Olympische Spelen - Rio 2016

DeletedUser40402

Guest
Ik vind het eigenlijk best jammer dat die 2 golfers het zo goed doen :x. Medaille zou leuk zijn, maar ik verkies toch andere sporten te zien.
 

DeletedUser67517

Guest
Maak niet uit toch, er is geen maximum aan het verdienen van medailles heurr. Vind trouwens dat er weinig Nederlanders op dit topique reageren. Jammer, TeamNL doet namelijk goede zaken de afgelopen dagen.
 

DeletedUser67517

Guest
Nee, maar ik bedoel dan, op Sporza besteden ze 3u per dag aan het golf momenteel, als het niet meer is. Das me iets te lang voor zo'n sport.
Ja, is een bizar saaie sport met te veel momenten dat het stil ligt.
 
Reactiescore
976
Het is niet de meest spannende sport, maar het kan mij wel vermaken, vooral dan omdat er een belg heel goed bezig is. Ook grappig wanneer een golfbal op de toeschouwers terecht komt of wanneer ze vanuit een bosje of in het zand hun slag moeten doen.

Evi van Acker maakt zowaar toch nog kans op een medaille. Hopelijk gaan haar 2 laatste races zo goed als de eerste vandaag.
 

DeletedUser40402

Guest
Op zich vind ik de sport niet heel erg nee, versta er wel niets van maar goed. Vind het enkel wat vervelend als ik weet dat er ondertussen sporten als atletiek of baanwielrennen bezig zijn en ik naar golf moet kijken :p. Het is natuurlijk wel een stuk interessanter met een commentator als Vannieuwkerke, die er echt wel heel wat van kent.
 
Reactiescore
976
Djokovic en Nadal geklopt, nu Murray nog? Del Potro baasje

Blijkbaar is Wiggings door een feestnacht zijn gouden medaille kwijt whut? :biggrin:
 

DeletedUser65921

Guest
Wow Thiam :eek:

Het zijn niet onze gedoodverfde kandidaten die medailles pakken, maar gewoon telkens een outsider die scoort.
Benieuwd wat zij de volgende jaren nog allemaal fixt ook, dat kind is even oud als ik.
 

DeletedUser16768

Guest
Thiam presteert bijzonder goed inderdaad.
Geweldig om te zien dat iemand 4(?) PR's scoort op zo'n belangrijk toernooi en daarmee olympisch kampioen wordt.
Prachtige prestatie om te zien.

Ligtlee ook heerlijk om te zien. De verbazing in haar ogen nadat ze over de streep komt.
 

DeletedUser

Guest
Thiam presteert bijzonder goed inderdaad.
Geweldig om te zien dat iemand 4(?) PR's scoort op zo'n belangrijk toernooi en daarmee olympisch kampioen wordt.
Prachtige prestatie om te zien.

Ligtlee ook heerlijk om te zien. De verbazing in haar ogen nadat ze over de streep komt.

5 PB's zelfs!!!

Als ze haar loopnummers nog verbeterd, zal er weinig aan te doen zijn de komende jaren. Puur talent.
 

DeletedUser16768

Guest
5 PB's zelfs!!!

Als ze haar loopnummers nog verbeterd, zal er weinig aan te doen zijn de komende jaren. Puur talent.

Zeer straf inderdaad.
Let wel, er komen in NL ook wat flinke talenten aan!!! We gaan het jullie niet te makkelijk maken over 4 jaar :p.

Ze doet me wel denken aan Schippers. Zou mij niks verbazen mocht zij over 4 jaar kiezen voor Hoogspringen i.p.v. meerkamp.
 

DeletedUser

Guest
Gelukkig heeft Ligtlee nog een medaille gehaald. Had vannacht toch wel 1 medaille verwacht.
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Dacht ik ook was beter gaan slapen:p
 
Bovenaan