Once upon a time in Tides

Reactiescore
1.647
Hee dat was ik!

Tuurlijk was dit de bedoeling. Enkel spreek ik over mijn visie ik ben gedurende het geregel, rond de wolves BG echt net voor deze verbroken werd kort ingestapt als medeleider dus hier kan ik over de leiding destijds niet veel uitspraken doen dit moeten ze zelf maar doen. Overigens zoals vele geografisch zullen zien had rose dan een deel core (een safe continent) en al een gevormd front op 24/7 dit was voor ons de ideale uitgangspositie. Ik heb later wel vernomen dat de premade niet 100% zeker was, geen idee of dit intern speelde bij noord. Rose heeft wel degelijk een paar recruits gehad en een nare vorming (waar ik zelf nieteens bij hoorde, RIP) Maar zo blijkt is er vanaf ons nooit verkeerd gehandeld op het gebied van een overmacht creëren.

Aan Justin nog even:

Overigens vind ik het echt zeer jammer dat je continu doorgaat over het gelijk trekken van de kansen voor elke partij, in enige zin stelt me dit ook wel teleur van je of je hebt daadwerkelijk een plaat voor je hoofd. Iedere leek kan van een afstand zien dat die geografisch verre van een eerlijke driestrijd is. We zijn ook nog bezig met de aanbiedingen hier zullen we later contact over opnemen.

Ik zeg een eerlijkere. Het was eerst meer een 2 strijd en wij hingen erbij. Kregen van beide aanvallen en waren veel en veel kleiner als beide. Zeg enkel dat rechter is getrokken niet precies gelijk. Wacht op jullie antwoord, weet dat je altijd kan pmen voor zaken als je die net wat anders wilt zoals ook al meermaals is aangegeven om jullie nog de beste kansen te geven in de situatie. Als echt geen weerstand zou willen zou ik dat nooit doen, of wel?
 
Reactiescore
1.380
Jongens beetje lief zijn he.

@Wow Who datum zou wel lekker zijn van dat berichtje over recruiten door noordelijke premade.
Had ook van eergisteren kunnen zijn.

@Blow Me Up helemaal eens met jou bericht hierboven over premade.
Ik ben er geen voorstander van maar een TW maat heeft me over gehaald en het is erg gezellig met deze groep. En dat is inderdaad een voordeel dat je met plezier met maten dit spel kan spelen. Ondanks dat kan ik het ook goed vinden met een zooi vijanden waaronder jij.

Ik hoop dat we inderdaad nog leuke gesprekken gaan hebben en over de massa's die we over en weer gooien.
Zolang het maar fair blijft.
 
Reactiescore
290
Jongens beetje lief zijn he.

@Wow Who datum zou wel lekker zijn van dat berichtje over recruiten door noordelijke premade.
Had ook van eergisteren kunnen zijn.

@Blow Me Up helemaal eens met jou bericht hierboven over premade.
Ik ben er geen voorstander van maar een TW maat heeft me over gehaald en het is erg gezellig met deze groep. En dat is inderdaad een voordeel dat je met plezier met maten dit spel kan spelen. Ondanks dat kan ik het ook goed vinden met een zooi vijanden waaronder jij.

Ik hoop dat we inderdaad nog leuke gesprekken gaan hebben en over de massa's die we over en weer gooien.
Zolang het maar fair blijft.
Wil je weten op wie de massa is ? Is dat fair als ik dat vertel ?
 
Reactiescore
50
BMU jij deed niet eens mee man :p

Weer uren van mijn leven verpest door deze massa :( waarom speel ik eigenlijk nog tw
 
Bovenaan