Once upon a time

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser81928

Guest
Ik kan snel lezen.

Onderwerp De stam A New Chapter heeft de stam Mental Disorder de oorlog verklaard!
Verzonden 20.12.14 13:51:30
De stam is in oorlog met A New Chapter!

Oorlogsnaam: Once Upon A Time

Verklaring:
Once upon a time this war was Storybook
Lets meet at the first page
Play with honor and fight like men
Maybe some of you will live to see the end of it



Succes, dat zullen jullie nodig hebben!

Niet tegen jullie... dan moeten er mannen komen en geen jochies.



Alleen ben ik Hokuz niet... en heeft Glenn alleen nog maar gefaald als leider op deze wereld.

Naah heb niet gefaald hoor vind jij enkel. En we kunnen niet allemaal zo oud zijn als jij hea ;)
 

DeletedUser69389

Guest
Prachtig stuk eenzijdige propaganda... en maak je geen zorgen, deze kans om ons te 'bewijzen', grijpen we met beide handen aan. We laten geen spaan van jullie heel en dat is een belofte.

:rolleyes::eek: Hoe harder men roept hoe harder de val terug op aarde.


Mooie post Glenn, Auke, Daniel en Auri. We maken maar eerst die stats maar eens gelijk.


Ik wens iedereen fijne, faire en leuke oorlog.
 

DeletedUser75008

Guest
Ik kwam hier alleen maar omdat ik dacht dat het over mijn favo serie ging, Once Upon A Time :D

Wel leuk om zo te lezen wat er allemaal gebeurd is op w37, waarvoor mijn dank!
 

DeletedUser73972

Guest
Weeral lopen praten dat mental die rang 1 niet verdient voor geen meter.
Kom eerder eens met wat argumenten waarom Story het wél zou verdienen, veel meer dan rekruteren is daar ook nog niet gebeurd.

Gas. weggespeeld? een paar aanvalletjes gestuurd, leden aangenomen, geïnternd.
Andere successen op enkele gebieden waar ik nu even niet op kan komen :confused:

Mental heeft goed werk geleverd tegen Heinz, toen ze (bijna) 360 graden front hadden met cyan, R_R en consorten zijn ze niet in elkaar gestuikt, niet zoals cyan, dat toen gevallen was toen ze er een keer een frontje bij kregen, maar nog steeds een groot stuk rim bezaten.
Aanvallen op SYG, dorpen van cleo genomen.
Mental heeft idd veel liggen rekruteren maar ik zie nu toch wel niet zo'n groot verschil in leden op dit moment (er zitten nog wat interns binnen mental, die mag je eigenlijk ook niet meetellen). Hieruit leid ik af dat story gewoon hetzelfde heeft liggen doen, maar ervoor wel blijven spuwen op mental.


Als ik zo de post lees die jullie getypt hebben is deze nu ipv met cyan-bril met een cyan-verrekijker opgesteld, ingezoomd op de puntjes die jullie het meest positief uitkomen, en dan nog genoeg modder rond gesmeerd of bloemetjes rond gezet waar nodig.
Als ik zo wat lees is R_R hier de enige goeie stam, altijd bij elkaar gebleven, enkel successen geboekt, nooit veel leden gehad (ook al zeg je lbijkbaar dat het er teveel waren glenn), niet schuw van veel fronten en het niet pikkend als ze onderdanig geplaatst werden aan cyan (wat jij een stab noemt).

Nu goed, er is al vaak genoeg gezegd door mental-leden dat het moddergooien wel eens mag verminderen of op een vriendelijkere wijze kan gebeuren. Die negatieve P&P is jullie al aan het tegenwerken.
Mogen jullie een BG vinden die zich voor langere tijd aan jullie wil binden, ik wens het jullie toe :)


Veel succes met jullie eerste mass overigens, ik hoop nog steeds op een leuke strijd desalniettemin :bijl: :bijl: :bijl:
 

DeletedUser28445

Guest
Matthias, een post is altijd met een Cyan/Story bril verteld. Net zoals Mental ook altijd met een Mental bril zal kijken. Hoe dan ook staat er wel in grote lijnen beschreven hoe het gegaan is. :)
 

DeletedUser73972

Guest
Matthias, een post is altijd met een Cyan/Story bril verteld. Net zoals Mental ook altijd met een Mental bril zal kijken. Hoe dan ook staat er wel in grote lijnen beschreven hoe het gegaan is. :)

Natuurlijk wordt het met zo'n bril geschreven, en dan is het mijn taak om te zeggen dat het hier ook het geval is :D
Mental beschuldigt wel (zo ver ik weet) niet continu jullie van dingen die ze zelf ook doen.
Iets wat in deze post wel meerdere keren voorkomt (neem nu als beste voorbeeld het rekruteringsbeleid, enkel benadert mental de spelers in kwestie niet zoals story, mental wordt benaderd)
 

DeletedUser81928

Guest
Weeral lopen praten dat mental die rang 1 niet verdient voor geen meter.
Kom eerder eens met wat argumenten waarom Story het wél zou verdienen, veel meer dan rekruteren is daar ook nog niet gebeurd.

Gas. weggespeeld? een paar aanvalletjes gestuurd, leden aangenomen, geïnternd.
Andere successen op enkele gebieden waar ik nu even niet op kan komen :confused:

Mental heeft goed werk geleverd tegen Heinz, toen ze (bijna) 360 graden front hadden met cyan, R_R en consorten zijn ze niet in elkaar gestuikt, niet zoals cyan, dat toen gevallen was toen ze er een keer een frontje bij kregen, maar nog steeds een groot stuk rim bezaten.
Aanvallen op SYG, dorpen van cleo genomen.
Mental heeft idd veel liggen rekruteren maar ik zie nu toch wel niet zo'n groot verschil in leden op dit moment (er zitten nog wat interns binnen mental, die mag je eigenlijk ook niet meetellen). Hieruit leid ik af dat story gewoon hetzelfde heeft liggen doen, maar ervoor wel blijven spuwen op mental.


Als ik zo de post lees die jullie getypt hebben is deze nu ipv met cyan-bril met een cyan-verrekijker opgesteld, ingezoomd op de puntjes die jullie het meest positief uitkomen, en dan nog genoeg modder rond gesmeerd of bloemetjes rond gezet waar nodig.
Als ik zo wat lees is R_R hier de enige goeie stam, altijd bij elkaar gebleven, enkel successen geboekt, nooit veel leden gehad (ook al zeg je lbijkbaar dat het er teveel waren glenn), niet schuw van veel fronten en het niet pikkend als ze onderdanig geplaatst werden aan cyan (wat jij een stab noemt).

Nu goed, er is al vaak genoeg gezegd door mental-leden dat het moddergooien wel eens mag verminderen of op een vriendelijkere wijze kan gebeuren. Die negatieve P&P is jullie al aan het tegenwerken.
Mogen jullie een BG vinden die zich voor langere tijd aan jullie wil binden, ik wens het jullie toe :)


Veel succes met jullie eerste mass overigens, ik hoop nog steeds op een leuke strijd desalniettemin :bijl: :bijl: :bijl:

We zijn de vijand, dat is denk ik reden genoeg waarom jullie voor ons niet nummer 1 waardig zijn. Verder de speelstijl en verschillende acties die je terug kan lezen maken dat we het jullie niet gunnen. Reden nummer 1 is en blijft gewoon je bent de vijand en die gun je die 1e plek natuurlijk niet omdat je er zelf wilt staan. En nu de oorlog is verklaard kunnen beginnen juliie van de troon te stoten. En niet gelijk gaan zeuren van jaloezie want dat is het absoluut niet want als we eerste moeten staan op de manier van mental blijf ik liever nummer 2 ;)

Verder Is gas idd niet weggespeeld net zoals heinz niet echt is weggespeeld. Same story ;)

De enige goede stam overigens op deze wereld is story . En dat we door een cyan bril kijken is logisch toch:p het is een oorlogsverklaring XD


En ik zeg nergens dat rr te veel leden had oid? en je kan het noemen wat je wilt RR blijft een stab hoor ;) maar nice try.

En als het bg's zijn zoals rr dan zijn we ze gewoon liever kwijt dan rijk want mensen met de loyaliteit van een goudvis heb je niks aan ;)
 
Reactiescore
1.367
[/SPOILER]
Alleen uitklappen als je tijd hebt!
Tot een paar maanden terug waren er 4 grote stammen, genaamd Nilva, Mental, Heinz en Cyan.
9561043360fb6446edce343048fcc11e.png
De rest van de stammen waren aanwezig in oorlogen maar nog lang niet zo ver ontwikkeld als de bovengenoemde 4.
Cyan had samen met de rim-stam "shido" de oorlog verklaard aan Nilva. Cyan viel ook mental spelers lastig samen met Heinz, nadat Mental een samenwerking met Cyan had afgewezen. Daarop besloten de nummer 2 en 3 om samen te gaan werken.

De tijd verstreek en shido werd weggespeeld, ook was er ruzie in .R en liepen er een aantal leden over naar R_R de BG van Cyan. Ook werd Effect opgericht nadat de leider afgewezen was voor Cyan, en de co-speler van de leider niet naar mental wilde
1c15e5d4fcfa850e1d637cf8d362bf6a.png

Cyan ging uit elkaar
39967f9a3a61242959180a9e935118c3.png

Heinz viel door interne problemen en de druk van Mental. Cyan nam een aantal leden van hen op in de stam evenals nilva en mental. Laatst genoemde nam ook een gedeelte van de resterende .R spelers aan. Een paar dagen later was cyan weer (bijna) compleet
04e68bf21ff4cddb3b8cb67d301b4bb6.png
95d759e3b6440b8d56ea3ceafba63c6d.png


Gas. een bg van mental in de strijd tegen Cyan werd bedreigd door cyan en werd een aanbod gedaan aan enkele leden wat resulteerde in overstappen naar Cyan
e8a91a374857e17615881ecc7c771b9f.png
f28d067b95d7fd3cd90d6f3aac0ebf32.png

Een tijd lang gebeurde er niets tot het in Effect spaak liep tussen de leider en een medelid en dit lid overging naar Cyan. Dit gebeurde omdat de leider zijn vrienden in mental niet wilde aanvallen, wat eerst prima was, maar na teleurstellende resulaten werd er van de leider verwacht ook mee aan te vallen en daar deze dat niet wilde werd hem gevraagd waar zijn loyaliteit lag. Hij koos voor mental.

384b58598e5156c8049467ce58190142.png
55358f3fbfd11b73ee413351c40b2316.png
bfd95c9b8f81da28a2605c8d2a89d6c7.png


Er ging weer een poos van rust voorbij in de stammen, het leek erop dat iedereen zijn plekje had gevonden.
Maar opnieuw bleek cyan niet stabiel, er was ruzie tussen het oostelijke gedeelte en het westen, waarna ze als aparte stammen verder gingen.

c87e903e2cb075843f91092783995e33.png

Na nog geen week tijd en na het afwijzen van een NAP aangeboden door Mental, besloot R_R om de banden te verbreken met Cyan en om over te stappen naar Mental. Als reactie op de overstap viel Cyan, die nu geen bondgenoten meer hadden aan haar kan van de wereld om tegen mental en nilva te strijden. Er werden wat pogingetjes genomen om een nieuwe stam op te richten maar de resultaten waren niet overweldigend of van lange duur.

a9488152d3343aeaa388ae97001fe0df.png
458aac0d1ba1872a6ce3efb38af8a2dc.png


In de zelfde periode besloten Mompel en het nieuwe effect te fuseren om zo sterker te staan tegen omliggende stammen.
96d12a916489bcc1d97f5551ed56e595.png

Terwijl de wonden gelikt werden aan de Cyan kant en er feest gevierd werd bij Mental ging dat anders bij de trouwe bondgenoot van Mental, daar was een dictatuur en de leden waren er eindelijk klaar mee na sterk en ongepast taalgebruik naar een medelid. Dixie werd opgericht met bijna alle leden van Nilva op de leider en zijn vriendje na. Beide groepen behielden het bondgenootschap met Mental.

d42dd98af1fa4720ce1f113b65b3c011.png
40e0a5f0546cdecbeab8ba4a5e27ddc1.png

Ook in het nieuwe Nilva ging alles niet van een leien dakje, er was ruzie en 1 persoon moest weg en stapte over naar de vijand van Dixie, namelijk Mompel. In die zelfde periode besloten Mompel en Fresh te fuseren om zo de nummer 2 van de wereld te worden.
b2b3154352a63f0b1fd34c375cf3f65b.png
f951fefcad3a687980bb7f4eb6f3d8fd.png
de679d48d2eb79eba2025716d670ed6c.png

En toen gebeurde er in een keer heel veel. Story werd nieuw leven ingeblazen, fresh en mompel gingen weer uitelkaar, een gedeelte van Dixie ging naar Story en het gross kwam over naar Mental, de trouwe bondgenoot.

3ff9798f089982c5cb7c7560feac454b.png
c7cb6de52dba5564592b2aafd118d2c3.png

En alweer kon de wereld niet stil blijven zitten er vonden ruzie's plaats en de stamclusters veranderden, zoals we dat inmiddels gewend zijn op wereld 37, Mompel viel uit elkaar en de leden die naar mental mochten komen kwamen binnen, een gedeelte bleef in eigenstam en een gedeelte ging over naar Fresh. Tevens viel Nilva, omdat deze leden had aangenomen die zichzelf niet konden redden en de leider van Nilva eiste dan Mental deze spelers zou volstacken, en uiteraard gebeurde dit niet.

a465604a2a66a4876d4af94633ea56a0.png
b9bd35f55897aeb23cc5846e03602801.png

En zoals zo vaak in mijn verhaaltje (voor het slapen gaan) veranderde de situatie weer.
Story besloot een cruciaal lid van mental te recruiten nadat deze door een oud dixie-genoot er van was overtuigd dat dit beter was. Daarop volgde de rest van Ex-dixie omdat deze anders te veel front zouden hebben.

d8d02db3b44c0b43445b183ca5e37653.png
b2a406c6bfd479c83169b928e3ba9603.png
5b45d6fb9e117fbd2ccc571c057decd4.png

In de periode na dit voorval, terwijl Mental bezig was de wonden te likken en te herorganiseren werd een stamlid aangevallen, en deze werd ook ondersteund door een lid van story. Dit lid werd gekicked omdat hij verdedigde tegen de bondgenoot van Story, namelijk fresh. Ook werd het lid dat aangevallen werd gekicked omdat deze van plan zou zijn geweest naar Story over te stappen zodra de massa van fresh voorbij was. Ook zou story op de hoogte zijn geweest van deze massa doordat een Fresh lid informatie door speelde aan Story, deze persoon is daarom ook gekicked en daarbij is de BG tussen Fresh en Story beindigd en heeft Fresh deze ingeruild voor een NAP met mental.

73152479f6d33c8f8eef45eb4eb04cb2.png
dcdf5ac2f853fa87eb42e3aede82bd8c.png

Tevens was een Ex-Dixie, Ex-Mental lid van plan om bij Story weg te gaan omdat deze het daar niet thuis voelde. En is die bij Dixie2.0 gegaan.
6930713427a1fe456e233c2c05f556d3.png

Hier een timelapse van alle W37 kaartjes die ik tot mijn beschikking heb.
[video=youtube;aM0g6A11TZM]https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=aM0g6A11TZM[/video]






Bij deze maar het stukje dat ik geschreven heb toen ik een co zocht waarin WEL een neutraal standpunt word gehandhaafd. niet up-to-date
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser81928

Guest
Goudvissen zijn niet loyaal gaan dood na een paar maanden en moet je weer een nieuwe kopen of ze lopen weg van huis zodra je op schoolreis gaat.
 

DeletedUser81928

Guest
Goudvissen zijn niet loyaal gaan dood na een paar maanden en moet je weer een nieuwe kopen of ze lopen weg van huis zodra je op schoolreis gaat. En het is een oorlogs verklaring duh.... natuurlijk niet een neutraal standpunt.
 
Reactiescore
1.367
Goudvissen zijn niet loyaal gaan dood na een paar maanden en moet je weer een nieuwe kopen of ze lopen weg van huis zodra je op schoolreis gaat. En het is een oorlogs verklaring duh.... natuurlijk niet een neutraal standpunt.

Daarom een reactie vanuit een neutraal standpunt voor mensen die hier niet spelen of pas net spelen waardoor zij niet door jullie propaganda machine voor jullie kiezen
 
Reactiescore
581
We zijn de vijand, dat is denk ik reden genoeg waarom jullie voor ons niet nummer 1 waardig zijn. Verder de speelstijl en verschillende acties die je terug kan lezen maken dat we het jullie niet gunnen. Reden nummer 1 is en blijft gewoon je bent de vijand en die gun je die 1e plek natuurlijk niet omdat je er zelf wilt staan. En nu de oorlog is verklaard kunnen beginnen juliie van de troon te stoten. En niet gelijk gaan zeuren van jaloezie want dat is het absoluut niet want als we eerste moeten staan op de manier van mental blijf ik liever nummer 2 ;)

Verder Is gas idd niet weggespeeld net zoals heinz niet echt is weggespeeld. Same story ;)

De enige goede stam overigens op deze wereld is story . En dat we door een cyan bril kijken is logisch toch:p het is een oorlogsverklaring XD


En ik zeg nergens dat rr te veel leden had oid? en je kan het noemen wat je wilt RR blijft een stab hoor ;) maar nice try.

En als het bg's zijn zoals rr dan zijn we ze gewoon liever kwijt dan rijk want mensen met de loyaliteit van een goudvis heb je niks aan ;)
7126688.gif
 

DeletedUser

Guest
Allemaal stuk voor stuk wijven , zijn jullie niet met elkaar eens niet roddelen maar daden verrichten :D
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Ik kan snel lezen.

Onderwerp De stam A New Chapter heeft de stam Mental Disorder de oorlog verklaard!
Verzonden 20.12.14 13:51:30
De stam is in oorlog met A New Chapter!

Oorlogsnaam: Once Upon A Time

Verklaring:
Once upon a time this war was Storybook
Lets meet at the first page
Play with honor and fight like men
Maybe some of you will live to see the end of it



Succes, dat zullen jullie nodig hebben!

Niet tegen jullie... dan moeten er mannen komen en geen jochies.



Alleen ben ik Hokuz niet... en heeft Glenn alleen nog maar gefaald als leider op deze wereld.
Jij bent echt zo'n ongelofelijk onuitstaanbaar persoon he? Jezus net hokuz 2 ofzo.:eek:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan