On a cold, eerie nighty

DeletedUser74966

Guest
Gelijk gevecht terwijl niet eens iedereen in range valt? Succes XD
 

DeletedUser77892

Guest
tja gaat mij er meer om dat ze het gewoon op een makkelijke manier maar voor elkaar willen krijgen en uitdagingen zoveel mogelijk uit de weg proberen te gaan.
 

DeletedUser77260

Guest
Mij hebben ze niks misdaan. Is ook vrij lastig via internet :p
Ik heb gewoon een hekel aan hun instelling en bange manier van spelen. Gewoon angsthazen gedrag.
Alle mogelijke vormen van concurentie uit de weg gaan, en dan met 61 mill op een stam van 17 mill klappen.
alleen wanneer je 3 keer in het voordeel bent de strijd aan durven gaan ipv is een gelijk gevecht op te zoeken ;)

Hmm oke, zover ik het weet werkt die strategie, ligt eraan hoe je wilt winnen. I guess
 

DeletedUser78679

Guest
Best wel grappig dat je dit vind aangezien er letterlijk niemand van 882 in hun range ligt. Het is eerder dat ZWE meer spelers in bereik heeft, maar gewoon niets onderneemt. Iedereen kan wel ragen op 882, maar uiteindelijk gaan ze deze wereld winnen op een eerlijke manier. Ik denk niet dat een stam van 24 spelers zo speciaal is aangezien het op verschillende werelden zo is. De enige reden dat iedereen hier zo negatief doet over 882 is omdat ze bang hebben om tegen hun te spelen.
 

DeletedUser68843

Guest
Best wel grappig dat je dit vind aangezien er letterlijk niemand van 882 in hun range ligt. Het is eerder dat ZWE meer spelers in bereik heeft, maar gewoon niets onderneemt. Iedereen kan wel ragen op 882, maar uiteindelijk gaan ze deze wereld winnen op een eerlijke manier. Ik denk niet dat een stam van 24 spelers zo speciaal is aangezien het op verschillende werelden zo is. De enige reden dat iedereen hier zo negatief doet over 882 is omdat ze bang hebben om tegen hun te spelen.

Bang om tegen 882 te strijden? Ook de grapjas thuis zeker :p de reden dat 882 onder vuur ligt is niet enkel hun laf beleid maar ook hoe ze handelen en omgaan met bepaalde situaties. De laffe daden blijven maar komen. Ik ben ervan overtuigd dat er wel spelers zijn die kwaliteit bieden maar om uiteindelijk om een wereldwinst op zo’n manier op je naam te schrijven is belachelijk. Vandaar dat we met wiranto in de tegenpartij gaan.

Dus om heel duidelijk te zijn, jouw post wordt gebaseerd op niets. Als je niets kent over de situatie dan moet je allesinds geen oordeel geven.
 

DeletedUser77892

Guest
Best wel grappig dat je dit vind aangezien er letterlijk niemand van 882 in hun range ligt. Het is eerder dat ZWE meer spelers in bereik heeft, maar gewoon niets onderneemt. Iedereen kan wel ragen op 882, maar uiteindelijk gaan ze deze wereld winnen op een eerlijke manier. Ik denk niet dat een stam van 24 spelers zo speciaal is aangezien het op verschillende werelden zo is. De enige reden dat iedereen hier zo negatief doet over 882 is omdat ze bang hebben om tegen hun te spelen.

Bang? Ik ben toch zeker al een aantal dagen op een 882 speler aant bashen. Ik ben niet bang hoor ;)
De reden dat veel mensen zo negatief doen is puur vanwege het beleid dat 882 erop na laat. Recruit to win.

Hmm oke, zover ik het weet werkt die strategie, ligt eraan hoe je wilt winnen. I guess

Yes, spioneren en backstabben werkt vaak ook. Tis en blijft vies, maar tegenwoordig is vies spel de norm om te winnen. Dan ben je baas, dan ben je een pro :redface:
 

DeletedUser45137

Guest
Best wel grappig dat je dit vind aangezien er letterlijk niemand van 882 in hun range ligt. Het is eerder dat ZWE meer spelers in bereik heeft, maar gewoon niets onderneemt. Iedereen kan wel ragen op 882, maar uiteindelijk gaan ze deze wereld winnen op een eerlijke manier. Ik denk niet dat een stam van 24 spelers zo speciaal is aangezien het op verschillende werelden zo is. De enige reden dat iedereen hier zo negatief doet over 882 is omdat ze bang hebben om tegen hun te spelen.

Het heeft ook niet zoveel zin om vanuit ZWE iets te gaan ondernemen, dus ik kan hun reactie wel begrijpen.

Verder vond ik de fusie destijds tussen Droid en Cenos niet eens z'n gek idee. Het cluster van Cenos was klote en met wat spelers van Droid erbij kon er nog iets van gemaakt worden en kregen ze geen front aan beide kanten. Alleen is het nu naar mijn mening doorgeschoten door nog meer spelers uit de top 40 aan te nemen. Al is de afgelopen dagen ook wel de kwetsbaarheid aangetoond van 882, er worden steeds meer dorpjes verloren bij Ghost.
 

DeletedUser77260

Guest
Bang? Ik ben toch zeker al een aantal dagen op een 882 speler aant bashen. Ik ben niet bang hoor ;)
De reden dat veel mensen zo negatief doen is puur vanwege het beleid dat 882 erop na laat. Recruit to win.



Yes, spioneren en backstabben werkt vaak ook. Tis en blijft vies, maar tegenwoordig is vies spel de norm om te winnen. Dan ben je baas, dan ben je een pro :redface:

Wat mag je als stam nog wel doen in jouw mening? Als recruiten al not done is, dan zal aanvallen ook wel uit den boze zijn :rolleyes:
 

DeletedUser77892

Guest
Wat mag je als stam nog wel doen in jouw mening? Als recruiten al not done is, dan zal aanvallen ook wel uit den boze zijn :rolleyes:
Sinds wanneer ben jij zo'n fan?
Je weet donders goed wat ik bedoel. Rekruten is natuurlijk prima, je weet echt wel dat ik doel op het rekruteren van de top. Boeie of ze goed zijn, boeie of ze uberhaupt wel een goede instelling hebben (laat die crip mooi zien) "wij willen niet alleen tegen hen strijden" Dus join je maar. Angst, pure angst gewoon.
Het spel heet TribalWARS niet TribalRecruit
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser77892

Guest
Om ook maar is wat positiefs te zeggen. Mijn complimenten naar Ghost-warrior. Ondanks zijn klote ligging blijft hij wel doorzetten, en weet hij telkens toch weer treinen te snipen/blocken. Hij verzet zich stevig en zorgt ervoor dat wij toch een leuke strijd hebben :)
Ook leuk om te zien dat zijn stammies gek worden vanwege kata gebruik, maar dat ik van hem nog geen klacht of geklaag heb mogen horen. Niet zeiken maar doorwerken, dat wint mijn respect wel (al is dat waarschijnlijk voor niemand wat waard :p )
 

DeletedUser74966

Guest
Tegen katagebruik heeft klagen ook geen zin. Luisteren ze toch niet naar XD
 

DeletedUser74966

Guest
Gwn wereldafspraken net als W59?
Dan spreek je met ervaren spelers over het algemeen. Maargoed, dat moet je op een casual met een hele wereld gaan doen dan? Reken er maar op dat dat echt niet gaat lukken. Zitten te veel eigenwijze spelers op een wereld als deze XP

Plus er zijn nog veel te veel stammen waar je dan mee zou moeten spreken.
 

DeletedUser78679

Guest
Bang? Ik ben toch zeker al een aantal dagen op een 882 speler aant bashen. Ik ben niet bang hoor ;)
De reden dat veel mensen zo negatief doen is puur vanwege het beleid dat 882 erop na laat. Recruit to win.



Yes, spioneren en backstabben werkt vaak ook. Tis en blijft vies, maar tegenwoordig is vies spel de norm om te winnen. Dan ben je baas, dan ben je een pro :redface:
Ja want met 3 verschillende spelers op 1 klein clustertje bashen dat mijlenver van de rest van de stam ligt is ook echt heel professioneel ;)
Dat toont enkel dat het niet moeilijk is om dorpjes te nemen van een speler die daar een 50-tal dorpen heeft liggen en voor de rest niets. We zullen verder praten als je spelers kan aanvallen die niet een apart klein clustertje hebben liggen :cool:


En om ook nog even terug te komen op het Kata gebruik het is misschien niet zo slim om kata's te gebruiken tegen een stam die dubbel zo groot is . Want wie een punt graaft voor een ander valt er zelf in.
 

DeletedUser77892

Guest
Ja want met 3 verschillende spelers op 1 klein clustertje bashen dat mijlenver van de rest van de stam ligt is ook echt heel professioneel ;)
Dat toont enkel dat het niet moeilijk is om dorpjes te nemen van een speler die daar een 50-tal dorpen heeft liggen en voor de rest niets. We zullen verder praten als je spelers kan aanvallen die niet een apart klein clustertje hebben liggen :cool:


En om ook nog even terug te komen op het Kata gebruik het is misschien niet zo slim om kata's te gebruiken tegen een stam die dubbel zo groot is . Want wie een punt graaft voor een ander valt er zelf in.
100 dorpen had ie daar. Maar heb je zeker gelijk in. Maakt het voor ons toch makkelijker. Heb ook niet gezegd dat ik zo prof ben, ben ik namelijk niet. Als ik het AF mag geloven ben ik de grootste noob ooit die bij 1 inc al weg rent :p

Kata gebruik. Tja, blijft een lastige. Tegenwoordig ben ik zelf wel voor afspraken. Echter kan je niemand iets verplichten.
Ik zelf heb besloten het niet meer te gebruiken behalve op adelshoeve, verzamelplaats en muur.
Heb na de eerste wave (dus vanaf de 2e) op ghost dan ook niets anders meer dan die gebouwen getarget. Echter kan ik mijn stamgenoten niet verplichten hetzelfde te doen. Al zal ik dit natuurlijk wel blijven aanmoedigen.
 

DeletedUser78605

Guest
Al die opmerkingen over dat het vanaf het begin al oneerlijk is, of dat deze verklaring nergens op slaat zijn niet nodig hoor.
Wij zijn ons ook wel bewust dat deze oorlog verre van fair is. Ik heb het enkel op het AF gezet, als leesvoer en met het idee dat het misschien nog wat los geraakt :)
 

DeletedUser74966

Guest
Al die opmerkingen over dat het vanaf het begin al oneerlijk is, of dat deze verklaring nergens op slaat zijn niet nodig hoor.
Wij zijn ons ook wel bewust dat deze oorlog verre van fair is. Ik heb het enkel op het AF gezet, als leesvoer en met het idee dat het misschien nog wat los geraakt :)
Dat zie je toch ;)

Doel behaald ^^
 
Bovenaan