Omtrent KipOpStokBeleid en Heraclesgek

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser73272

Guest
Dag Mental,

Allereerst wil ik mijn excuses aanbieden voor wat er gebeurd is, alhoewel ik echter geen idee heb wat er daadwerkelijk gebeurd is met mijn acc en die van kip. Aangezien ik fair play altijd hoog in t vaandel heb staan vind ik het ook jammer dat mn acc (door iemand) zwart gemaakt is.

Kan iemand mij eens op skype uitleggen wat er precies gebeurd is? Mijn skype is: lars-hafc

Groet,
Lars --Heracles--
 
Reactiescore
1.367
je mag mij wel aanspreken

Danny.h53
 

DeletedUser72524

Guest
Dag Mental,

Allereerst wil ik mijn excuses aanbieden voor wat er gebeurd is, alhoewel ik echter geen idee heb wat er daadwerkelijk gebeurd is met mijn acc en die van kip. Aangezien ik fair play altijd hoog in t vaandel heb staan vind ik het ook jammer dat mn acc (door iemand) zwart gemaakt is.

Kan iemand mij eens op skype uitleggen wat er precies gebeurd is? Mijn skype is: lars-hafc

Groet,
Lars --Heracles--

Hoi Lars,

Ik meen het oprecht dat ik het zeer zonde vind voor jou dat Paul het heeft verziekt voor je. Je moet in ieder geval weten dat we tegen jou en het account geen scheve gezichten zullen hebben. Als ik een voorstel zou mogen doen aan het TW-team stel ik ook voor om Heraclesgek niet te bestraffen, maar enkel Paul uit te sluiten van het spelletje TW. Dit is niet de eerste keer dat hij een account heeft gehackt en ik betwijfel of het ook zijn laatste was.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.075
ah, stabber paul aan het werk geweest?:D
 
Reactiescore
1.075
wie anders:O
 

DeletedUser73351

Guest
Dag Mental,

Allereerst wil ik mijn excuses aanbieden voor wat er gebeurd is, alhoewel ik echter geen idee heb wat er daadwerkelijk gebeurd is met mijn acc en die van kip. Aangezien ik fair play altijd hoog in t vaandel heb staan vind ik het ook jammer dat mn acc (door iemand) zwart gemaakt is.

Kan iemand mij eens op skype uitleggen wat er precies gebeurd is? Mijn skype is: lars-hafc

Groet,
Lars --Heracles--

We weten dat jij al een langere tijd niet speel Lars, dw. :smile:
 

Deleted User - 487936070

Guest
Ik was eigenlijk van plan om een eigen topic hierover te openen, maar het lijkt mij beter om hier een verklaring/uitleg te geven.

Afgelopen zaterdag is er op het account kipopstokbeleid iets heel treurigs gebeurd. Een onbekend persoon heeft op het account ingelogd en heeft daarmee Mental verlaten. Daarna heeft deze speler een stam opgericht met een onfatsoenlijke naam. Vragen van Mental-spelers werden beantwoord met een hoop gevloek. Toen een speler van Kip probeerde in te loggen werd hij constant gekickt. De onbekende speler probeerde de e-mail en daarna het ww te wijzigen.

217340d1758853072c7d0543e278159f.png

Al snel wist Danny (Rise Against) met behulp van de oude eigenaar het account terug in handen van Mental te krijgen en kon het account weer veilig terugkeren binnen Mental. Er leek vrij weinig aan de hand te zijn en afgezien van wat problemen met het account teruggeven aan de bespelers was er verder geen schade aangericht.

Tijdens een gesprek dat ik had met een speler uit de stam van onze vijand (AI) kreeg ik te horen dat AI al vaker informatie doorgespeeld kreeg vanuit Mental. Deze informatie werd verstrekt door Paul, beter bekend op het AF als bakken met geld. Deze speler heeft geen schoon verleden en het was voor mijzelf al redelijk aannemelijk dat hij er wat mee te maken had. We besloten hierop met de Mental leiding een zoektocht te beginnen naar bewijzen.

Al snel kwamen wij erachter dat er eerder iemand zich voordeed op kip als Rik. Een onbekende speler waar niemand wat van had gehoord. Het was voor ons al snel duidelijk dat er al langer iemand logde en dit kwam ook overeen met de informatie die we vanuit AI hadden gekregen. Dit bevestigde voor ons al snel het vermoeden dat Paul meer met deze actie te maken had.

Het 2e opvallende bewijs dat in onze handen kwam was een PM van kip naar het frontaccount fichtme. Dit account heeft een enorm front met AI en toevallig ook met heraclesgek; het account waar Paul actief was.

6c53abf070edaafc4465468a54b1a060.jpge3711daa28417be690cf073066507684.jpgf75688bd5d51bcd6393603c329a851b8.jpg

Naast het hengelen naar informatie probeerde Paul Mental op rokade te laten gaan. Echter stond rokade dik gestackt met stamdef en zou Mental gegarandeerd een hoop dood lopen daar. Bovendien stond het bevelen delen tussen kip en fichtme aan, dit gaf Paul de mogelijkheid om de clears van fichtme op hem te blocken en de aanvallen op fichtme beter uit te voeren.

Voor ons stond het op dit moment vast dat Paul de dader was. Helaas waren we niet in staat om dit overtuigend te bewijzen waardoor we besloten om nog een tijdje te wachten met onze beschuldigingen.

Dit bleek de juiste keuze te zijn want later op de dag voerde de support goed werk uit. De support ontdekte dubbele inloggegevens over een langere tijdsperiode tussen heraclesgek en kip. Dit gaf voor ons de doorslag om te bevestigen dat Paul hier de dader van de hack is. De gegevens uit de support mogen niet openbaar worden gemaakt dus die kunnen eventueel bij mij worden opgevraagd.

Wij (Mental) hopen dat de support eens in kan grijpen tegen deze smerige acties van Paul. Als ik het goed begrijp heeft hij al vaker dubieuze acties uitgevoerd. Deze acties staan recht tegenover onze normen en waarden en we hopen dan ook dat Paul ooit van dit spel zal verdwijnen.

Helaas hebben wij hier zelf weinig invloed op dus willen we graag iedereen die dit leest waarschuwen voor deze speler. Wij begrijpen dat het account heraclesgek, Lars & AI hier niks mee te maken hebben dus deze waarschuwing is puur voor Paul bedoelt.

We hopen hiermee voldoende opheldering te hebben gegeven over deze situatie. Tijd om de wereld op een normale manier af te sluiten.
 

Bijlagen

  • lau 2.jpg
    lau 2.jpg
    16,3 KB · Weergaven: 97
  • lau 1.jpg
    lau 1.jpg
    16,2 KB · Weergaven: 85
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser75133

Guest
Jezus Paul... wat triest, das dus ook de laatste keer dat ik met die kerel probeer samen te werken :confused:

Edit: thanks voor de opheldering en duidelijke post trouwens, gelukkig is het allemaal goed afgelopen, ik hoop ook voor Lars!
 
Reactiescore
2.489
Voordat er enge spookverhalen gaan dwalen (want in de post hierboven staan al enkele onwaarheden die we niet zullen corrigeren ;)) zullen we een slotje op dit topic gooien.

De betrokken spelers zullen beantwoord worden en vanuit het team is deze case dan ook afgesloten.

Binnen het forum heb je de kans gekregen je zegje te doen en dus ook dat men moet oppassen voor Paul.

Groeten,
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan