onbekwame speler en oneerlijk!

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Wat de vlaanders heeft geflikt kan echt niet..
Gister is er een stam gemaakt van N-W.S. en +TRAM+ en Able leden,op verzoek van de leiders,van de stammen,zijn ze samengegaan,die zelfde avond gaat de vlaanders naar Gallia,en zei tegen de stamleiders van beide stammen: ik wil als eerste eis/voorwaarde dat wij Gallia gaan aanvallen????En wat doet die speelster met "goede bedoelingen" die gaat overstappen naar Gallia..!! Als of die zo goed zijn tegen K 32...hahaha laat me niet lachen,ik vind dit een zeer valse streek,van 1.de vlaanders en 2. Gallia..zo win je de strijd nooit tegen K 32,die hebben er alleen maar baat bij...:mad:
 

DeletedUser

Guest
maar mannen toch gokken is alles wat je kunt je zou eens moeten weten wat de echte reden is ,,, :eek:
 

DeletedUser

Guest
Eigenschappen
Stamnaam: Unbreakable
Tag: Able.
Aantal leden: 75
Punten van de 40 beste spelers: 25.953.561
Puntentotaal: 31.960.262
Puntengemiddelde: 426.136
Rang: 20
Verslagen tegenstanders: 14.256.728 (77.)


Denk dat het ene zwaarder weegt dan het andere ?
En oordeel niet voor je de feiten kent :)
 

DeletedUser25172

Guest
Ah maar iedereen ziet aan de stats ook wel dat ze NOOB zijn.
 

DeletedUser

Guest
Wat de vlaanders heeft geflikt kan echt niet..
Gister is er een stam gemaakt van N-W.S. en +TRAM+ en Able leden,op verzoek van de leiders,van de stammen,zijn ze samengegaan,die zelfde avond gaat de vlaanders naar Gallia,en zei tegen de stamleiders van beide stammen: ik wil als eerste eis/voorwaarde dat wij Gallia gaan aanvallen????En wat doet die speelster met "goede bedoelingen" die gaat overstappen naar Gallia..!! Als of die zo goed zijn tegen K 32...hahaha laat me niet lachen,ik vind dit een zeer valse streek,van 1.de vlaanders en 2. Gallia..zo win je de strijd nooit tegen K 32,die hebben er alleen maar baat bij...:mad:

Ok Ok Ok! Het is allemaal mijn fout, ik was al een tijdje aan het prospecteren, en toen ik die verzameling edelvoer zag ontstaan heb ik maar meteen ingegrepen... Wij zijn 10 leden rijker, en jullie zitten met de overschot... Toen vlaanders dit zag gebeuren is ze tot bepaalde inzichten gekomen, kan je haar niet kwalijk nemen toch.
Ik moet zeggen het is idd wel handig dat jullie nu allemaal in 1 stam zitten...
dan hoef je alleen maar op 'albe.' te klikken, de menulijst af te lopen, en kijken wie je wil opeten. XD

Is ook handiger voor de stats, dan kunnen we gelijk zien hoe 'goed' able. is om K32 aan te pakken ;)

Bedankt voor dit Spam-topic, ik was al aan het afkicken XD
 

DeletedUser12828

Guest
dc7bra.jpg
 

DeletedUser35251

Guest
Nu zie je meteen hoe zielig Gallia en de vlaanders zijn. Op het Beste Evur account staan nog tientallen gesprekken over hoe De vlaanders allemaal zit te zeiken over hoe erg ze Gallia haat en wat ze met hun van plan is na wat een paar gallia leden samen met majit hadden geflikt bij Alphea en de rest van de WoW leden. En gallia jullie zijn gewoon veel en veel zieliger dan K 32 met jullie vuile leugentjes over dat K 32 zogenaamd hackt en mensen nu uitnodigen die eerst niet eens welkom bij jullie waren. Vooral jij Heavenly met je 'beloftes' bah bah om te kotsen ben jij. Jullie spelen vuile spelletjes maar ondertussen zit Peevee een beetje iedereen op het forum tegen K 32 op te zetten met dat zogenaamde gehack. Ga zo door ;)
 

DeletedUser24343

Guest
Nu zie je meteen hoe zielig Gallia en de vlaanders zijn. Op het Beste Evur account staan nog tientallen gesprekken over hoe De vlaanders allemaal zit te zeiken over hoe erg ze Gallia haat en wat ze met hun van plan is na wat een paar gallia leden samen met majit hadden geflikt bij Alphea en de rest van de WoW leden. En gallia jullie zijn gewoon veel en veel zieliger dan K 32 met jullie vuile leugentjes over dat K 32 zogenaamd hackt en mensen nu uitnodigen die eerst niet eens welkom bij jullie waren. Vooral jij Heavenly met je 'beloftes' bah bah om te kotsen ben jij. Jullie spelen vuile spelletjes maar ondertussen zit Peevee een beetje iedereen op het forum tegen K 32 op te zetten met dat zogenaamde gehack. Ga zo door ;)



en jij bent???
 

DeletedUser35251

Guest
Ongetwijfeld een speler van K 32 die een rookgordijn opzet :confused:

Lal, begint weer zo'n zielig Gallia lid. Hebben jullie nu echt niks anders te doen? Zielige persoontjes ga een ander spel spelen ofzo ;) Ik ben geen speler van K 32 maar blijf dat vooral denken als je daar blij van word.

@Anja ik was beste evur
 

DeletedUser

Guest
Nu zie je meteen hoe zielig Gallia en de vlaanders zijn. Op het Beste Evur account staan nog tientallen gesprekken over hoe De vlaanders allemaal zit te zeiken over hoe erg ze Gallia haat en wat ze met hun van plan is na wat een paar gallia leden samen met majit hadden geflikt bij Alphea en de rest van de WoW leden. En gallia jullie zijn gewoon veel en veel zieliger dan K 32 met jullie vuile leugentjes over dat K 32 zogenaamd hackt en mensen nu uitnodigen die eerst niet eens welkom bij jullie waren. Vooral jij Heavenly met je 'beloftes' bah bah om te kotsen ben jij. Jullie spelen vuile spelletjes maar ondertussen zit Peevee een beetje iedereen op het forum tegen K 32 op te zetten met dat zogenaamde gehack. Ga zo door ;)

Beste Kristie, welke beloftes heb ik jou dan ooit gemaakt??? Geen enkele voor zover ik weet, en het merendeel van de spelers die ik heb uitgenodigd hadden nog nooit eerder een aanvraag gedaan.
Trouwens, ik heb je al vaker duidlijk gemaakt dat we jou info en praatjes niet hoeven. Je zag het zelf, het werd je ondergang.
Als ik me niet vergis, schreef je meer dan 1 keer dat je openlijk ruzie maakt met gallia op het forum, zodat K32 zou denken dat je anti-gallia bent.
En dat je dan 'info' kon halen door 'vriendjes' te worden met K32.
Ik zei toch dat ik je info niet moest, maar goed, je ziet zelf hoe ver je het er mee bracht... Maar dan moet je de vlaanders hier niet neerhalen, terwijl je zelf 10 keer erger bent.

Ik snap niet waar jullie over janken. Kleine stammen en kleine spelers halen het gewoon niet meer, daar moet je geen helderziende voor zijn. En elke grotere stam of recruter heeft zijn oog op de toekomst, ik vind het allemaal niet meer dan logisch hoe het loopt.
 

DeletedUser35251

Guest
Ga mijn naam hier niet neerzetten als je het niet kan typen. En volgens mij moet jij wat dingen hebben die je geheugen dan weer een beetje opfrissen en misschien even langs het ziekenhuis gaan want volgens mij ben je op je kop gevallen en heb je nu geheugen verlies? En ja dat je me info en me praatjes niet hoeft dat is leuk voor jou. Stiekum had je er wel wat aan geef maar gewoon toe. Zowiezo wat ondergang? Volgens mij ben ik niet met me account ondergegaan want ik ben gestopt. En ik haal de vlaanders hier niet neer het is de harde waarheid wat maar weer bewijst hoe zielig Gallia is. Maar maakt niet uit de meeste hebben lol om jullie zielige actie's.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan