bril met een cyan-verrekijker opgesteld, ingezoomd op de puntjes die jullie het meest positief uitkomen, en dan nog genoeg modder rond gesmeerd of bloemetjes rond gezet waar nodig.
Als ik zo wat lees is R_R hier de enige goeie stam, altijd bij elkaar gebleven, enkel successen geboekt, nooit veel leden gehad (ook al zeg je lbijkbaar dat het er teveel waren glenn), niet schuw van veel fronten en het niet pikkend als ze onderdanig geplaatst werden aan cyan (wat jij een stab noemt).

Nu goed, er is al vaak genoeg gezegd door mental-leden dat het moddergooien wel eens mag verminderen of op een vriendelijkere wijze kan gebeuren. Die negatieve P&P is jullie al aan het tegenwerken.
Mogen jullie een BG vinden die zich voor langere tijd aan jullie wil binden, ik wens het jullie toe :)


Veel succes met jullie eerste mass overigens, ik hoop nog steeds op een leuke strijd desalniettemin :bijl: :bijl: :bijl:

Dit dus. Misschien dat jullie inderdaad jullie gram kunnen halen in de oorlogstats door een inactief account aan te vallen, of toch weer een onderschatting? We zullen het zien :eek:
 

DeletedUser73487

Guest
7126688.gif

in april weer!!!
 

DeletedUser26931

Guest
Story kan zijn stamnaam beter veranderen in 'Fairy tale' :)
 

Deleted User - 487936070

Guest
Ten eerste succes aan allen! Dat het maar een leuke strijd mag worden.

Ik ben het er niet mee eens dat het toetreden van R_R hier als een stab wordt beschreven. Zoals al vaker uitgelegd klikte het gewoon niet tussen Cyan en R_R en was daardoor het spelplezier groter bij een samenwerking met Mental dan met een samenwerking met Cyan. De fusie was wel gelijk een grote stap maar achteraf heb ik daar totaal geen spijt van.

Ik kan mij nog herinneren dat Glenn een tijdje geleden heeft geroepen bij het overstappen van mental-spelers naar story dat de desbetreffende spelers meer spelplezier hadden/zich meer thuisvoelden in story, en dat het daarom geen stab is. Totaal mee eens, maar waarom is het dan opeens wel een stab als R_R van de kant van Story/Cyan overstapt naar Mental? Dit is in principe precies dezelfde situatie alleen dan in een wat grotere omvang (stam vs speler).

Het lijkt mij dus eens tijd dat je de zogenaamde stab van r_r eens achter je laat. Prima toch als een aantal spelers zich fijner voelen bij mental als bij story/cyan? Er was een bepaalde cultuur in R_R die stukken beter matchde met de cultuur van Mental. Ik kan daar verdere uitleg over geven als dat nodig is.
 

DeletedUser73972

Guest
Ten eerste succes aan allen! Dat het maar een leuke strijd mag worden.

Ik ben het er niet mee eens dat het toetreden van R_R hier als een stab wordt beschreven. Zoals al vaker uitgelegd klikte het gewoon niet tussen Cyan en R_R en was daardoor het spelplezier groter bij een samenwerking met Mental dan met een samenwerking met Cyan. De fusie was wel gelijk een grote stap maar achteraf heb ik daar totaal geen spijt van.

Ik kan mij nog herinneren dat Glenn een tijdje geleden heeft geroepen bij het overstappen van mental-spelers naar story dat de desbetreffende spelers meer spelplezier hadden/zich meer thuisvoelden in story, en dat het daarom geen stab is. Totaal mee eens, maar waarom is het dan opeens wel een stab als R_R van de kant van Story/Cyan overstapt naar Mental? Dit is in principe precies dezelfde situatie alleen dan in een wat grotere omvang (stam vs speler).

Het lijkt mij dus eens tijd dat je de zogenaamde stab van r_r eens achter je laat. Prima toch als een aantal spelers zich fijner voelen bij mental als bij story/cyan? Er was een bepaalde cultuur in R_R die stukken beter matchde met de cultuur van Mental. Ik kan daar verdere uitleg over geven als dat nodig is.

We zijn stabbers man, als het maar zo negatief mogelijk over komt :p P&P noemt Glenn dat.
een BG opzeggen, een NAP aanbieden van een hele maand. Komop, kan het nog eerlijker?
Ik vraag me af waar jullie nog een NAP van een maand aangeboden zouden krijgen door een andere stam op een andere wereld. BG's zijn geen kettingen, en BG's opzeggen gebeurt nu eenmaal bijna dagelijks, live with it, het is geen stab, en dat zullen we blijven herhalen zolang jij het blijft aanhalen :)
 
Reactiescore
57
Om toch maar even serieus te reageren, dit type post kende we al van de oorlogsverklaring van Cyan richting Mental & Nilva. Mijn post(s) van toentertijd kan bijna letterlijk gekopieerd worden.

Zes (!!!!) posts vol die kunnen worden samen gevat als "veel geblaat, weinig wol". Een enorme lang verhaal over de geschiedenis van W37 die niemand wat boeit omdat het zo duidelijk gekleurd is door een Cyan (2.0/Story) bril dat het weinig toegevoegde waarde heeft. Een ellenlang opsomming van alle W37 feitjes waarvan er een hoop geen relatie hebben met de oorlog van nu tussen Mental en Story.

Alleen de laatste post bevat wat daadwerkelijke propaganda, en die is eigenlijk vrij zwak. Kan allemaal een stuk beter beschreven worden. Maar achja, we wisten al dat de P&P op 37 niet van bijster hoog niveau is.

Geschiedenis is een interessant vakgebied, maar neem de volgende keer als vertrekpunt bij het schrijven van P&P de politicologie ofzo.

Ik geef deze oorlogsverklaring een 6 out of 10 als "outsider".

Moge de minst kwade winnen:D
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan