Omerta is een lachertje

DeletedUser27712

Guest
Nounou, als desbetreffende onderwerp van de laatste posten hier op deze topic zie ik me hier toch wel ff genoodzaakt te reageren.. :)

Ik was al eens uitgenodigd geweest door N-W.S mo ik was toen nog mo een dag of 3 bij omertà en heb deze dan ook geweigerd omdat ik daar toen op mijn gemakje zat.. :) Er zijn toen wat schermutselingen geweest tss mij, een beetje wietzak en vooral veel donutaap.. echter ni tot het gewenste resultaat voor beide.. :)

Er is echter toen wel wederzijds respect ontstaan die tot op de dag van vandaag stand houd en wss nog een tijd zal blijven bestaan.. WANt van wie anders zou wietzak moeten leren om zo vlaams te schrijven.. :) en de vele gezichtjes te gebruiken!!! :p

Ik ben pas recent overgestapt naar N-W.S door de gebeurtenissen in omertà zelf, dit heb ik hierboven ook al aangekaart.. nu ik zie dt ook mission en nog een paar zijn vertrokken vrees ik voor het ergste in het noordelijke gedeelte van omertà en in het algemeen.. :-/

Ik heb ook zelf een aanvraag ingedien bij N-W.S en nergens anders.. heb ook nergens anders een tussenstop gehouden...

N-W.S was voor mijn komst ook al actief bezig en niet alleen in het K60gebied.. mo het is wel zo da mijn keuze voor N-W.S medebepaald was doordat wietzak en donut er zaten.. :) Mo tvalt me een beetje tegen want dacht da wietzak een betere speler was... :-( Kheb hem al meer tips gegeven dan omgekeerd over het spel.. Tssss.. .:p

allé ja? mo kweet zeker da ge ook veel van wieterd leren ken, soit tis alleen no nie deruut gekome zé :)

mo ik heb alle respect voor omertà, ze zenne wel al op een punt gkome wa wij als NWS nog ni bereik hebben zé :)
 

DeletedUser16396

Guest
Leer je NederLands beter a.u.b. ;)

srry hoor maar met een naam als wietzak ben je niet gebonden aan regels :D

OT:

waarom doen Omerta-spelers eigenlijk zo arrogant?
want ik vind ze op een paar uitzonderingen gewoon oerslecht :eek:
 

DeletedUser26707

Guest
Misschien, misschien... W7 tja, tijd te kort toen dorpjes weggegeven en nu weer tijd te veel ^^
 

DeletedUser

Guest
Ook hier aub stoppen met spammen en discussier over het onderwerp . Ik wil geen off topic/spam zien .
 

DeletedUser

Guest
Ook beertje cola bevestigt dat Omerta niet het potentieel had om te groeien.
g, bc
 
Bovenaan