onbekwame speler en oneerlijk!

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser35251

Guest
Kan mattias je ook uit K 32 laten stappen :p Dat zou namelijk helemaal top zijn xD
 

DeletedUser

Guest
tsjah,

je gaat mischien door op een ander account, maar je zal bekend blijven door zult kinderachtig gedrag,
je bent ook niet voor niets gekickt uit K 32,
 

DeletedUser

Guest
tsjah,

je gaat mischien door op een ander account, maar je zal bekend blijven door zult kinderachtig gedrag,
je bent ook niet voor niets gekickt uit K 32,

Ja, dat was ook wel te verwachten, iig, of hij nu in K32 zit of niet, we stoppen niet met hem aan te vallen, is zijn eigen schuld met zijn felle mond :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Wens jullie veel succes!

Dat de snelste mag winnen!

Succes, K32 (Noord) en Gallia.
 

DeletedUser35251

Guest
Pro pro :confused: hij heeft geluk dat saza niet on is :p anders was het nu 5-0 voor saza denk
 

DeletedUser

Guest
Wat ben jij pro seg:eek:

Hey, Streakertje is een nieuwe aanwinst van Gallia, en hij is heel flink, als je wil lullen doe het dan tegen mij :cool:

En Kristy, je weet best dat dat geen waar is, de dorpen die streaker heeft genomen was saza wel online...

Trouwens, stop allemaal met lullen, ik word er flauw van... wie zien wel zondag hoever het staat ;)
 

DeletedUser35251

Guest
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Hey, Streakertje is een nieuwe aanwinst van Gallia, en hij is heel flink, als je wil lullen doe het dan tegen mij :cool:

En Kristy, je weet best dat dat geen waar is, de dorpen die streaker heeft genomen was saza wel online...

Trouwens, stop allemaal met lullen, ik word er flauw van... wie zien wel zondag hoever het staat ;)

sorry heavenly en streakertje,
kristy heeft gelijk ;)
ik was toen inderdaad niet meer online,
zoals kristy al zegt reken maar is uit wat zondag-5 dagen is,
en als ik toen nog wel online was had ik het echt wel gewoon eerlijk gezegt want edelen hoort bij het spel,
dus streakertje volgende keer beter

en voor de mensen die het nog niet weten,
ja ik heb op account wissen gedrukt ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan