Olympische Spelen - Rio 2016

DeletedUser65921

Guest
Welke noem jij 4 en 5 Glenn?

We hebben nog 4 reële kansen imo, opeens kan België gewoon sporten, what's happening?
 

DeletedUser40402

Guest
Milanov en hockey. Taekwondo maken we ook kans hoor ik maar dat volg ik echt 0 dus daar ga ik geen uitsprakek over doen :p
 

DeletedUser65921

Guest
Ja ik las alleen dat die gast bijna elke keer wereldkampioen wordt maar nu in een iets andere categorie moet aan treden :p
We'll see!

Ik zou ook die 2 zeggen + de judoka van vandaag heeft ook een kans.
 

DeletedUser40402

Guest
En dan is er nog Goffin die goed speelt en zomaar kan verrassen en ook onze golfers horen redelijk dicht bij de top. Zouden zomaar eens nog een paar medailles kunnen bijkomen dan!
 

DeletedUser67517

Guest
Geweldige prestatie bij Vrouwen-4 met Roeien! Zilver in the pocket! Hup Holland Hup!
 

DeletedUser65921

Guest
En dan is er nog Goffin die goed speelt en zomaar kan verrassen en ook onze golfers horen redelijk dicht bij de top. Zouden zomaar eens nog een paar medailles kunnen bijkomen dan!

Jammer van Van Acker, die zou zogezegd 100% zeker medaille halen op voorhand :D
Die judoka van vandaag was ook wel ontgoocheling!
 

DeletedUser40402

Guest
Volgende keer zullen we toch maar best zwijgen over de kansen van de Belgen, Laurens. Het brengt ongeluk. Doei Goffin.
 

DeletedUser40402

Guest
Ja, heerlijk! Gewoon een officieus wereldrecord tijdens de zevenkamp! Geweldig!
 

DeletedUser40402

Guest
Thiam ook gewoon kogelstoten gewonnen. Ze is heel goed bezig! Heb de indruk dat haar loopnummers minder zijn en de andere dat ze bij de top behoort en met nog 1 loopnummer en 2 andere zou het wel eens een mooie uitslag kunnen zijn. Maar ik ken haar kwaliteiten niet echt dus kan ze ook gewoon slecht zijn in die andere :p.

Edit: effe opgezocht. Speerwerpen hoort ze ook bij top 5. Verspringen kan ze, als ze rond haar PR zit, ook top 5 zitten. 800 meter is wel heel matig.
 

DeletedUser16768

Guest
Vetter is ook waardeloos in de 800m. Die had nu wel eigenlijk paar plekken hoger moeten zitten.
 

DeletedUser65921

Guest
Volgende keer zullen we toch maar best zwijgen over de kansen van de Belgen, Laurens. Het brengt ongeluk. Doei Goffin.

We hadden kunnen weten dat het niet kon blijven duren :D

Thiam zei zelf dat ze na dag 1 altijd veel beter staat dan de uiteindelijke uitslag.
 
Bovenaan