[Inschrijftopic] Olympische zomerspelen 2020

Reactiescore
338
Hallo Allemaal

Het EK is achter de rug, de renners in de tour hebben hun rust, maar er staat weer een nieuw topevent voor de deur namelijk de Olympische Spelen. Het forum kan hier niet in achterblijven na jullie massale deelname aan de EK-poule. Daarom organiseren we een kleine wedstrijd! Jullie krijgen enkele vragen voorgeschoteld die jullie natuurlijk dienen te beantwoorden. De persoon met de meeste juiste antwoorden wint!


Vragen:


  • Wie gaat de meeste medailles binnenhalen België of Nederland?
  • Hoeveel medailles gaat België winnen?
  • Hoeveel medailles gaat Nederland winnen?
  • Welke sporter gaat de meeste medailles voor zijn/haar land binnenhalen?
  • Wie wordt er Olympisch kampioen Hockey?
  • Kies zelf een sport en zeg wie hier het goud, zilver en brons gaat behalen!
  • In hoeveel disciplines halen de Belgische sporters een medaille?
  • In hoeveel disciplines halen de Nederlandse sporters een medaille?
Stuur de antwoorden op deze vragen door naar mij of @famdecibel via discord of pm. Zo kunnen we de lijstjes maken en zijn we uiteraard benieuwd naar de resultaten. Jullie krijgen tot zondagavond 25/07/2021 om in te dienen.


PRIJS:

1) 500PP
2) 300PP
3) 200PP

* voor mensen die voor de individuele sporter van zijn/haar land een discipline kiezen die komend weekend al gehouden wordt, moet dit voor de start van die discipline doorsturen!

Veel succes!
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
338
Voor de gene die het vergeten zijn, jullie krijgen nog tot vanavond 21h00 om mee te doen!!
 
Reactiescore
338
De spelen zijn nog niet helemaal ten einde, maar we kunnen wel al de winnaars opnemen!


Op een 3de plaats staat @Darkspy doordat zijn lijst onvolledig was had er meer ingezeten, maar toch een mooie 3de plaats, de 200PP worden overgemaakt!

Voor de 2de plaats was het heel spannend, zo spannend dat er 3 deelnemers 2de werden! Proficiat @famdecibel @anthraxxol en @miketijger! De 300PP komen elk jullie richting uit!

Dan rest enkel nog de 1ste plaats en die gaat naar @Candiu, die een duidelijke en grote voorsprong had op onze 2des! Proficiat jij wint de 500PP!

Aan alle deelnemers bedankt om mee te doen.
Het motto deelnemen is belangrijker dan winnen heeft in deze zeker geloond ;)
 
Reactiescore
993
Wow! Serieus! :D

dankjewel voor het regelen @DenDuvel
 
Reactiescore
993
wat zijn de antwoorden op de vragen?

gefeliciteerd juf!
Thanks!
Ik had dit


-Nederland ( Wie meer: Belgie of NL) ✅
-10 (medailles Belgie) ❌
-21 (medailles NL) ❌
-Caeleb Dressel (meeste medailles voor land) ✅
-Vrouwen Nederland Mannen Belgie (Hockey winnaars ) ✅✅
-estafette vrouwen 4x100 m (kies onderdeel en geef top 3)
Goud: Jamaica ✅
Zilver: VS✅
Brons:Groot-Brittannie✅
-8 (disciplines Belgie)❌
-13 (disciplines NL) ✅
 

Deleted User - 487974942

Guest
waar blijft de uitslag, ik heb mijn pp van de meest recente ppp ook nog niet gekregen?
 
Bovenaan